پر فروش ترین لباس بچگانه

تیم ویرایش آرتاپوش 1402/09/05

لباس بچگانه یکی از لذت بخش ترین خرید های والدین برای فرزندانشان است، البته باید در هنگام خرید  فاکتور های مهمی را مد نظر داشته باشید که علاوه بر زیبایی و کیفیت، مناسب سن و جنسیت کودک دلبندتان  نیز باشد.در این مطلب قصد داریم شما را با پر فروش ترین لباس بچگانه آشنا کنیم در ادامه مقاله با ما همراه باشید‌‌.

بر اساس بررسی های انجام شده، پرفروش ترین لباس های بچگانه به شرح زیر می باشند.

لباس های راحتی

لباس های راحتی-آرتا پوش

خرید لباس بچگانه که از جنس پارچه های نرم و  لطیفی طراحی و تولید می شوند یکی از پرطرفدارترین لباس های بچگانه هستند و در مکان های مختلفی مانند خانه، مهد کودک و حتی مهمانی های خانوادگی کاربرد زیادی دارند.

لباس های اسپرت

لباس های اسپرت-آرتا پوش

لباس های اسپرت یکی دیگر از لباس های پرفروش بچگانه هستند، که بیشتر در انواع مدل های ست دوخته می شوند، این لباس ها برای استفاده در باشگاه، پارک و بازی های کودکان مناسب تر هستند.

لباس های مجلسی

لباس های مجلسی-آرتا پوش

خرید لباس دخترانه به سبک مجلسی یک خرید لذت بخش و جذاب است که می توان برای مهمانی ها و جشن های تولد و یا عروسی در فصل سرد سال از این لباس ها استفاده کرد، این لباس ها معمولا از پارچه های مرغوب و با تزئینات زیبایی تهیه می شوند.

 

نکاتی برای انتخاب لباس بچگانه

نکاتی برای انتخاب لباس بچگانه-آرتا پوش

هنگام خرید لباس بچگانه باید به  نکاتی که در زیر اشاره شده است توجه داشته باشید تا خریدی مطمئن داشته باشید.

سن  و  جنسیت کودک

لباس های بچگانه باید مناسب سن و جنس کودک باشد. لباس های بچگانه دخترانه و پسرانه معمولا از نظر طرح و رنگ با یکدیگر تفاوت دارند، اغلب از رنگ صورتی گلبهی برای دختران و رنگ های آبی و سبز برای پسران استفاده می کنند.

راحتی لباس

لباس های بچگانه باید راحت و آزاد باشد  تا کودک اذیت نشود.

کیفیت لباس

کیفیت لباس های بچگانه از اهمیت بالایی برخوردار هستند چراکه بچه ها مدام از لباس ها استفاده کرده و آن ها را کثیف می کنند پس برای ماندگاری بالا مهم ترین شرط کیفیت است.

قیمت لباس بچگانه

قیمت لباس های بچگانه با توجه به برند، جنس پارچه و کیفیت آن متفاوت است.

پرفروش ترین لباس زمستانی دخترانه

کاپشن های زمستانی: کاپشن های زمستانی یکی از ضروری ترین لباس های زمستانی برای کودکان است. این پوشش باعث می شود که بدن کودک در مقابل سرمای زمستانی گرم نگه داشته شود از طرفی این لباس به دلیل تنوع بالا در انواع طرح های  بادی، خز دار و پشمی و هچنین  رنگ های زیبایی که دارد به یکی از پر فروش ترین لباس های زمستانه کودکانه تبدیل شده است.

ست های بلوز و شلوار زمستانی: ست های بلوز و شلوار اسپرت زمستانی یک انتخاب عالی است که موجب راحتی کودک می شود و در عین حال بسیار کاربردی است، این لباس ها به دلیل جنس لطیفی که دارند بدن کودک را گرم نگه می دارند و به راحتی قابل پوشیدن و درآوردن هستند. ست های بلوز و شلوار زمستانی در انواع مختلفی و متفاوتی از جمله ست های مخملی، ست های پلی استر و ست های پشمی موجود هستند.

جوراب های زمستانی: جوراب های زمستانی یکی دیگر از لباس های پر فروش در فصل سرد سال است که  برای محافظت از پاهای کودک استفاده می شود. جوراب های زمستانی در انواع مختلفی از جمله جوراب های پشمی، جوراب های ضخیم نخی و جوراب های خزدار موجود هستند.

 

کلاه های زمستانی: کلاه های زمستانی  برای محافظت کردن از سر و گوش های کودک در برابر سرما و جلوگیری از عفونت گوش کودک کاربرد دارند. کلاه های زمستانی در انواع مختلفی در آرتاپوش موجود است.

پرفروش ترین لباس زمستانی پسرانه

پرفروش ترین لباس زمستانی پسرانه -آرتا پوش

خرید لباس پسرانه در مدل های پرفروش شامل موارد زیر می شود:

کاپشن زمستانی پسرانه: کاپشن های زمستانی پسرانه به دلیل جنس بسیار محکم و داشتن آستر داخلی مرغوب که در مقابل سرما دارند بسیار پر کاربرد هستند.

سوییشرت و شلوار زمستانی پسرانه: سویشرت و شلوار پسرانه از جذاب ترین لباس ها برای فصول سرد سال می باشد، اغلب از پارچه هایی با جنس نرم و لطیف مانند پشم و کرک تهیه می شوند.

 

سرهمی زمستانی پسرانه: سرهمی های زمستانی پسرانه یک لباس شیک و جدید در فصل زمستان است که طرفدارن زیادی دارد و به دلیل کیفیت بالایی که دارند کودک را در مقابل باد و سرما حفاظت می کنند.

سرهمی زمستانی پسرانه-آرتا پوش

کلاه و دستکش زمستانی پسرانه: کلاه و دستکش به دلیل کاربرد خیلی زیادی که در فصل سرد سال دارند، می توانند پر فروش باشند از طرفی باعث جذابیت استایل پسران می شوند.

پرفروش ترین لباس پاییزی دخترانه

پرفروش ترین لباس پاییزی دخترانه-آرتا پوش

در سنین کودکی نیز استایل های زیبایی برای فصل پاییز وجود دارد. فصل پاییز یکی از قشنگ ترین فصل های سال است که لباس های مخصوص به خودش را دارد. کودکان می توانند در این فصل لباس های زیبا و جذابی را استفاده کنند و از استایل خود لذت ببرند.

مدلی که در زیر آورده شده است به یکی از پر فروش ترین لباس های دخترانه کوکانه تبدیل شده است. کت، جوراب شلواری و شال گردن خوش رنگ ترکیب همه این ها یک استیل همه پسند برای کودک شما فراهم می کند.

شومیز یکی از لباس های زیبایی کودکانه است که به دلیل داشتن طرح ها و رنگ های متنوع بسیار پر فروش است، شومیز پاییزی بچه گانه جذاب ترین گزینه برای استایل کودک دلبندتان در فصل سرد سال است.

شومیز دخترانه-آرتا پوش

رنگ نارنجی و قرمز دو رنگ خاص و محبوب است و از زیبا ترین رنگ های پاییزی برای کوکان به شمار می رود، اغلب این سبک را برای مجالس مهمانی در فصل پاییز استفاده می کنند، از یک تل زیبا که با رنگ لباس ست شده است، همچنین جوراب های زخیم که پای کودک را در مقابل سرما حفظ کرده و همچنین باعث زیبایی هرچه تمام تر استایل کودک می شود.

پرفروش ترین لباس بچگانه دخترانه-آرتا پوش

یکی از عوامل مهم در هنگام خرید لباس بچگانه پاییزی توجه به جنس و رنگ است، مدلی که در زیر امده است یک مدل لباس کودکانه می باشد که از دو رنگ سفید خنثی و رنگ قهوای ترکیب شده است، نکته دومی که باعث زیبایی این استایل جذاب کودکانه شده است جوراب شلواری گلدار و کلاه تک رنگی که استفاده شده است این سبک از لباس های پاییزی یکی از پر فروش ترین لباس دخترانه است.

پرفروش ترین لباس بچگانه

نتیجه گیری

خرید لباس های بچه گانه به دلیل زیبایی و جذابیتی که دارند، برای همه والدین لذت بخش است. در این مقاله به پر فروش ترین لباس های بچگانه اشاره شده است، امیدواریم این مطالب برای شما مفید بوده باشد و بتوانید بهترین و زیبا ترین لباس های بچگانه را برای کودک خود فراهم کنید و یک استایل جذاب در فصل سرد سال برای فرزند خود داشته باشید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.