سویشرت بافتنی پسرانه

تیم ویرایش آرتاپوش 1401/10/19
سویشرت بافتنی پسرانه-آرتا پوش

سویشرت بافتنی پسرانه یک‌ انتخاب هوشمندانه برای فصل سرماست. هنگام خرید لباس پسرانه باید به این موضوع دقت داشت که پسربچه‌ها مدام در حال بازی و تحرک هستند پس یک سویشرت می‌تواند آنها را در برابر سرما محافظت نماید و از طرفی با تغییر هوا و گرم شدن، کوک می‌تواند به راحتی آن را در بیاورد.

در این مقاله آرتاپوش به معرفی سویشرت و انواع آن از نظر جنس و طرح می‌پردازیم. شما با مطالعه این مطلب نکات لازم برای ست کردن سویشرت با لباس‌های دیگر را خواهید آموخت. با ما همراه باشید تا اصول خرید بافت پسرانه را به شما بگوییم. اگر فرصت مطالعه این مقاله را به دلیل مشغله زندگی ندارید می‌توانید با همکاران ما در آرتاپوش تماس بگیرید تا آنها شما را راهنمایی کنند.

سویشرت چیست و چه مدل‌هایی دارد؟

سویشرت چیست و چه مدل‌هایی دارد؟

سویشرت چیست و چه مدل‌هایی دارد؟

می‌توان گفت اولین سویشرت در قرن 15 میلادی از پشم گوسفند بافته شد و مورد استفاده قرار گرفت. امروزه سویشرت‌ها علاوه بر پشم از مواد دیگری مانند نخ، الیاف مصنوعی، دورس و… ساخته می‌شوند. هنگامی که صحبت از سویشرت می‌شود همه ما به یاد سرما می‌افتیم چون آنها بدن ما را از سرما حفظ می‌کنند و اگر پشمی یا نخی باشند عرق را به خود جذب می‌نمایند.

می‌توان گفت رواج سویشرت به اوایل قرن بیستم برمی‌گردد، در آن زمان کارگران و ورزشکاران به دنبال لباس گشاد و راحتی بودند که هم آنها را از سرما حفظ کند و هم براحتی بتوانند با آن فعالیت‌های روزانه خود را انجام دهند. با استقبال مردم از سویشرت این لباس وارد صنعت مد و فشن شد و شروع به رسد و تکامل کرد.

امروزه سویشرت‌ها از جنس‌های مختلف در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع عرضه می‌شوند و به عنوان یک المان مهم در ست‌های لباس برای فصول سرد سال به حساب می‌آیند. از نظر طرح سویشرت به سه دسته کلی تقسیم می‌شود:

سویشرت مدل پلیوری

سویشرت مدل پلیوری

سویشرت مدل پلیوری

نام دیگر این مدل همان هودی می‌باشد. یک بلوز ضخیم آستین بلند که یک کلاه هم دارد و معمولا کلاه آن دارای بند است. این مدل گشاد و شل است. یک انتخاب خوب برای خرید بافت می‌تواند همین سویشرت بافتنی پسرانه کلاه‌دار باشد. یک ست زیبا و جذاب برای فرزند شما می‌تواند هودی بافتنی با کاپشن چرم باشد.

اگر می‌خواهید در فصل زمستان فرزند شما هم گرم باشد هم شیک می‌توانید با خرید یک کاپشن بلند و پوشیدن سویشرت بافتنی پسرانه ظاهر او را جذاب و چشم نواز کنید. البته اگر به مراسم می‌روید بهتر در زیر کاپشن از پیراهن و جلیقه بافتنی استفاده نمایید تا ظاهر رسمی‌تری داشته باشد.

سویشرت مدل جلوباز

سویشرت مدل جلوباز

سویشرت مدل جلوباز

 سویشرت جلو باز توسط یک زیپ که در وسط آن تعبیه شده است باز و بسته می‌شود. این مدل سویشرت بافتنی پسرانه برای استفاده در استایل‌های لایه‌ای بسیار مناسب است. این سویشرت نسبت به هودی تن‌خوری مناسب‌تری دارد. یک استایل زیبا و شیک برای فرزند شما در فصل پاییز، می‌تواند سویشرت بافتنی پسرانه جلوباز به همراه کت و شلوار جین باشد.

سویشرت نیم زیپ

این مدل دارای زیپی است که از کلاه شروع شده و تا بالای شکم ادامه دارد. شاید این طرح خیلی متدوال نباشد اما طرفدارن خاص خود را دارد. شما می‌توانید این سویشرت را بر روی یک تیشرت زیبا بپوشید و یقه آن را باز بگذارید و به همراه یک شلوار کتان استایل بسیار جذابی برای کودک دلبندتان بسازید.

سویشرت‌های موجود در بازار چه جنس‌هایی دارند؟

سویشرت‌های موجود در بازار

سویشرت‌های موجود در بازار

با گسترش استقبال از سویشرت کم کم طرح‌ها و مدل‌های مختلفی روانه بازار شد. از طرف دیگر متریال‌های متفاوتی برای دوخت این لباس مورد استفاده قرار گرفت. استفاده از نخ، پشم، الیاف مصنوعی مانند نایلون، پارچه دروس و… در بافت سویشرت مرسوم است.

سویشرت بافتنی مزایایی دارد که استفاد از آن مخصوصا برای کودکان توصیه می‌شود:

  • این بافت‌ها قیمت مناسبی دارند.
  • طرح‌ها و رنگ‌های شاد و جذابی برای کودکان در این سویشرت‌ها استفاده می‌شود.
  • باعث ایجاد حساسیت برای کودکان نمی‌شود.
  • بدن کودک را به خوبی گرم نگه می‌دارند.
  • رطوبت بدن کودک را جذب می‌کند و مانع از سرماخوردگی او می‌شود.
  • سبک است و به علت گشاد بودن بچه‌ها در آن آزاد هستند و حس راحتی دارند.

سویشرت بافتنی پسرانه چگونه فرزند شما را خوشتیپ می‌کند؟

این مدل لباس تاثیر بسیار زیادی در استایل فرزند شما دارد. تنوع جنس، رنگ، طرح و مدل آن باعث می‌شود شما با هر سلیقه و برای هر استایلی بتوانید از آن استفاده نمایید. سویشرت بر خلاف کاپشن که معمولا حالت رسمی دارد برای تمام مراسمات رسمی، نیمه رسمی و دورهمی‌های دوستانه مناسب و شیک است.

سویشرت‌های جلو باز را می‌توان در اغلب فصول استفاده کرد در پاییز با یک کت زیبا، در زمستان با کاپشن و در بهار با یک تیشرت. پس شما با هزینه‌ای اندک می‌توانید یک لباس برای تمام فصول تهیه نمایید. امروزه سویشرت بافتنی پسرانه در طرح و رنگ‌های متنوعی در بازار موجود است که می‌توانید با آنها استایل فرزند خود را کامل کنید.

سویشرت بافتنی پسرانه را با چه لباس‌هایی می‌توان ست کرد؟

سویشرت بافتنی بچگانه یک لباس سبک و گرم است که برای استفاده کودکان بسیار مناسب است. این مدل از پوشاک کودکان هم آنها را گرم نگه می‌دارد و هم شیک و جذاب می‌کند. همیشه استایل سازی یک کار شخصی و سلیقه‌ای می‌باشد. برای ساخت یک تیپ باید به موارد زیادی توجه کرد. برای یک انتخاب مناسب و شاسیته بهتر است قبل از انتخاب ست لباس به پرسش‌های زیر پاسخ دهید:

  • برای چه مراسم و مکانی می‌خواهید لباس انتخاب کنید؟ رسمی؟ دوستانه؟ گردش؟
  • چه مدل استایلی را می‌خواهید بسازید؟ کژوال؟ کلاسیک؟ مینیمال؟
  • چه رنگی برای پوست فرزند شما مناسب‌تر است؟
  • با توجه به اندام فرزند شما چه مدل لباسی برای او مناسب‌تر است؟
  • برای چه فصلی می‌خواهید لباس انتخاب کنید؟
  • رنگ‌های مناسب این فصل کدامند؟
  • برای این استایل چقدر می‌خواهید هزینه کنید؟

می‌توان گفت اگر برای این سوالات جواب‌های مناسبی داشته باشید، به راحتی می‌توانید یک تیپ شیک و جذاب با هزینه مناسب برای کودک خود بسازید. ما  در ادامه به شما می‌گوییم که سویشرت را با چه لباس‌هایی می‌توان ست کرد:

  • ست سویشرت با پالتو یا بارانی:

شما می‌توانید برای مراسم نیمه رسمی و رسمی همراه سویشرت از یک بارانی یا یک پالتو سبک استفاده کنید. پالتو حالت کلاسیک‌تری دارد، بارانی مشکی با شلوار جین آبی می‌تواند یک تیپ اسپرت فوق‌العاده برای کودک شما باشد.

  • سویشرت با کت چرم:

برای ساخت یک تیپ کژوال می‌توانید بافت سویشرت پسرانه را همراه با کت چرمی استفاده نمایید. چرم باعث می‌شود گرمای بدن از لایه‌های لباس خارج نشود و بافت عرق را به خود جذب می‌کند پس ترکیب این دو بسیار مناسب است.

  • کاپشن بادگیر به همراه سویشرت:

یکی دیگر از لباس‌هایی که می‌توانید در فصل پاییز و بهار بر روی سویشرت بپوشید کاپشن بادگیر است. یه استایل کاملا اسپرت و راحت که برای بادهای سرد پاییز بسیار مناسب است.

  • ست سویشرت با جین:

کت و شلوار جین همیشه انتخاب شایسته‌ای برای پسربچه‌ها می‌باشد چون هم گرم است و هم دوام خوبی دارد البته سعی کنید از جین‌های تنگ و فاق کوتاه برای کودکان استفاده نکنید تا راحت و آزاد باشند.

  • ست سویشرت با تیشرت:

این ست اسپرت برای اوایل پاییز و اوایل بهار که هوا کمی خنک است بسیار مناسب و شیک می‌باشد مخصوصا اگر با یک شلوار کتان پوشیده شود، زیبایی بیشتری خواهد داشت.

  • سویشرت با کفش کتانی:

شما می‌توانید سویشرت بافت پسرانه را بدون بالاپوش دیگری به تنهایی با یک شلوار کتان یا جین به همراه کفش کتانی ست کنید. استایلی نیمه رسمی و فوق‌العاده شیک و جذاب.

مهمترین نکات برای خرید سویشرت بافتنی پسرانه چیست؟

مهمترین نکات برای خرید سویشرت

مهمترین نکات برای خرید سویشرت

شما در هنگام خرید این نوع بافت‌ها باید به چند مورد توجه کنید تا انتخاب شایسته و ایده‌آلی برای فرزند خود داشته باشید:

جنس: سعی کنید در هنگام خرید جنسی را انتخاب کنید که باعث حساسیت در کودک شما نمی‌شود. با دوام و مقاوم باشد. با چند بار شستن حالت خود را از دست ندهد و رنگ آن تغییر نکند.

رنگ: بهتر است برای کودکان از بافت‌های با رنگ شاد استفاده کنید تا روحیه آنها شاداب باشد. اگر می‌خواهید سویشرت را با همه رنگ لباس ست کنید می‌توانید از رنگ‌های خنثی مانند خاکستری، کرم، مشکی و سفید استفاده کنید.

سایز: معمولا سویشرت بافتنی پسرانه با لباس نازکی پوشیده می‌شود پس در انتخاب سایز باید به این موضوع توجه نمایید و بافت خیلی تنگی را انتخاب نکنید. سعی کنید در انتخاب سایز افراط هم نکنید؛ بافت با سایز بزرگ در بدن خوش فرم نمی‌ایستد.

استایل: باید متناسب با استایل کودک خود بافت سویشرت پسرانه را انتخاب کنید. درست است که اصولا سویشرت مناسب تیپ اسپرت می‌باشد اما بافت‌هایی که به صورت ریز بافته شده‌اند برای استایل کلاسیک و رسمی مناسب است.

قیمت: یکی از فاکتورهای مهم برای انتخاب لباس قیمت مناسب است. اگر کودک شما در سن رشد است سویشرتی که امسال برای او می‌خرید برای سال بعد او مناسب نخواهد بود پس اگر می‌خواهید برای سال بعد او مناسب باشد بافت او را کمی بزرگ‌تر انتخاب نمایید وگرنه هزینه زیادی برای پوشاکی چند ماهه، نپردازید. البته کیفیت را فدای قیمت نکنید.

بهترین سویشرت بافتنی پسرانه جدید را از کجا بخریم؟

امروزه خرید‌های اینترنتی کارها را برای همه راحت‌تر کرده است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت آرتا پوش جدیدترین و شیک‌ترین لباس‌های کودکان را مشاهده، انتخاب و خریداری نمایید. ما سالهاست که به صورت تخصصی در زمینه لباس کودک فعالیت می‌کنیم. داشتن نماد اعتماد و درگاه پرداخت امن این اطمینان را به شما خواهد داد که با خیالی راحت از ما خرید نمایید.

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.