مدل سارافون دخترانه کودک

تیم ویرایش آرتاپوش 1402/07/07
مدل سارافون دخترانه کودک-آرتاپوش

مدل سارافون دخترانه کودک، یکی از محبوب ترین و زیبا ترین لباس های دخترانه  است.  طراحی این لباس زیبا و همه پسند، به شکل یکسره و بدون آستین است که از شانه‌ها دوخته می‌شود و تا پایین ساق پا یا بالای آن می رسد، می توان این لباس را با یک پیراهن آستین بلند یا تی شرت با رنگی متفاوت از رنگ سارافون ست کرد. این قبیل سارافون ها در انواع مدل ها و طرح های متنوع و جذابی دوخته می شوند. سارافون ها برای کودکان در سنین مختلف مناسب هستند و می توان از آنها در مکان  های مختلف استفاده کرد.

مدل سارافون دخترانه کودکانه

مدل سارافون دخترانه کودکانه-آرتا پوش

 طراحی ساده و منحصر به فرد سارافون باعث شده تا به راحتی بتوان آن را با انواع متنوع لباس‌های زیرین ترکیب کرد و به یک مدل زیبا برای همه  فصول سال  کاربردی و قابل استفاده کرد.

مدل سارافون دخترانه کودک، از سری مدل های دلبرانه ای است که نظر هر مخاطبی را به خود جلب می کند. سارافون از دو قسمت تشکیل شده است  بالتو بالای تنه و دامن دراز،  بالتو در بالای تن قرار می گیرد  و دامن سارفون به شکل یک صفحه دراز قرار گرفته است . این مدل سارافون اغلب از پارچه‌های لطیف  مانند پنبه، لنین و یا نخ دوخته می‌شوند.

انواع  سارافون های دخترانه، از مدل های متنوعی  از جمله سارافون های ساده، سارافون های گلدار، سارافون های راه راه، سارافون های خال خالی، سارافون های طرحدار و سارافون های فانتزی طراحی و تولید می شوند.

 مدل سارافون دخترانه بچگانه

مدل سارافون دخترانه بچگانه-آرتاپوش

 خرید لباس بچگانه تجربه لذت بخشی برای پدر و مادر ایرانی است. مدل های سارافون بچه گانه دخترانه به دلیل محبوبیتی که دارند بسیار متنوع و زیاد هستند و اقسام مدل های سارافون با توجه به جنس پارچه، طرح، رنگ و و سایز متفاوت هستند. در ادامه شما را با بعضی از مدل های پرطرفدار و جذاب سارافون بچه گانه دخترانه آشنا می کنیم با ما همراه باشید‌.

سارافون دخترانه بچگانه-آرتا پوش

 سارافون کتان: این نوع  از پارچه‌ی کتان استفاده شده است  که اغلب برای فصل تابستان مناسب‌تر هستند. این سارافون‌ها دکمه‌هایی در  جلو دارند و کمربند زیبایی روی آن ها طراحی شده است.

سارافون پارچه‌ای: از مدل‌های محبوب ومورد پسند اکثر دختران است. سارافون‌های پارچه‌ای معمولاً از پارچه‌های پنبه، کتان  و ویسکوز دوخته می‌شوند. این سارافون‌ها معمولاً برای مجالس دورهمی، مناسب‌تر هستند.

 

سارافون دانتل: این مدل سارافون را از پارچه زیبا با طراح های برجسته تولید می کنند. این نوع سارافون‌ها برای مجالس مهمانی و مناسبت‌های خاص انتخاب آیده آل تری  هستند و اغلب برای زیبایی هرچه تمام تر آن ها را با  لباس‌های بدون طرح و ساده می پوشند تا نمایی دانتل بیشتر دلبری کند.

سارافون چاپی: سارافون‌های چاپی از طرح‌ها و نقش‌های متفاوتی تولید می‌شوند که می‌توان از این سارافون ها برای مهمانی‌ های کودکان استفاده کرد.

سارافون کوتاه: سارافون‌های کوتاه برای فصولی از سال که دمای هوا معتدل یا گرم هست بسیار مناسب هستند. این نوع سارافون ها تا بالای زانو دوخته می شوند و می‌توان آن را با تی‌شرت‌های آستین کوتاه پوشید‌.

سارافون دخترانه کوتاه-آرتا پوش

 سارافون بلند: این نوع سارافون تا پایین پا می‌رسد و برای فصل سرد مثل  پاییز و زمستان مناسب است. سارافون بلند می‌تواند با پیراهن‌های بلند آستین یا ژاکت ترکیب شوند.

سارافون دخترانه بلند-آرتا پوش

 سارافون جین: یکی از محبوبیت‌ترین سارافون‌های موجود در بازار از جنس پارچه لی است که سازگاری زیادی با بیشتر لباس‌های زیرین دارد. این سازگاری باعث شده است تا استفاده کنندگان با خیال راحت بتوانند از این نوع سارافون استفاده کنند.

سارافون جین-آرتا پوش

مدل سارافون دخترانه لی

مدل سارافون دخترانه لی -آرتاپوش

لباس های که از جنس پارچه لی تولید می شوند از دیرباز تا کنون جزء بهترین برندهایی هستند که هیچ وقت تکراری نشده و از مد نمی اُفتند به همین دلیل طراحان لباس، طرح های جدیدی از مدل سارافون دخترانه کودک که از جنس پارچه لی هستند تولید و روانه بازار لباس می کنند. افرادی که علاقمند به  تیپ های اسپرت هستند می توانند طبق سلیقه خود لباس های جین را که انتخاب ایده آلی هست بیابند و پوششی جذاب و زیبا برای موقعیت ها و دورهمی های به یادماندنی داشته باشند.

سارافون های جین یکی از جذاب ترین و زیبا ترین مدل ها است که بسیار مناسب برای  کودکان و دختران جوان می باشد. دختران خوش پوش می توانند با توجه به مدل های شیک و زیبایی که در ادامه قرار می دهیم بهترین انتخاب را برای خود داشته باشند.

 

ست کردن سارافون دخترانه کودک

تفاوتی ندارد که کودک دلبندتان قصد دارد سارافون زیبایش را برای رفتن به مهد کودک بپوشد و یا درجشن تولد دوستانشان و یا مهمانی‌های خانوادگی استفاده کند، در هر صورت باید برای زیبا تر شدن استایلش، از اکسسوری‌هایی جذابی مثل کیف کودکانه، کفش، گل سر رنگی یا تل مروارید دار، جوراب شلواری، ساعت خوش رنگ و یا عینک استفاده کنید.

ست کردن کیف و کفش  با توجه به مدل سارافون کودک ترکیب جذابی را برای داشتن استایل زیبا به ارمغان می آورد. به یاد داشته باشید که سارافون طرح دار را با  گل سر و یا تل بدون طرح ست کنید و همچنین اگر سارافون  دخترتان را ساده انتخاب کردید سعی کنید اکسسوری‌های طرح دار که با رنگ لباس ست شود انتخاب کنید  تا تیپ کودک دلبندتان چشم نواز و زیبا شود.

لازم به ذکر است گاهی سارافون‌های طرح دار با اکسسوری‌هایی مثل کمربند، تل و یا گل سر ست خود لباس به فروش می‌رسد. خرید این ست نیز ایده جذاب و خاصی است. اما اگر این لباس ساده باشد سعی کنید اکسسوری‌ها را طرح دار و هماهنگ با رنگ لباس تان تهیه کنید تا تیپ کودک چشم نواز شود.

انواع سارافون دخترانه

انواع سارافون دخترانه -آرتا پوش

یکی از دغدغه های فکری اکثر دختر خانم های خوش سلیقه خرید لباس دخترانه است که در هنگام  رفتن به مهمانی ها  و دورهمی ها ازآن استفاده کنند تا پوشش مناسب و منحصر بفردی داشته باشد که زیبایی استایلش را چندین برابر کند. سارافون یک گزینه عالی است که به دلیل داشتن طرح های جذاب و تنوع بالا به راحتی می توان آن را با دیگر لباس ها ست کرد.

قیمت سارافون دخترانه

قیمت سارافون با توجه به جنس، سایز و محل خرید قیمت متفاوتی دارد. فروشگاه آرتا پوش سال ها است به صورت تخصصی در زمینه لباس کودک و بچگانه فعالیت می کند. آرتا پوش هم اکنون به صورت حضوری و اینترنتی در حال فعالیت است. ما سعی کرده ایم در طول فعالیت خود هر محصول را با تضمین کیفیت و قیمت رقابتی تحویل مشتریان بدهیم به همین دلیل قیمت گذاری تمام محصولات آرتا پوش به صورت کاملا منصفانه می باشد.

نتیجه گیری

برای داشتن یک استایل زیبا و جذاب برای خودتان یا کودک دلبندتان از سارافون غافل نشوید.

سارافون ها به دلیل داشتن محبوبیت بالایی که دارند در انواع و اقسام مدل سارافون کودک، طراحی و روانه بازار می شوند.

یکی از مزیت های خرید سارافون این است که به راحتی می‌توان آن را با انواع دیگر اکسسوری ها مانند کفش، جوراب، کلاه و کیف ست کرد. در این مقاله با انواع لباس سارافون های کودکانه شما را آشنا کردیم، برای خرید یک سارافون زیبا کافیست از میان مدل های مختلف به خرید لباس دخترانه و سارافون بپردازید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.