مدل لباس محرمی دخترانه امسال (1402)

تیم ویرایش آرتاپوش 1402/05/09
مدل لباس محرمی دخترانه-آرتا پوش

با فرارسیدن ماه محرم، زنان و مردان به احترام محرم، لباس عزا بر تن می کنند. در این بین اکثر والدین نیز دوست دارند برای کودکان دلبندشان لباس محرم تهیه کنند. از آن جایی که امروزه تنوع بسیار بالایی برای مدل ها و پارچه های لباس محرم وجود دارد، می تواند هر فردی را برای خرید لباس گیج و سردرگم کند. این موضوع سردرگمی برای دختران به مراتب بیشتر از پسران است. اگر شما هم دغدغه دارید که مدل لباس محرمی دخترانه شایسته دختران خود بخرید، در این جا می توانید علاوه بر مشاوره در زمینه خرید لباس بچگانه و خرید لباس دخترانه و بالا بردن سطح آگاهی خود در این زمینه ها، مطابق سلیقه خود بهترین مدل لباس محرمی دخترانه امسال (1402) را خریداری نمایید.

مدل لباس محرمی دخترانه نوجوان

مدل لباس محرمی دخترانه نوجوان-آرتا پوش

نوجوانی دوره بسیار مهمی برای دختران است، از این رو باید در انتخاب لباس بیشتر دقت کرد. یکی از مسائلی که همیشه نوجوان با آن درگیر است این است که کدام نوع لباس برایش مناسب است، لباسی که در عین شیک و به روز بودن، نه بچگانه باشد و نه زنانه؛ به طور مثال لباس های چین دار بیشتر در دسته دخترانه قرار می گیرند تا زنانه. لباس های اسپرت، عروسکی، کتی، عبا، مانتوهای بلند، شومیزهای بلند و… همگی از دسته لباس هایی است که دختر نوجوان می تواند مطابق سلیقه خود، مدل لباس محرم دخترانه شیک را انتخاب نماید. هم چنین می توان مدل لباس محرمی دخترانه دارای آستین های کلوش، پف دار، گلدوزی شده، مروارید دوزی شده و… را در اولویت قرار داد؛ چرا که این ها برای دختران نوجوان بیشتر مناسب هستند. این مهم را باید یادآور شد از بین مدل های امسال، مدل های دو تکه برای دختران نوجوان نیز مناسب است و این می تواند یک پیشنهاد عالی برای مدل لباس محرمی دخترانه باشد. یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه شود، به روز بودن مدل لباس است. مدل لباس محرمی دخترانه امسال ساده است؛ بنابراین توجه داشته باشید لباس های پر زرق و برق و شلوغ را ترجیحا خریداری ننمایید. همچنین لباس های خیلی تنگ و کوتاه، مجلسی و گیپوری برای محرم مناسب نیستند.

مدل لباس محرمی دخترانه جدید

مدل لباس محرمی دخترانه جدید-آرتا پوش

در زمینه مدل لباس محرمی دخترانه باید گفت که محبوب ترین ها همچنان لباس های پف دار و چین دار هستند، این مدل ها از آن دست مدل هایی هستند که هیچگاه قدیمی نخواهند شد. در کل تنوع زیادی در لباس های دخترانه اعم از آستین کوتاه و بلند، اسپرت، دو تکه، ساده، اکلیلی، گیپوری، دکمه دار و… وجود دارد و این کار را برای سلیقه های مختلف، راحت کرده است که مطابق سلیقه و علاقه خود، بهترین مدل لباس محرمی دخترانه را برای دختر خود آن طور که شایسته اش است، انتخاب و خریداری نمایند. یکی از مهم ترین نکته ها در مدل لباس محرمی دخترانه که حتما باید در اولویت قرار بگیرد، مناسب و راحت بودن است. متعاقبا جنس پارچه از اهمیت بالایی برخوردار است و توصیه می شود از خرید پارچه های بی کیفیت و پلاستیکی برای دختر دلبند خود داری کنید.

چند معیار مهم که باید در انتخاب پارچه دقت کنید:

  • باید نرم و راحت باشد و اصطلاحا کودک بتواند به راحتی نفس بکشد؛
  • امکان تهویه هوا وجود داشته باشد؛
  • انعطاف پذیری مناسب داشته باشد و در عین حال مقاوم باشد؛

چند نمونه از پارچه های مناسب برای کودکان عبارتند از: پنبه، نخ و لنین.

مدل پیراهن محرمی دخترانه جدید

مدل پیراهن محرمی دخترانه جدید-آرتا پوش

در مدل لباس محرمی دخترانه برای کودکان یکی از مدل هایی که هیچگاه قدیمی نمی شود، پیراهن است. این مدل لباس محرمی دخترانه به طور عمده به دو صورت اسپرت و غیر اسپرت عرضه می شوند. حالت اسپرت می تواند کاملا ساده باشد یا دارای طرح های چاپی مخصوص محرم باشد، هرچند از گلدوزی، مروارید دوزی و… نباید غافل ماند. معمولا نوع اسپرت، بلند نیست اما در مدل آستین و یقه دار آن تنوع است.

با تمامی این تنوع ها، معمولا نوع اسپرت ساده و رسمی تر است و حالت غیر اسپرت است که این موارد به صورت پررنگ تر در آن دیده می شود. در نوع غیر اسپرت، بیشترین موارد، دامن های چین دار و آستین های پفی است. هرچند در زمینه یقه و آستین نیز تنوع زیادی وجود دارد. دسته ای از پیراهن های غیر اسپرت به صورت مجلسی است، در این جا این نکته را باید یادآور شد که ضمن رعایت زیبایی و کیفیت باید به کودک دلبند هم توجه داشت تا در طی مراسم عزاداری راحت باشد و مدل لباس محرمی دخترانه، آن را از شلوغ بازی های بچه گانه محروم ننماید. نکته دیگر هم این است با توجه به فصل گرما، سعی کنید لباس های سنگین و چندتایی برای فرزندتان تا حد امکان تهیه نکنید تا فرزندتان کم تر در گرما اذیت شود. به یاد داشته باشید که این لباس ها برای مجلس عروسی یا مهمانی نیست بلکه لباس مناسب و راحت برای شرکت کردن در مراسم عزاداری است.

 

مدل لباس محرمی دخترانه سبز

مدل لباس محرمی دخترانه سبز-آرتاپوش

مدل لباس محرمی دخترانه تنها به رنگ مشکی محدود نمی شود. رنگ سبز یکی از رنگ هایی است که برای بچه ها بسیار زیبا است. این نوع لباس ها معمولا طرح های چاپی مخصوص محرم دارند تا از بین بقیه لباس ها متمایز شود. برای افرادی که لباس مشکی را برای کودکان نمی پسندند، گزینه بسیار مناسبی است. یکی دیگر از نکات این است که رنگ سبز و مشکی ترکیب رنگی زیبایی ایجاد می کنند و می توان کودک عزیزتان با شلوار و روسری مشکی این لباس را بر تن کند. این مدل لباس محرمی دخترانه هرچند شاید بیشتر لباس سنین نوزادی در مراسم شیرخوارگان را به یاد اکثر افراد بیندازد اما واقعیت آن است که این نوع طرح و رنگ بخصوص برای کودکان بسیار زیبا و مناسب سن شان است.

 

مدل لباس محرمی دخترانه نوزادی

مدل لباس محرمی دخترانه نوزادی-آرتاپوش

مدل لباس محرمی دخترانه برای تمامی سنین حتی نوزادی هم وجود دارد. بیشتر تنوع در طرح های این مدل لباس محرمی دخترانه دیده می شود و از نظر تنوع فرمی مثل تنوع در آستین، یقه، بلندی و کوتاهی لباس، گشادی و تنگی لباس و… تنوع چشمگیری دیده نمی شود. به طور مثال ساده بودن، گل دار بودن، گیپور داشتن، طرح های چاپی مخصوص محرم داشتن و… با هم تفاوت دارند و هر فردی می تواند با توجه به سلیقه خود، لباس دلخواه را برای نوزاد زیبای خود انتخاب و خریداری نماید.

هرچند این مهم لازم است یادآور شد که آن چه برای نوزاد بیشتر اهمیت دارد، راحتی و مناسب بودن لباس برای نوزاد است نه مُد روز. بهترین جنس پارچه برای فرزند دلبندتان آن است که از الیاف طبیعی درست شده باشد یا آن که بیشترین جزء تولیدی پارچه را نخ پنبه در بر بگیرد. حتما به یاد داشته باشید که لباس هایی از جنس الیاف مصنوعی  هستند مثل الیاف پلی استری اصلا برای فرزند بخصوص در فصول گرما مناسب نیستند.

از آن جایی که در ایام محرم از این مدل لباس محرمی دخترانه زیاد استفاده می شود و نیاز به شست و شوی های مکرر دارد، برای حفظ و نگهداری بیشتر این لباس ها بهتر است چند نکته را یادآور شویم:

  • ترجیحا از کیفیت پارچه مطمئن باشید که مقاوم است و زود از رنگ مشکی اش کاسته نمی شود یا به اصطلاح بور نمی شود و یا تار و پودهایش از هم جدا نمی شود؛
  • حتما از مایع مخصوص لباس شویی لباس های رنگ تیره استفاده کنید؛
  • از آب داغ برای شست و شوی لباس ها استفاده نکنید؛
  • یکی از بهترین ترفند ها برای جلوگیری از بور شدن لباس این است که قبل از شست و شو با دست و بخصوص با ماشین لباس شویی، لباس را پشت و رو کرده و بعد به شست و شوی آن بپردازید؛
  • برای خشک کردن لباس ها، آن ها را در معرض نور تند و شدید آفتاب قرار ندهید؛
  • برای اتو کردن هم مثل شست و شو بهتر است از قبل از اتو کردن، لباس را پشت و رو کنید یا آن که از یک پارچه نازک کمک بگیرید؛ به این صورت که ابتدا پارچه نازک را روی لباس انداخته و بعد از روی پارچه، عمل اتوکشی را انجام دهید. اگر یکی از این دو کار را انجام ندهید ممکن است رد اتو بیفتد و علاوه بر آن به خاطر حرارت زیاد اتو، پارچه براق شود و در نهایت از آن حالت مشکی بودن خود کم کم خارج می شود.

 

مدل لباس دخترانه محرمی با پارچه ابروبادی

مدل لباس دخترانه محرمی با پارچه ابروبادی-آرتا پوش

پارچه های ابروبادی از آن دست پارچه هایی هستند که به تازگی به بازار آمده اند و به سرعت هم بین مردم محبوبیت پیدا کردند. مدل لباس محرمی دخترانه نیز از قاعده مستثنی نمانده است و از این پارچه ابروبادی برای تولید مدل های خود بهره برده است. در این قسمت سعی داریم به بررسی بیشتر این پارچه بپردازیم.

از جمله موارد پارچه های ابروبادی عبارتند از: سبکی و خنکی، بافت نرم، نخی و ضد حساسیت، رنگ های متنوع، داری ریزش خوب، تنخور زیبا، مناسب برای فصول گرم، قیمت مناسب و…

بهتراست یک سری از نکات مراقبتی درباره این پارچه را متذکر شویم؛ به طور مثال برای شست و شوی این پارچه ها نباید از آب گرم استفاده کرد و اگر از لباس شویی برای شستن استفاده می شود ترجیحا دما بالای 30 درجه سانتی گراد نرود. برای خشک کردن نیز از وسایل گرمایشی مثل بخاری، شوفاژ و… باید پرهیز شود و مدتی صبر کرد که با همان نور خورشید، خشک شود. هرچند دسته ای از پارچه های ابر و بادی چروک پذیر نیستند اما در کل برای اتوکشی حتما باید به این مهم دقت کرد که از یک استر برای اتوکشی استفاده شود؛ بدین صورت که استر را روی پارچه ابروبادی گذاشته و بعد عمل اتوکشی را انجام می دهیم؛ اینکار به این دلیل است که رد اتو روی پارچه ابروبادی نیفتد.

 

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.