مدل لباس پسرانه

تیم ویرایش آرتاپوش 1401/07/29
مدل لباس پسرانه-آرتاپوش

مدل لباس پسرانه تنوع زیادی دارد. بافت، بلوز، تیشرت، تیشرت شلوارک، بلوز شلوار و… از یک طرف هم کروات، پاپیون، عینک، ساعت و دکمه سردست. خب حالا با این تنوع، انتخاب لباس و ست کردن آن اندکی سخت می‌شود. اما نگران نباشید آرتاپوش در کنار شماست تا راحت، سریع و ارزان بهترین لباس را برای فرزند دلبندتان انتخاب کنید.

انتخاب مدل لباس پسرانه

پسر من یه مقدار تپله چی بپوشه که لاغرتر به نظر برسه؟ پوست بدن پسرم گندمی است لباسی که رنگشو روشن تر نشان دهد چیست؟ و هزاران سوال دیگر در مورد انتخاب مدل لباس پسرانه ممکن است برای شما باشد، با خواندن این مقاله حتما راهنمایی‌های کاربردی و اصولی به شما می‌دهیم تا خیلی راحت انتخاب کنید.

مدل لباس پسرانه اسپرت

ظاهر فرزند شما بخشی از شخصیت خانوادگی شما را نشان می‌دهد پس به آن اهمیت بدهید و سعی کنید برای ست کردن لباس او حوصله به خرج بدهید. صرف کمی هزینه هم لازم است البته نه زیاد. برای مدل لباس پسرانه اسپرت بهتر است یکسری اصول را رعایت کنید:

  • حتما از اکسسوری‌هایی مثل عینک، کمربند، ساعت و… استفاده کنید.
  • استفاده از دستمال گردن گزینه‌ مناسبی است.
  • سعی کنید رنگ شلوارها همیشه تیره نباشد از رنگ‌های کرم، نخودی، طوسی روشن و سبز غافل نباشید تا فرزند شما شاد به نظر برسد.
  • جوراب های رنگی سبز، سفید، طوسی و سرمه ای وقتی با شلوار ست می شود بسیار زیبا خواهد بود.
  • در انتخاب کفش خیلی دقت کنید. می توانید متضاد با رنگ شلوار یا همرنگ بالاتنه انتخاب کنید. برای بچه‌ها از کفش‌های تنگ و سنگین استفاده نکنید تا برای تحرک کودکانه آزاد و راحت باشند.
  • در تابستان از تیشرت های ساده و کم طرح استفاده کنید. شلوغی روی تیشرت حواس بیننده را پرت می‌کند و صورت فرزند زیبای شما را به حاشیه می‌برد.
  • شاید عطر پوشیدنی نباشد اما در بیشتر جلوه کردن پسر شما نقش به سزایی دارد.

همه ما دوست داریم فرزندانمان در آینده شخصیت مستقلی داشته باشند پس خیلی از مد پیروی نکنید و یک مدل لباس پسرانه اسپرت برای او ایجاد کنید. سعی کنید حتی به او حق انتخاب بدهید تا لباسی را که بیشتر دوست دارد انتخاب کند.

ست لباس پسرانه اسپرت

درست کردن ست لباس پسرانه اسپرت کار دلنشینی است. تصور کنید پسر شما مدل به مدل تغییر لباس می‌دهد و شما با دیدن آن احساس افتخار می کنید. ما اغلب سعی می‌کنیم تیپ‌هایی برای آنها درست کنیم که خودمان دوست داشتیم، بپوشیم اما باید یک نکته مهم را رعایت کنیم؛ راحتی فرزند ما باید اولویت اول، در انتخاب مدل لباس پسرانه باشد. لباس‌ها نباید خیلی تنگ باشد. استفاده از رنگ‌های تیره در تابستان باعث گرم‌تر شدن فرزند دلبند شما می‌شود که حتما ناراحت کننده است.

بعضی وقت‌ها ما فرزند خود را با مانکن اشتباه می‌گیریم و آنقدر لباس و زیورآلات به او آویزان می‌کنیم که به سختی حرکت می‌کند. کودکان بمب انرژی هستند و می‌خواهند آزاد و رها به بازی‌های کودکانه بپردازند پس دنیای آنها را با انتخاب‌های نامناسب تغییر ندهیم.

حتما به جنس لباسها دقت کنید و تا جایی که امکان دارد از پنبه و نخ باشد. از الیاف مصنوعی استفاده نکنید. جنس‌هایی که دارای مواد پلاستیکی هستند در بدن کوک شما ایجاد حساسیت می‌کنند. بهتر است از پارچه‌هایی استفاده کنید که قابلیت تنفس دارند و خنکتر هستند. پس برای مقرون به صرفه بودن خرید خود، سلامتی فرزندتان را به خطر نیندازید. بهتر است یک یا دو دست لباس با کیفیت بخریم تا چند دست لباس نامناسب. برای ست کردن مدل لباس پسرانه اسپرت بهتر است چند نکته را مد نظر قرار دهید تا نتیجه بهتری بگیرید.

  • اگر از پیراهن مردانه استفاده می‌کنید تا‌زدن آستین تا آرنج جذابیت خاصی به پسر شما می‌دهد.
  • شلوار کتان با پیرهن سفید گزینه مناسبی است.
  • برای پاییز جلیقه ضخیم استایل اسپرت شما را کامل می کند.
  • تیپ جین، شلوار و پیراهن برای اوایل بهار که هوا خنک‌تر است، بسیار عالی است.
  • کت تک با اکسسوری‌های هماهنگ، پسر شما را شیک پوش می‌کند.
  • سعی کنید از رنگ‌های شاد استفاده کنید تا روحیه او شاد شود.
  • بهتر است لباس‌های پدر و پسر را با هم ست کنید.

مدل لباس پسرانه مجلسی

معمولا همه پدرها یک دست کت و شلوار در کمد لباس خود دارند تا برای مجالس رسمی از آن استفاده کنند. اما به علت مسائل مالی و دغدغه‌های زندگی انتخاب لباس پسرانه مجلسی در اولویت نیست. البته بهتر است که این انتخاب را به دقیقه 90 نکشانیم و با عجله به خرید برویم. این کار معمولا باعث می‌شود یا لباس نامناسب بگیریم یا گرانتر خرید کنیم. اما وقتی زمان کافی داریم می‌توانیم با مقایسه قیمت‌ها یا استفاده از تخفیفات خرید مقرون به صرفه و خوبی داشته باشیم.

لازم نیست برای مدل لباس پسرانه چند دست کت و شلوار تهیه کنید و متحمل هزینه سنگینی شوید، برای ایجاد تنوع می‌توانید از چند جلیقه، پیراهن و کروات متفاوت استفاده کنید. برای لباس مجلسی پسرانه از تعداد رنگ زیاد استفاده نکنید نهایتا از سه رنگ برای ست کردن مدل لباس پسرانه استفاده کنید. حالت موی پسر شما می تواند قلب بیننده را تسخیرکند پس در انتخاب مدل مو خیلی توجه کنید. یک مدل موی مردانه او را به بزرگ مردی کوچک تبدیل می کند.

در انتخاب مدل لباس پسرانه رنگ‌بندی خیلی مهم است. اگر به این نکات توجه کنید نتیجه مطلوب‌تری حاصل می‌شود.

  • قرمزمعمولا با رنگ‌های سفید، آبی کاربنی، نارنجی و مشکی ست می شود.
  • بنفش با رنگ‌های سفید، آبی کم رنگ، زرد و مشکی هارمونی دارد.
  • زرد با سبز، بنفش، مشکی و آبی کاربنی متناسب است.
  • آبی را می توان با گلبهی، سفید، بنفش و مشکی استفاده کرد.
  • سبز رنگی است که با رنگ‌هایی مثل قرمز، طوسی، مشکی و سفید ترکیب جالبی را ایجاد می کند.

در لباسی که چند رنگ به کار رفته است، رنگی که نمایان‌تر است برای ست کردن انتخاب کنید.

مدل لباس پسرانه برای عروسی

معمولا مهم ترین مجلسی که باید برای آن مدل لباس پسرانه مناسب انتخاب کرد عروسی است. چون در کنار دیگر بچه‌ها سلیقه شما در انتخاب لباس نمایان می‌شود. حال وقتی که مدل لباس پسرانه فرزند شما متناسب، شیک و لاکچری باشد مانند یک الماس در بین دیگر بچه‌ها می‌درخشد. درست است که عروسی یه مجلس رسمی است ولی پسر شما هم می‌تواند تیپ اسپرت داشته باشد هم تیپ مجلسی.

نکته مهم در انتخاب لباس برای عروسی، راحت بودن آن است. معمولا بچه‌ها در این مراسم مدام درحال دویدن و بازی هستند پس هم باید لباس راحت باشد هم لباس اضافه به همراه داشته باشید تا وقتی با صحنه ریخته شدن آب آلبالو به روی پیراهن سفید پسرتون روبه‌رو شدید خیلی عصبانی نشوید و شب زیبای خود و فرزندتان را خراب نکنید.

مدل لباس پسرانه نوجوان

بچه‌ها وقتی بزرگ می‌شوند و به سن نوجوانی می‌رسند خانواده‌ها دو گونه برخورد می‌کنند یا سعی می‌کنند مدل لباس پسرانه را به گونه ای انتخاب کنند که سنش را زیاد نشان دهد و اصطلاحا تبدیل به مرد شود یا برعکس مدل لباس پسرانه ای برای او انتخاب می‌کنند که همچنان کودک بماند.

بهتر است انتخاب لباس را به عهده بچه ها بگذاریم و فقط به او مشورت بدهیم. تا شخصیت مستقل خود را بسازد. شاید دوستار برندهای خارجی مثل ال سی وایکیکی، کوتون، مانگو و دبنهامز باشد یا ممکن است فرزند دلبند شما عاشق وطن و تولید داخلی باشد .البته بعضی از برندهای ایرانی در تنوع و کیفیت از نمونه‌های خارجی چیزی کم ندارند.

در سن نوجوانی تیپ و مدل لباس اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. پیروی از مد و مدلینگ بیشتر نمایان می‌شود. پس سعی کنید از مدل‌هایی استفاده کنید که آنها در معاشرت با دوستان خود احساس بدی نداشته باشند.

جدیدترین مدل لباس پسرانه 1401

رنگ سال 1401 بنفش و آبی است. وقتی صحبت از رنگ بنفش می‌شود ردپای قرمز هم آنجاست. تلفیقی از رنگ سبز نعنایی، آبی، گلبهی و قرمز مناسب مدل لباس پسرانه‌ می‌باشد. فکر نکنید که این رنگ‌ها دخترانه هستند، طراحان لباس کودک تلاش می‌کنند که رنگ لباس را فارغ از جنسیت انتخاب کنند.

کودکان برای خرید لباس خیلی اشتیاق دارند اما گاهی خرید کردن با بچه‌ها سخت است. رفت و آمد زیاد، سر و کله زدن با فروشنده و پرو انواع لباس آنها را خسته و بی حوصله می‌کند و شاید باعث شود یک خرید ایده‌آل نداشته باشیم. پس بهتر است سایز کودکان خود را بدانیم تا با خرید اینترنتی، مدل لباس پسرانه مناسب را با فراغ بال انتخاب کنیم. انتخاب بهترین و جدیدترین مدل‌ها در سایت آرتاپوش امکان پذیر است.

 انتخاب مدل لباس پسرانه شیک

همه ما دوست داریم فرزند ما در یک جمع مانند ستاره ای بدرخشد برای این کار گاهی به او زبان انگلیسی یاد می دهیم تا با لحن کودکی انگلیسی صحبت کند و دل حضار را با خود ببرد. ممکن است شعر سعدی و حافظ به او بیاموزیم تا مورد تحسین واقع شود. اما گاهی با مدل لباس پسرانه و مدل مو او را تبدیل به یک جواهر نایاب می‌کنیم.

در انتخاب لباس باید به اندام فرزند خود توجه کنیم:

  • اگر کمی لاغر است و می‌خواهیم چاق‌تر به نظر برسد بهتر است لباس‌های با رنگ روشن بپوشد.
  • لباس‌های طرح دار کودک شما را چاق تر جلوه می‌دهد.
  • لباس‌های تیره و نرم فرزند شما را قد‌بلندتر و لاغرتر نشان می‌دهد.
  • از ست سفید و مشکی غافل نشوید. این دو رنگ با همه طرح‌ها و مدل‌ها هماهنگ هستند. رنگ سفید باعث می‌شود رنگ‌های در کنار آن بارزتر جلوه کنند. رنگ سیاه تندی رنگ‌های دیگر را کاهش می دهد.

برای یافتن یک مدل لباس پسرانه مناسب می‌توانید از مدل‌های داخل اینترنت ایده بگیرید. ممکن است شما خیلی سخت پسند باشید یا برای یک مراسم ویژه دعوت باشید که می‌خواهید در آن خانوادگی جلوه خاصی داشته باشید، در این وضعیت آرتاپوش درکنار شماست.

در نهایت باید بدانید که این صحبت‌ها شما را به سمت یک هزینه سنگین برای لباس کودکان هدایت نمی‌کند بلکه با کمی مطالعه، صبر و حوصله می‌توانید چند مدل لباس پسرانه برای کودکتان فراهم کنید که هم متناسب مجالس مختلف باشد و هم چشم نواز. لباس‌های ارائه شده در آرتاپوش با داشتن بهترین کیفیت، پایین‌ترین قیمت را دارند. ما مواظب جیب شما هستیم.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.