مدل لباس دخترانه تابستانی 1402

تیم ویرایش آرتاپوش 1402/04/12
مدل لباس دخترانه تابستانی-آرتا پوش

مدل لباس دخترانه تابستانی 1402 در مدل های مختلف و به روز را می توانید به راحتی از فروشگاه های بنامی مانند آرتا پوش تهیه کنید. این فروشگاه با سابقه چندین ساله در فروش لباس های بچگانه، این اطمینان را به شما می دهد که بتوانید در زمانی کوتاه، لباس مناسب فرزند خود را پیدا کنید. خرید لباس بچه گانه نیاز به توجه و دقت دارد تا بتوانید از بین صدها مدل لباس، آنچه که با سلیقه شما و کودک تان همخوانی داشته باشد و در عین حال دارای پارچه، طرح و رنگ مناسب باشد را انتخاب کنید.

در این مقاله سعی شده است تا به شرح نکاتی در مورد خرید مدل لباس دخترانه تابستانی پرداخته شود. دانستن این نکات می تواند شما را به هنگام خرید لباس دخترانه برای دلبندتان، از سردرگمی ها نجات بخشد.

مدل لباس تابستانه دخترانه بچگانه

لباس تابستانی دخترانه جدید در مدل های بی شماری همچون لباس تابستانی دخترانه اسپرت، مجلسی و… به بازار عرضه می شوند. بنابر نوع نیازتان به راحتی می توانید آنچه را از همه لحاظ مناسب کودک باشد را خریداری کنید، برای مثال یک مدل لباس دخترانه تابستانی از نوع راحتی نخی، با رنگ های شاد برای استفاده روزمره، یک انتخاب عالی برای دلبند تان است. توجه به جنس لباس یکی از مهم ترین نکاتی است که به هنگام خرید باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. مدل لباس تابستانه دخترانه که از پارچه های نخی تهیه شده اند، تاثیر بسزائی در راحتی این گل های ظریف در روزهای گرم تابستان دارد.

مدل لباس تابستانی دخترانه با پارچه نخی

مدل لباس تابستانی دخترانه با پارچه نخی

یکی از مدل لباس های تابستانی دخترانه که از پارچه های نخی تهیه می شود، نوع پیراهنی آن است. این مدل و جنس پارچه به عنوان مدل لباس دخترانه تابستانی بیرونی نیز قابل استفاده است. لباس های تابستانی نخی برای خنک ماندن کودک شما از گزند گرما بسیار ایده آل هستند. پارچه های نخی به دلیل فوایدی که دارند، جزو اولین انتخاب ها برای خرید لباس به خصوص خرید مدل لباس دخترانه تابستانی هستند.

مزایای لباس تابستانی نخی دخترانه

1- عدم ایجاد آسیب و حساسیت پوستی

پوست حساس کودکان با کوچکترین زبری و سختی که در پارچه های نامرغوب وجود دارند، دچار حساسیت و آسیب می گردد. پارچه های نخی از الیاف طبیعی تهیه می شوند و لطافتی متناسب با پوست انسان را دارند، به همین دلیل بازار تقاضای این پارچه ها در سراسر جهان جهت تولیداتی مانند لباس برای همه سنین، همیشه داغ است.

2- خنک بودن

در روزهای گرم سال که گاهی اوقات طاقت فرسا نیز می شوند، این مزیت می تواند تا حد زیادی در خنک ماندن بدن کمک کند و نقشی هرچند کوچک اما موثر در جلوگیری از گرمازدگی یا بروز تب به ویژه در کودکان داشته باشد. انتخاب مدل لباس دخترانه نخی و پسرانه نخی به شما در گذراندن تابستانی گرم اما بدون نگرانی کمک خواهد کرد، کمکی کوچک اما محسوس.

3- تهویه مناسب

حتما شما هم هنگام استفاده از پارچه هایی که از الیاف مصنوعی مانند پلی استر تهیه می شوند، متوجه احساس خفگی پوست تان شده اید. دلیل این امر آن است که این پارچه ها مانع رسیدن جریان هوا به منافذ پوستی می گردند و باعث عرق سوز شدن و بالا بردن درجه حرارت بدن به ویژه در کودکان می گردند. استفاده مداوم از این نوع پارچه ها باعث ایجاد بوی ناخوشایند و تعریق بیش از حد بدن شده و در نتیجه موجب اختلال در سیستم گردش خون و پمپاژ قلب می گردد. عاقلانه آن است که از بیماری فردا، امروز پیشگیری شود آن هم با گرفتن تصمیم های درست. لباس های نخی بر عکس لباس هایی که پارچه آن ها از الیاف مصنوعی تافته شده اند، به خوبی از بدن شما از طریق تبادل هوا نه تنها در روزهای گرم سال که در تمام فصول مراقبت می کند.

4- شستشوی آسان لباس نخی

از دیگر مزیت هایی که یک لباس را محبوب صاحبش می کند، شستشوی آسان آن است. منظور از شستشوی آسان، پاک کردن لکه های روی لباس بدون نیاز به کشتی گرفتن با آن، از بین رفتن بوی نامطبوع بعضی مواد شوینده که به هر دلیلی ناگزیر به استفاده از آن ها هستید، شستشوی آسان آن ها با دست و… است. حفظ لطافت و نرمی حتی بعد از بارها شستشو، از دیگر دلایلی است که شما را متقاعد می کند تا از لباس های نخی برای خود و به ویژه فرزندان تان استفاده کنید.

 5- بهترین پارچه برای بیماران تنفسی

تمام پزشکان به بیماران تنفسی مانند بیماران دارای آسم توصیه می کنند تا از پوشش هایی که ماده تشکیل دهنده آن ها از طبیعت گرفته شده است، استفاده کنند. رعایت این موضوع، می تواند در بهبود کیفیت زندگی این عزیزان، تاثیر زیادی داشته باشد.

6- رنگ پذیری عالی پارچه های نخی

یکی از عواملی که در شاداب بودن کودک تان به ویژه کودک دختر، نقش دارد رنگ لباس های اوست، لباس هایی با رنگ های شاد و روح بخش. خوشبختانه پارچه های نخی رنگ پذیری خوبی دارند و شما می توانید رنگ دلخواه و مناسب کودک تان را از بین هزاران رنگ دیگر انتخاب کنید.

 

مدل لباس دخترانه تابستانی شیک

مدل لباس دخترانه تابستانی شیک-آرتا پوش

اگر قصد خرید لباس دخترانه شیک برای تولد، عروسی، دورهمی و… دارید، توصیه می شود مدلی را انتخاب کنید که ترجیحا از ریشه، بند، گیپور، تور و زنجیر در مدل آن ها به کار نرفته باشد. درست است که کودکان با این مخلفات زیباتر می شود، اما راحت بودن کودک در الویت قرار دارد. مواردی مانند گیپور و… به راحتی باعث خراش پوست کودک، گیر کردن او به وسایل سنگین مانند مبل، میز و… می گردد. زیبا بودن زمانی ارزش دارد که سلامت کودک تان را تحت الشعاع قرار ندهد. شما به راحتی می توانید لباس شیک اما ساده دلبندتان را با استفاده از آکسسوری ها جلوه دهید.

نکات مهم در انتخاب آکسسوری کودکان به ویژه دختران

نکات مهم در انتخاب آکسسوری کودکان به ویژه دختران

در دنیای مد امروز، استفاده از آکسسوری ها در  تمام سنین رایج شده است و اغلب کودکان یکی از مشتری های دائمی این اقلام هستند. رنگارنگ بودن، درخشش، فانتزی بودن و… باعث علاقه این دسته از مشتریان به این اقلام گردیده است. برای استفاده از آکسسوری به ویژه برای کودکان لازم است تا نکاتی را رعایت کنید. نکاتی مانند:

1- از آکسسوری های گران قیمت فقط در مراسمی استفاده کنید که کودک تان به خودتان سنجاق شده باشد. این کار از بروز خطرهایی مانند دزدی، جلوگیری می کند.

2- استفاده از چند آکسسوری به صورت همزمان، نتیجه ای جز محدودیت حرکت کودک تان نخواهد داشت. در نهایت استفاده از دو آکسسوری پیشنهاد می گردد.

3- آکسسوری هایی با رنگ های خنثی خریداری کنید که به راحتی قابل ست شدن با تمام لباس های کودک باشد.

4- دو نوع آکسسوری برای کودکان تهیه کنید، یک نوع فانتزی و کارتونی برای مراسم های خودمانی و یک نوع آکسسوری ساده تر و شیک تر برای مراسم های رسمی. این کار، باعث می شود تا قوه درک کودک در تمایز بین محیط ها و شرایط به تدریج رشد کند.

5- با استفاده هوشمندانه از آکسسوری ها به راحتی می توانید لباس کودک را از مراسم های خودمانی مانند تولد به مراسم رسمی مانند عروسی تغییر کاربری دهید. برای مثال می توانید یک تونیک ساده را با استفاده از یک کمربند مجلسی و درخشان، به یک لباس مجلسی تبدیل کنید.

6- از خرید آکسسوری هایی که سلامت کودک را به خطر می اندازد اجتناب کنید، مانند کمربندها و کلاه های زنجیر دار، دستبندها، گوشواره های گران قیمت و… .

7- کودکان دختر، علاقه بسیاری به شبیه کردن خود به مادرانشان دارند. بنابراین آکسسوری های دخترانه مانند تل، گوشواره، کیف، گیره سر و… را طوری انتخاب کنید که هم کمی به آکسسوری های خودتان شباهت داشته باشد، برای مثال دارای رنگ یکسانی باشند. با این کار، کودک، کنجکاوی خود را غلاف می کند و دست از سر شما و لوازم هایتان برخواهد داشت.

سوالات متداول

سوالات متداول-هنر آموز

1- آیا می توان از روی ظاهر کودک، پی به باطن او برد

بله. به طور کلی ظاهر افراد قبل از زبان شان شروع به معرفی آن ها می کند. اما این جمله در مورد کودکان چندان صدق نمی کند. ظاهر کودکان نشان دهنده حوصله و سلیقه والدین آن هاست. از روی ظاهر کودکان به سادگی می توان حدس بزنید که والدین آن ها گرفتار، بی حوصله و بی توجه به کودک خود هستند یا دارای والدینی دقیق و باسلیقه هستند.

2- چگونه کودکم را به خوش پوشی عادت دهم

جواب این سوال بسیار ساده اما عمل کردن به آن کمی دشوار است البته اگر کودکی چموش داشته باشید.

اگر به همان اندازه که در خرید لباس های مهمانی فرزندتان وسواس و ظرافت به خرج می دهید، در خریداری لباس های راحتی و خانگی او نیز چنین باشید، کودک متوجه می شود که نباید صرفا در مهمانی ها خوش پوش باشد و یاد میگیرد که از درون منزل و فقط به خاطر خودش شیک و مرتب باشد. عادت کردن به خوش پوشی از فرزندتان، شخصی محترم و شاخص می سازد.

3- آیا نکات گفته شده هنگام خرید لباس دخترانه و پسرانه یکسان است

نسبتا بله. برای مثال نکات خرید مدل لباس دخترانه تابستانی بلوز شلوار با نوع پسرانه آن، چندان تفاوتی ندارد. نکات کلی که باید هنگام خرید لباس کودک رعایت شوند، عبارت اند از:

توجه به جنس پارچه، راحتی در پوشیدن آن توسط خود کودک، دارا بودن یقه های کشی مانند یقه تیشرت، هماهنگی با رنگ پوست کودک،  مطابق با سلیقه و روحیه کودک و آسان در شستشو. همان طور که در مطالب فوق گفته شد، لباس هایی با جنس نخ، اغلب صفات فوق را دارا هستند.

4- دخترم لاغر با قدی بلندتر از هم سن و سال های خودش است، پوشیدن چه لباس هایی، باعث پرتر دیده شدن او می شود

خرید لباس با در نظر گرفتن فرم بدن فرزندتان، باعث می شود تا هم هیچ گاه از خرید خود پشیمان نشوید و هم به آنچه که مد نظرتان است، برسید. فرم بدن ها با یکدیگر متفاوت است و نمی توان تنها با در نظر گرفتن سایز یک کودک، برای او خریدی مطمئن داشته باشید. سایز تنها یکی از مولفه هایی است که در زمان خرید به کار می آید. مولفه های دیگری مانند دانستن فرم بدن نیز اساسی است. برای مثال لباس مناسب برای کودکان لاغر، لباس هایی با رنگ روشن و ترجیحا دارای طرح های درشت یا خط های افقی است. این لباس فرزند شما را کمی درشت و همچنین قد او را کوتاه تر از واقع، نشان می دهد.

5- معایب پارچه های نخی چیست

بارزترین عیب این پارچه ها، خوش چروک بودن آن هاست. اگر کمی اغراق کنیم می توان گفت که این پارچه ها حتی با نگاه کردن نیز چروک می شوند! متاسفانه هیچ امیدی برای استفاده از این لباس ها بدون اتو کردن، وجود ندارد. دیگر اینکه اغلب لباس های نخی بعد از شستشو، دچار آبرفت می شوند. انتخاب لباس های بچه گانه مانند مدل لباس دخترانه تابستانی با پارچه های نخی، با در نظر گرفتن یک سایز بزرگتر، می تواند نگرانی برای آبرفت و کوچک شدن سایز لباس را از بین ببرد. و آخرین ایرادی که به این جنس لباس ها وارد است، قیمت بالای آن هاست. البته اگر برای سلامتی خود و اطرافیانمان اهمیت قائل باشیم و از خریدهای غیر ضروری بپرهیزیم، به طور قطع می توانیم لباسی با کیفیت و مفید برای حفظ سلامتی تهیه کنیم.

جان کلام

اگر می خواهید فرزند دلبندتان خوش پوش باشد، اگر دوست دارید او را از آسیب هایی مانند تب بر اثر گرمازدگی و التهابات پوستی ناشی از پوشیدن لباس های پلی استری دور نگه دارید یا چنانچه علاقه ندارید از روی ظاهر کودک تان، قضاوت شوید، نکات ذکر شده در این مطلب را به خاطر بسپارید. در این مقاله از سایت آرتا پوش، سعی بر آن بوده است تا اهم نکاتی که دانستن آن ها هنگام خرید مدل لباس تابستانه دخترانه بچه گانه لازم است، عنوان گردد. اگر بالا رفتن قیمت دلار و پس لرزه های ناشی از آن تنها یک خواب می بود، می شد گفت میزان رعایت نکات فوق، نشان دهنده میزان علاقه شما به دلبندتان است و دیگر هیچ.

 

 

 

 

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.