لباس اسپرت دخترانه

تیم ویرایش آرتاپوش 1401/08/24
لباس اسپرت دخترانه- آرتا پوش

لباس اسپرت دخترانه در واقع بهترین گزینه برای کسانی است که علاوه بر شیک پوشی دوست دارند راحت باشند. بدون شک شما به دنبال خلق ظاهری زیبا و استایلی مطابق روز برای فرزندتان می‌باشید. خرید لباس دخترانه در سبک اسپرت از راه‌های رسیدن به ظاهری شیک و متفاوت است. انتخاب خوشگل‌ترین لباس اسپرت دخترانه با توجه به تنوع طرح و رنگ کار ساده‌ای نیست. ما در این مطلب ابتدا چند سبک و استایل امروزی را معرفی می‌کنیم و در ادامه مهمترین نکات در انتخاب بهترین لباس اسپرت دخترانه را بیان می‌کنیم و درنهایت شما را با رنگ‌ها آشنا می‌نماییم.

همکاران ما در فروشگاه اینترنتی آرتا‌پوش همواره درکنار شما هستند تا اگر فرصت مطالعه این مطلب را نداشتید، راهنمایی‌های لازم برای خریدی راحت، شیک و به روز، ارزان و با کیفیت را به شما ارائه دهند. آرتا‌پوش سالهاست که در زمینه پوشاک کودک به صورت تخصصی فعالیت می‌کند.

معرفی سه سبک کژوال، کلاسیک و اسپرت

شما حتما این جملات را شنیده‌اید: من بیشتر سبک مینیمال لباس می‌پوشم، من استایل کژوال رو ترجیح می‌دم، بهترین تیپ فقط کلاسیک. ولی ممکن است با تفاوت این سبک ها آشنا نباشید. ما در این چند خط می‌خواهیم شما را با چند استایل مهم امروزی آشنا کنیم، تابیشتر با ویژگی هر یک از آنها آشنا شوید.

تیپ کژوال

کژوال در واقع به استایلی گفته می‌شود که نه کاملا رسمی است نه کاملا غیررسمی. از سبک‌هایی که در چند سال اخیر خیلی مورد استقبال قرار گرفته می توان به استایل نیمه رسمی یا همان کژوال اشاره کرد. اولویت در این نوع پوشش راحت بودن است. این سبک در اواخر قرن نوزدهم در آمریکا برای خانم‌هایی که قصد داشتند فعالیت ورزشی انجام بدهند شکل گرفت. اولین طراح در این حوزه جان ردفن بود.

از آیتم‌های ضروری این استایل: انواع جین، هودی و سویشرت، تیشرت، کتونی یا هر کفش راحت دیگر می‌توان نام برد. با گسترش سبک کژوال، این استایل چند شاخه شد. کژوال هوشمندانه، کژوال کاری، کژوال شیک، کژوال استیریت و کژوال اسپرت.

تیپ کلاسیک

استایل کلاسیک در واقع یک سبک رسمی است که هیچگاه از مد نمی‌افتد. آیتم‌های انتخابی در این استایل به شدت ساده، رنگ‌ها خنثی و بدون زرق و برق می‌باشد. چون در سبک کلاسیک از پارچه‌های ساده استفاده می‌شود باید نوع دوخت بسیار تمیز و بدون عیب باشد. وقتی شما پوشش کلاسیک انتخاب می‌کنید مطمئن هستید که این لباس را مدت زیادی خواهید پوشید چون از مد نمی‌افتد پس باید دوخت و کیفیت پارچه عالی و بی نقص باشد.

انتخاب‌های تیپ کلاسیک:

  • شومیز مشکی و سفید یکی از انتخاب‌هاست.
  • در این سبک از کیف‌های محکم و سفت استفاده می‌شود که تزیینات خاصی ندارد.
  • دامن و شلوار در این استایل بسیار ساده است.
  • به طور کلی برش‌ها در این نوع پوشش کاملا ساده می‌باشد.
  • از اکسسوری‌های پرزرق و برق استفاده نمی‌شود. یک گردنبند مروارید ساده یا تنها یک ساعت کامل کننده این استایل است.

تیپ اسپرت

همان طور که از اسم آن مشخص است این استایل برای ورزشکاران و لباس‌های انها ایجاد شد. انواع تیشرت، شلوار، شورت، مایو و کفش‌های ورزشی برای خانم‌ها و آقایان ورزشکار در استایل اسپرت ایجاد می‌شود. با گذشت زمان در سال 1930 این سبک به دنیای مد و فشن راه پیدا کرد و از یک استایل فقط مختص ورزشکاران به یک سبک کلی برای عوام مردم تغییر کرد. ابتدا در اروپا و آمریکا به شدت مورد توجه قرار گرفت اما امروزه در تمام کشورهای دنیا، مخصوصا ایران طرفداران زیادی دارد.

حال که با تاریخچه تیپ اسپرت آشنا شدیم به سراغ بحث اصلی یعنی لباس اسپرت دخترانه می‌رویم. لباس اسپرت برتن پسران و دختران همیشه زیبا و چشم نواز است اما باید هنگام تهیه آن به نکاتی توجه کنیم. در کل لباس اسپرت دخترانه نسبت به پسرانه باید دارای یک وقار خاصی باشد مخصوصا در انتخاب لباس اسپرت دخترانه مجلسی. باید مد نظر داشت که لباس دخترانه باید علاوه بر پوشیده بودن راحت هم باشد.

شما وقتی برای پسرتان یک شلوار جین زاپدار خرید می‌کنید خیلی به منطقه ای که پارگی دارد توجه نمی کنید ولی برای انتخاب لباس دختران مطمئنا بیشتر دقت می‌کنید. منظور از پوشش و وقار لباس، انتخاب‌هایی از این دست است. در اینجا ما نکاتی بیان می‌کنیم که شما بتوانید خیلی راحت بهترین لباس اسپرت دخترانه شیک را انتخاب و تهیه کنید. با ما همراه باشید.

انتخاب لباس اسپرت دخترانه شیک چگونه است؟

وقتی می‌خواهید لباس اسپرت دخترانه برای بیرون تهیه کنید گزینه‌های زیادی وجود دارد. بهتر است اگر می‌خواهید بازارگردی کنید وسراغ مغازه‌های شیک و باکلاس، مجتمع‌های تجاری یا برند فروش‌ها بروید، ابتدا گشتی در فضای مجازی بزنید تا برای انتخاب خود ایده بگیرید. هنگام خرید از یک مغازه به علت تنوع جنس و طرح و رنگ، انتخاب سخت می‌شود و ممکن است به یک خرید ایده‌آل ختم نگردد ولی وقتی استایلی را در اینترنت برای خود انتخاب کرده باشید کار ساده می‌شود.

اگر خیلی مشتاق گردش بین مغازه‌ها نیستید، اگر کمبود وقت دارید، اگر سخت پسند هستید یا به دنبال جدیدتری لباس اسپرت دخترانه هستید بهترین گزینه خرید اینترنتی از فروشگاه آرتاپوش می‌باشد. ما در این فروشگاه همواره درصدد تهیه و ارائه شیک‌ترین، بروزترین و با کیفیت‌ترین لباس کودک با قیمتی رقابتی هستیم.

نکاتی که اگر در خرید لباس اسپرت دخترانه رعایت کنیم مناسب‌ترین لباس را برای فرزندمان تهیه می‌کنیم:

  • پارچه‌های ساتن و براق مناسب تیپ اسپرت نیست.
  • یکی از اهداف سبک اسپرت جوانتر نشان دادن ماست پس از لباس‌های پر زرق و برق بپرهیزید.
  • لباس‌های با رنگ شاد و طرح ساده نمایانگر روحیه نوجوانانه شماست.
  • در خرید لباس اسپرت دخترانه مجلسی به سایز اندام و هیکل خود خیلی توجه کنید تا لباس خوش حالت، بر بدن شما نمایش داده شود.
  • هماهنگی رنگ لباس با رنگ پوست شما خیلی مهم است. ما در ادامه راجع به رنگ‌ها بیشتر صحبت می‌کنیم.
  • بهتر است از زیورآلات پارچه‌ای و چوبی استفاده کنید.
  • آرایش در تیپ اسپرت بیشتر ملایم و طبیعی است.
  • مدل‌های لباس اسپرت دخترانه امروزه بسیار ساده و ظریف دوخته می‌شوند.
  • پارچه‌های راه راه و گلدار برای پیراهن اسپرت بسیار مناسب است.
  • برای لباس اسپرت دخترانه بچگانه لباس‌های اورال (جامپ سوییت) انتخاب شیک و به روزی می‌باشد.
  • اورال با پاچه‌های تنگ برای افراد بلند قد مناسب است.
  • اورال‌های با پاچه دمپا برای کسانی که قد متوسط دارند بهتر است.
  • کسانی که قد کوتاه‌تری دارند با اورال‌های پاچه راسته خوش تیپ‌تر هستند.
  • یکی از انتخاب‌های مناسب تیپ اسپرت دخترانه بلوز دامن از جنس حریر یا گیپور است.

لباس اسپرت دخترانه برای عروسی

مراسم عروسی از دورهمی‌های خانوادگی رسمی‌تر است و بعضی از مواقع دختر‌ها دوست دارند مانند خانم‌ها لباس بپوشند تا تجربه متفاوتی داشته باشند. لباس عروسی برای دختران نوجوان می‌تواند ترکیب تاپ از جنس گیپور به همراه شلوار یا شلوارک های تزیین شده با نگین باشد. چون پوشش خانم‌ها در مراسم عروسی باز است باید در انتخاب لباس دقت بیشتری داشته باشند مثلا  برای افراد چاق بلوزهای بی آستین یا دامن‌های چین دار مناسب نیست. تاپ‌های نخی به همراه شلوار جین یا کتان هم تیپ مناسبی برای عروسی می‌باشد.

خوشگل ترین لباس اسپرت دخترانه

در ادامه مطلب می‌توانید با دیدن عکس لباس اسپرت دخترانه

برای انتخاب استایلخود ایده بگیرید:

عکس لباس اسپرت دخترانه-آرتا پوش

لباس اسپرت دخترانه-آرتاپوش

لباس دخترانه بیرونی-آرتاپوش

لباس اسپرت دخترانه-آرتا پوش

لباس دخترانه جدید-آرتا پوش

لباس دخترانه شیک-ارتا پوش

عکس دخترانه-آرتا پوش

لباس بیرونی دخترانه-ارتا پوش

مدل لباس دخترانه نوجوان-آرتا پوش

لباس دخترانه اسپرت

لباس جدید دخترانه-ارتاپوش

انتخاب رنگ، فاکتور مهم تیپ اسپرت دخترانه

انتخاب نوع لباس دخترانه شیک مهم است ولی برای داشتن بهترین تیپ اسپرت دخترانه توجه به هارمونی رنگ‌ها خیلی مهم است. بر اساس روانشناسی افراد رنگ‌ها به سه دسته گرم، سرد و خنثی تقسیم می‌شود. هر فردی با توجه به روحیات خود از این رنگ‌ها استفاده می‌کند. در این ترکیب رنگ سرد و گرم در مقابل هم قرار دارند و رنگ خنثی در همسایگی این دو می‌باشد.

طیف رنگ‌های آبی و سبز رنگ‌های سرد را تشکیل می‌دهند. ویژگی این هارمونی امنیت، سکون و آرامش بخشی آن است. در مقابل رنگ‌های قرمز، زرد، نارنجی و ترکیبات آنها رنگ‌های گرم را تشکیل می‌دهد. این هارمونی بسیار توجه برانگیز است و باعث خودنمایی می‌شود. انتخاب کت و شلوار زنانه در رنگ‌های گرم، شما را جسور و شاد نشان می‌دهد. برای همین استفاده از رنگ‌های شاد برای جوانان توصیه می‌شود.

طیف رنگ‌های سرد دو ویژگی مهم دارند گاهی احساسات منفی را منتقل می‌کند مانند رنگ بنفش، گاهی احساس پاکیزگی را در شما تداعی می‌کندمانند آبی یخی. وقتی می‌خواهید رنگ گرم و سرد را در تیپ خود استفاده کنید حتما از یک رنگ مرده یا خنثی در بین آن استفاده کنید.

لباس با رنگ گرم را چه موقع استفاده کنیم؟

انتخاب رنگ‌های گرم در فصول سرد سال باعث افزایش انرژی شما می‌شود. فصل زمستان به علت کوتاهی روزها کمی دلگیر کننده است حال تصور کنید لباس شما به رنگ خاکستری، سفید یا مشکی باشد موج دلتنگی و بی حوصلگی را افزایش می‌دهد. رنگ‌های قرمز و نارنجی مناسب فصول سرد سال است، هماهنگی این دو رنگ با برگ‌های پاییزی بسیار چشم نواز است. رنگ‌های گرم برای افراد با پوست سفید و روشن بسیار مناسب است. بهتر است افراد با پوست گندم گون رنگ‌های تند نپوشند، رنگ‌های قرمز تیره و روشن برای این افراد بهتر است.

لباس با رنگ سرد را چه موقع استفاده کنیم؟

در فصول گرم سال باید از رنگ‌هایی استفاده کنیم که دمای بدن ما را متعادل می‌کند. رنگ‌های سرد و روشن در فصل تابستان گرمای خورشید را به خود جذب نمی‌کند و باعث خنکی شما می‌شود. استفاده از طیف آبی به همراه سفید، صورتی و رنگ‌های پاستیلی مناسب فصول گرم سال هستند.

چه رنگی برای پوست من مناسب است؟

برای این منظور باید ابتدا بدانید رنگ پوست شما سرد است یا گرم؟ برای این منظور به رگ‌های برجسته مچ دست خود نگاه کنید اگر بنفش یا آبی باشد، رنگ پوست شما سرد است اگر رنگ آن سبز باشد پوست شما گرم است. هنگامی که رنگ رگ ترکیب آبی و سبز باشد رنگ پوست شما خنثی است.

  • رنگ مناسب پوست گرم: خاکستری، زرد، قرمز، طلایی، بادمجانی و عسلی
  • رنگ مناسب پوست سرد: آبی یخی، زمردی، بنفش خالص

اگر شما آدم ریسک پذیری نیستید یا علاقه ای به دانستن رنگ شناسی ندارید می توانید لباس اسپرت دخترانه مشکی انتخاب کنید، چون رنگ مشکی با اغلب رنگ‌ها ست می‌شود و هرگز از مد نمی‌افتد.

ما در این مطلب به طور خلاصه چند استایل مهم امروزی را معرفی کردیم و در ادامه نکاتی بیان کردیم تا انتخاب لباس اسپرت دخترانه برای شما آسان شود و در انتها کمی راجع به رنگ شناسی صحبت کردیم. پیدا کردن یک مغازه که شما به اجناس آن اعتماد کامل داشته باشید کار ساده ای نیست ولی همکاران ما در فروشگاه اینترنتی آرتا پوش تمام تلاش خود را می‌کنند تا اعتماد شما را جلب کنند، تنها با یک خرید مشتری دائمی فروشگاه ما شوید.

 

3 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.