مدل لباس محرمی پسرانه امسال (1402)

تیم ویرایش آرتاپوش 1402/05/15
مدل لباس محرمی پسرانه-آرتا پوش

انواع مدل لباس محرمی پسرانه را در این مقاله ببینید. با نزدیک شدن ایام ماه محرم و صفر، تمام خانواده ها به فکر لباس مشکی مناسب فصل برای خود و فرزند عزیزشان هستند. برای مسلمانان و تمام شیعیان این ماه خیلی قابل احترام می باشد. سوگواری مردمان در این ایام ماه محرم برای امام حسین (ع) قابل تحسین است. لباس رنگ مشکی در این ایام یعنی به سوگ نشستن و عزادار بودن است. کودکان عزیزمان هم در این ایام، علاقه زیادی به لباس تیره و مناسب ماه محرم دارند. پوشیدن لباس مشکی نماد همبستگی با رنج امام حسین و خانواده اش است. لباس های محرمی پسرانه در مدل های مختلفی در فروشگاه آرتا پوش در دسترس می باشد.

جنس های متنوعی برای تولید لباس کودکانه در فصل تابستان به کار می رود. جنس نخ، پنبه، لنین، بنگال، تترون و ابروبادی مناسب دوخت برای لباس بچگانه می باشد.

در صورتی که قصد خرید لباس پسرانه دارید می توانید از محصولات متنوع ما دیدن کنید و بهترین مدل را متناسب با سلیقه خود انتخاب کنید.

آرتا پوش به صورت تخصصی در زمینه خرید لباس بچگانه فعالیت می کند و مدل های به روز و جدید را با قیمت ارزان در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

با توجه به اینکه امسال (1402) ماه محرم در فصل تابستان و گرم می باشد، جنس پارچه لباس باید متناسب با این شرایط باشد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا تمام نکات مهم به همراه مدل های مختلف لباس پسرانه را به شما نشان دهیم.

مدل لباس محرمی پسرانه در طرح های جدید

مدل لباس محرمی پسرانه در طرح های جدید-آرتا پوش

مدل لباس محرمی پسرانه در طرح و شکل های متنوعی موجود می باشد. بر حسب سن کودکان که شرایط انتخاب فرق می کند، مثلا در سنین پایین تر انتخاب با پدر و مادر است که چه طرحی را برای فرزند خود می پسندن. اما کودکانی که در سنین بالاتر قادر به انتخاب می باشند، با انتخاب خود لباس محرمی با طرح  ساده را بیشتر می پسندند. امروزه بیشتر از طرح نوشته چاپی روی لباس محرمی پسرانه استفاده می کنند که طرفدار بیشتری را داراست. در فصل تابستان تیشرت و شلوارک به رنگ مشکی با طرح های جذاب کودکانه پسند موجود می باشد. تیشرت مشکی با هر رنگ شلوارک قابل ست می باشد. طرح عروسکی روی لباس پسرانه متناسب سنین پایین تر (نوزادی الی 4 یا 5 ساله) می باشد.

هنگام انتخاب مدل لباس محرمی پسرانه باید به نکات زیر بسیار دقت کنید:

  • نرمی و کیفیت پارچه؛
  • تنفس و راحتی پوست ؛
  • سایز و اندازه مناسب؛
  • قابل شستشوی راحت؛
  • پارچه های طبیعی و بدون الیاف مصنوعی؛
  • قابلیت جذب رطوبت؛
  • توجه به فصل.

جنس پارچه لباس کودکان باید نرم، لطیف و قابل تنفس باشد، پارچه های ساتن و حریر پیشنهاد نمی شوند. این پارچه ها از الیاف مصنوعی تهیه می شوند، قدرت جذب رطوبت کمتری دارند و هوا را به خوبی عبور نمی دهند، باعث تعرق، خارش و قرمزی پوست می شوند.

مدل لباس محرم پسرانه متناسب با فصل تابستان

مدل لباس محرم پسرانه متناسب با فصل تابستان-آرتا پوش

مدل لباس محرمی پسرانه در فصل تابستان متفاوت از فصل های دیگر می باشد، به دلیل گرمای این فصل، لباس خنک و راحت را باید انتخاب کنید.

الگوهای مختلفی برای ایام خاص ماه محرم برای تولید مدل لباس محرمی پسرانه موجود می باشد. ازجمله:

  • الگوی روز عاشورا: معمولا شامل تصاویر پرچم ها، کربلاییان، چادر امام حسین (ع) و سایر عناصر روز عاشورا؛
  • الگوی شب عاشورا: شامل تصاویر آتش زنی، صحنه های شب عاشورا؛
  • الگوی نام امام حسین (ع): شامل امام حسین (ع)، یا امام حسین(ع)، لبیک یا حسین(ع) را می توانید طرح ایام سوگواری روی لباس محرمی پسرانه انتخاب کنید؛
  • الگوی حرم امام حسین: شامل تصاویر حرم، بناها، قبور و عناصر معماری حرم امام حسین (ع) می تواند احترام کودک را به مکان مقدس نشان دهد؛
  • الگوهای روضه خوانی: تصاویر روضه خوانی و نماد های مرتبط مثل: نی و تار برای کودکان جذاب است.

جدید ترین مدل لباس محرمی پسرانه

جدید ترین مدل لباس محرمی پسرانه-آرتا پوش

جدید ترین مدل لباس محرمی پسرانه در فصل تابستان سال (1402) که در تصاویر می بینید را طوری ست کنید تا کودکان خوشحال شوند. تیشرت مشکی یا بلوز خنک با شلوار جین آبی یا تیره به راحتی ست می شود. حتی می توان شلوارک سه ربع با یک تیشرت ست تن پسران پوشید.

  • با لباس های دیگر هماهنگ کنید: برای مثال؛ با شال یا کفش رنگی متناسب با طرح و رنگ لباس محرمی؛
  • اکسسوری: مثل کمربند؛
  • ترکیب با رنگ های مشابه.

پسران از مدل های جدید و ست جذاب برای ماه محرم بیشتر استفاده می برند. برای اینکه لباس بیشتر عمر کند و حالت اولیه خود را از دست ندهد، باید در نگهداری و شست وشوی آن بیشتر دقت کنید. مواقع شست وشو، لباس های مشکی را از سایر لباس ها جدا کنید. محلول شست و شوی مخصوص رنگ مشکی تهیه کنید. دمای آب و نحوه شست و شوی مناسب بر طبق دستورالعمل همراه لباس باید صورت گیرد. اتوکشی با احتیاط بیشتر و دمای پایین حدالامکان از یک روکش محافظ استفاده کنید تا رنگ لباس مشکی از بین نرود.

مدل لباس مشکی محرم پسرانه

مدل لباس مشکی محرم پسرانه-آرتاپوش

مدل لباس مشکی محرم پسرانه به صورت یک ست کامل هم می تواند انتخاب بهتری برای پسران خوش تیپ باشد. یک بلوز مشکی آستین کوتاه با شلوار کتان مشکی به همراه کمربند خاکستری می تواند یه تیپ کامل رغم بزند. انتخاب این نوع مدل لباس محرمی پسرانه دو تا مزیت دارد هم در قیمت کاملا به نفع شماست و هم یک ست کامل خریداری نمودید.

مدل یقه های مختلف برای تیشرت و بلوز محرمی طراحی شده است. مانند: یقه ذاکری، یقه کوبایی، یقه گرد، یقه هفت، یقه نواری، یقه دکمه ای و انواع متنوعی در حال حاضر تولید می شود.

بر طبق سایز بندی از کوچک ترین سایز 35 الی سایز 60 یعنی از سنین 1 ساله تا 12 سال  بر حسب جثه کودک پسر دوخته می شود.

مناسبت های مهم ماه محرم سال 1402 که پیش رو داریم روزهای اربعین و آخر ماه محرم می باشد که باید به ماه شهریور توجه داشته باشید، امکان دارد هوا بارانی و کمی سرد شود چون انتهای تابستان و نزدیک شدن به ماه مهر و سرما است.

مدل لباس محرمی بچگانه پسرانه

مدل لباس محرمی بچگانه پسرانه-آرتاپوش

مدل لباس محرمی بچگانه پسرانه و دخترانه در فصول گرم سال در طرح های متنوع آماده تحویل است.

لباسی را برای بچه در این فصل باید خریداری کنید که احساس گرما نکند و به راحتی هوا جریان داشته باشد. لباس های رنگ مشکی گرما را به سمت خود جذب می کند پس جنس نخ پنبه بهترین گزینه برای شما می باشد.

پسرها معمولا در این ایام بیشتر در جمع های سینه زنی و طبل زنی قرار دارند و در پیاده روی و دسته های عزاداری حضور پیدا می کنند، پس جنس لباس و راحتی کودک مهم ترین بخش انتخاب شما می باشد.

مدل لباس محرمی پسرانه در سایز مناسب، جنس با کیفیت بالا و در طرح های متنوع در فروشگاه آرتا پوش موجود می باشد.

مدل لباس نوزادی پسرانه محرم

مدل لباس نوزادی پسرانه محرم

مدل لباس نوزادی پسرانه محرم یکی از بخش های مهم فروشگاه آرتا پوش را در بردارد. سایزهای نوزاد از بدو تولد تا 1ساله برحسب اندازه گیری محاسبه می شود. دقت کنید که بر طبق جثه و اندازه گیری کودک پسر خود سایز مناسب را انتخاب کنید.

فصل گرمای تابستان کودک را بیقرار می کند و باعث گرم شدن و بی تابی کودک می شود. مادران در ماه محرم مخصوصا برای کودک پسر که ایام شهادت علی اصغر (ع) هم می باشد، مدل لباس محرمی پسرانه نوزاد در رنگ های سفید و سبز با سربند یا پیشانی بند و دستمال سر همرنگ را بیشتر ترجیح می دهند تا همدردی خود را به نمایش قرار دهند.

جنس پارچه باید نخ پنبه باشد تا پوست نوزاد احساس خنکی کند و حساسیت برایش پیش نیاید. مراقبت از نوزاد مهم ترین دغدغه مادران است که بیقراری و گریه نکند تا بتوانند در ایام عزادری در مراسمات حضور پیدا کنند.

طرح های نوشته که نشان دهنده عزاداری در ایام سوگواری امام حسین (ع) می باشند، با نام های قشنگ این بزرگ مردان، تصویری تاثیر گذار روی لباس نوزادان چاپ می شوند.

جمع بندی

مدل لباس محرمی پسرانه در فصل تابستان سال با طرح و جنس مختلف در بازار موجود می باشد، اما باید از فروشگاه معتبر خرید کرد. قیمت محصول را باید از روی جنس با کیفیت پارچه محاسبه کنید. هیچ ارزانی بی حکمت نیست پس برای فرزند خود لباس با کیفیت جنس و دوخت بالا باید تهیه کنید.

ویژگی ها و تمام نکات مهم برای انتخاب لباس محرمی پسرانه مطابق با فصل مورد نظر را در اختیار دارید. انتخاب سایز مناسب برای کودک در حال رشد و پر تحرک مهم ترین بخش می باشد.

نکته مهم: برای اندازه گیری کودک خود از نوزادی به بالا، باید از روی لباس مناسبی که می پوشد گرفته شود نه از خود بدن کودک. ( لباس سایز مناسب کودک را پهن کرده، کاملا راحت و بدون نقص با متر خیاطی اندازه گیری کنید)

سایزها ( 30 تا 60) اندازه گیری تقریبی و جثه کودکان در سنین مختلف قرار گرفته شده است، اما برای اطمینان بیشتر باید مادران قبل از انتخاب سایز روند اندازه گیری را انجام داده باشند تا مشکلی برای سایز پیش نیاید. ( به دلیل بهداشت لباس کودکان، انتخاب سایز اشتباه از طرف والدین عمل مرجوعی صورت نمی گیرد.)

فروشگاه حضوری و اینترنتی سایت آرتا پوش تمام مدل های لباس بچگانه را در تمام فصول سال در طرح های جدید، کیفیت بسیار بالا، ضمانت کالا، مرجوعی کالا، ارسال سریع و آسان در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد. خوشحال می شویم باعث ایجاد حال خوب برای کودک دلبند شما شویم. هدف ما ایجاد رضایت تمام مشتریان و خوش استایل ترین کودک می باشد.

امیدواریم توانسته باشید از مقاله مدل لباس محرمی پسرانه امسال نهایت استفاده را برده باشید در صورت هرگونه انتقاد یا پیشنهاد خوشحال می شویم در قسمت نظرات سایت با ما به اشتراک بگذارید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.