منو

مهمترین اصول خرید لباس کودک مشهد که فقط برای مشهدی‌ها نیست

خرید کردن برای خانم‌ها واقعا یک تفریح مفرح و لذت بخش است اما وقتی صحبت از خرید لباس کودک می‌شود به یک دغدغه تبدیل می‌گردد. کم طاقتی کودکان در خرید، انتخاب مدل و رنگ مناسب کودک، بهترین لباس در کدام منطقه به فروش می‌رسد و موارد دیگری که خرید را کمی سخت می کند. اصلا جای نگرانی نیست ما در این مطلب ابتدا شما را با بهترین مراکز خرید لباس کودک مشهد آشنا می‌کنیم و در نهایت نکات اصلی و مهم در انتخاب لباس کودک را بیان می‌کنیم.

با مطالعه این مقاله تا انتها شما می‌توانید بهترین لباس کودک مشهد را با کیفیت عالی و قیمت مناسب انتخاب کنید. آرتاپوش بهترین فروشگاه اینترنتی لباس بچگانه در مشهد با در نظر گرفتن نیاز بازار همیشه سعی در عرضه بهترین پوشاک مشهد دارد. لباس‌های عرضه شده در فروشگاه ما با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌شوند. اگر می‌خواهید وقت بیشتری برای کودکان خود بگذارید و فرصت مطالعه این مطلب را ندارید می‌توانید از طریق تماس با همکاران ما در آرتاپوش راهنمایی‌های لازم برای یک خرید خوب را بدست آورید.

مراکز خرید لباس بچگانه مشهد

ممکن است شما به عنوان مسافر به شهر مشهد آمده اید و می‌خواهید برای کودک خود لباس بچگانه بخرید یا برای اقوام به عنوان سوغات لباس کودک بخرید. شاید شما ساکن مشهد هستید و تازه صاحب فرزند شده‌اید و می‌خواهید از بهترین مراکز خرید لباس بچگانه در مشهد آگاه شوید. با ما همراه باشید تا سفری در مراکز خرید لباس بچگانه در مشهد داشته باشیم.

فروشگاه لباس کودک آرتا پوش واقع در برج آسمان

فروشگاه آرتا پوش در برج آسمان مشهد

خرید تجربه خرید باورنکردنی با قیمت های رقابتی را فقط می توان در فروشگاه لباس آرتاپوش واقع در برج آسمان تجربه کرد.

آدرس: 17 شهریور، برج آسمان 1، طبقه 1+، پلاک 937

این فروشگاه خاطره ای زیبا از بهترین لباس ها را با قیمت تخفیف دار تحویل مشتریان خود می دهد. این فروشگاه لباس نیازی به تخفیف دادن ندارد چون تخفیف ویژه روی تمامی قیمت ها گذاشته شده اما با این اوصاف طبق گزارش مشتریان 10 در صد تخفیف برای روزهای جمعه مختص مشتریان حضوری وجود دارد. 

(هنگام مراجعه تخفیف را گوشزد کنید)

پروما مرکز خرید سیسمونی و لباس کودک مشهد

لباس کودک مشهد-آرتا پوش

اگر برای خرید سیسمونی یا لباس کودک خیلی دغدغه مالی ندارید حتما به سراغ پروما بروید. اینجا پر است از مغازه‌های شیک و با کلاس که همه نوع وسایل سیسمونی و لباس کودک مشهد را دارد اما با قیمت‌های بالا. از تخت و کمد کودک و نوزاد گرفته تا لباس‌ کودک با برند‌های معروف خارجی. البته برای خرید سیسمونی با قیمت مناسب تر می توانید به انتهای خیابان مفتح و راسته بازار فردوسی سر بزنید. در عین تنوع بالای کالا، قیمت‌ها منصفانه‌تر است.

الماس شرق مناسب برای لباس کودک 5 تا 12 سال

لباس کودک مشهد-آرتا پوش

خرید لباس برای این سن کار راحتی نیست. کودک می‌خواهد مستقل باشد و دوست دارد لباس‌های رویایی برای خود انتخاب کنند که ممکن است خیلی هم مناسب نباشد. در این مجتمع با توجه به تعدد مغازه‌ها و تنوع بالای اجناس، شما راحت‌تر می‌توانید لباس کودک مشهد را تهیه کنید. البته اجناس آنها فقط برای مشهد نیست و از سایر شهرها و برندهای خارجی هم لباس کودک عرضه می‌کنند.

برج آلتون مرکز خرید لباس نوجوان

لباس کودک مشهد-آرتا پوش

لباس پسرانه مشهد یا لباس دخترانه مشهد برای نوجوانان در برج آلتون خلاصه می‌شود. شما می‌توانید با مراجعه به مغازه‌های آن به روزترین و شیک‌ترین لباس را برای فرزند خود تهیه نمایید. اینجا هم، برندهای خارجی با تولیدات داخلی با کیفیت، عرضه می‌شود. قیمت اجناس در این مکان با توجه به کیفیت لباس‌ها متناسب است و اگر برای خرید به آنجا بروید دست خالی برنمی‌گردید. اگر خواستید می‌توانید به لباس بچه سجاد مشهد هم سری بزنید.

لباس کودک مشهد در آرمیتاژ

لباس کودک مشهد-آرتا پوش

اگر برای خرید لباس کودک مشهد محدودیت بودجه ندارید مغازه‌داران طبقه سوم برج آرمیتاژ منتظر شما هستند. این طبقه، به طور اختصاصی مخصوص کودکان است. از لباس و اسباب بازی گرفته تا سیسمونی و تخت و کمد همه را می‌توانید یک جا خریداری کنید. بهترین برندها و مدل‌های روز دنیا در این مکان ارائه می‌شود. حتی اگر قصد خرید ندارید برای بازار گردی جای مناسبی است.

مرکز تجاری خورشید در احمدآباد

لباس کودک مشهد-آرتا پوش

این مجتمع تجاری در 9 طبقه ساخته شده است که در طبقات تجاری آن مغازه‌های شیک و مدرنی محصولات خود را عرضه می‌کنند. برای خرید لباس بچگانه مشهد طبقه خاصی اختصاص داده نشده است و در بین پوشاک آقایان و بانوان به فروش لباس بچگانه مشهد می‌پردازند. لباس کودک مشهد در خورشید احمدآباد هم قیمت بالایی دارد.

کیان سنتر فروشگاه پوشاک بچگانه مشهد

لباس کودک مشهد-آرتا پوش

در خیابان جانباز چند مجتمع اداری تجاری مهم واقع شده است. پروما، مروارید، نیکا و کیان سنتر از جمله آنها می‌باشد. در تمام این مراکز لباس کودک مشهد عرضه می‌شود. مغازه های مطابق با مد روز و اجناس با کیفیت از برندهای مهم خارجی می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید لباس کودک و نوجوان باشد. اگر قصد گردش و خرید را دارید این خیابان با چند مجتمع بزرگ مناسب شماست. علاوه بر لباس کودک می‌توانید برای خودتان هم خرید کنید.

لباس کودک مشهد در برج سلمان

لباس کودک مشهد- آرتا پوش

یکی از خیابان‌های قدیمی این شهر که پر است از مغازه‌های متنوع و پرزرق و برق، خیابان راهنمایی مشهد است. برج سلمان واقع در این خیابان یکی از مراکز خرید لباس کودک مشهد می‌باشد. در اینجا علاوه بر تنوع لباس از نظر جنس و طرح و رنگ، تنوع قیمت هم داریم. با توجه به برند لباس یا کیفیت آن می توانید لباس مناسب خود را انتخاب کنید.

بازار فردوسی

لباس کودک مشهد

ما در مشهد دو تا بازار فردوسی داریم یکی در خیابان خسروی و دیگری در بلوار مفتح. مرکز خرید واقع در خیابان خسروی، طبقه منفی یک  خود را به فروش لباس کودک و سیسمونی نوزاد اختصاص داده است. بازار فردوسی در انتهای بلوار مفتح نیز یک طبقه مجزا برای فروش پوشاک، سیسمونی و لوازم کودک درنظر گرفته است. قیمت‌ها در این دو مرکز مناسب تر است. بیشتر، برندهای ایرانی عرضه می‌شود ولی خالی از محصولات خارجی هم نیست.

زارا کیدز، دبنهامز و پلیز مام

اگر اهل برند پوشی هستید می‌توانید یک راست به سراغ برند محبوب خود بروید. نمایندگی برند پلیزمام مشهد در خیابان رضای بلوار احمدآباد می باشد. اگر می‌خواهید به سراغ دبنهامز بروید کمی آن طرف‌تر بین خیابان عدالت و دادگر واقع شده است. مجتمع ستا سنتر در ابتدای بلوار صیاد شیرازی، دارای مغازه‌های زیادی برای خرید لباس کودک می‌باشد که یکی از آنها نمایندگی برند زارا کیدز است.

مراکز خرید خیابان 17 شهریور

لباس کودک مشهد-آرتا پوش

در نزدیکی حرم مطهر خیابان 17 شهریور مملو از مراکز خرید می‌باشد. مجتمع تجاری حریر یکی از آنهاست که دو طبقه را به عرضه لباس کودک، سیسمونی، کالای خواب و لوازم بهداشتی کودک اختصاص داده است. مطمئنا گر به این منطقه بروید دست خالی بر نمی‌گردید.

اما گل سرسبد مراکزی که نام بردیم بی شک مجتمع تجاری تفریحی آسمان است. این مرکز با بیش از 700 باب مغازه می‌تواند نیاز شما به خرید برای خانواده را برطرف کند. اجناس متنوع و با کیفیت که از مدل‌های شیک و امروزی هستند با قیمتی مناسب در این مرکز عرضه می‌شود. فروشگاه پوشاک بچگانه مشهد، آرتا پوش در این مجتمع واقع شده است.

آرتاپوش که سالهاست در زمینه پوشاک بچگانه به صورت تخصصی فعالیت دارد محصولات متنوع خود را با کیفیت بالا و قیمت رقابتی عرضه می‌کند. شما می‌توانید بهترین خرید اینترنتی لباس بچگانه مشهد را با ما تجربه کنید. در ادامه نکاتی را در زمینه انتخاب لباس کودک خدمت شما بیان می‌کنیم.

لباس کودک را چگونه انتخاب کنیم؟

خرید لباس کودک نیازمند کمی صبر و حوصله و اندکی مطالعه می‌باشد. اینکه چه نوع لباسی برای کودک دلبند ما مناسب است می‌تواند دغدغه شما هم باشد. ما در اینجا چند نکته مهم را بیان می‌کنیم تا شما راحت‌تر لباس بچگانه خرید کنید.

لباس کودک باید سایز و اندازه مناسب داشته باشد

مهمترین نکته در انتخاب لباس کودک سایز آن است. ما می‌توانیم در یک مهمانی لباسی که برایمان کمی تنگ شده است را بپوشیم ولی بچه‌ها تحمل نمی‌کنند و اذیت می‌شوند. لباس نباید خیلی گشاد باشد چون هم ظاهر کودک را نامرتب نشان می‌دهد هم زیر دست و پای او گیر می‌کند و مانع حرکتش می‌شود. معمولا برای خرید لباس کودک ملاک سایز، سن است ولی باید با توجه به هیکل و اندام فرزندمان لباس تهیه کنیم. بهتر است برای خرید کودکان را با خود ببریم اما اگر میسر نبود حتما با توجه به لباس‌هایی که الان می‌پوشند و اندازه‌گیری با سانتی متر سایز مناسب آنها را پیدا کنیم.

انتخاب رنگ لباس کودک در شیک‌پوشی او موثر است

در انتخاب لباس باید به سن و جنسیت فرزندتان توجه کنید. برای خرید لباس دخترانه باید در نظر بگیرید که دخترها رنگ‌های شاد را بیشتر دوست دارند و در خرید لباس پسرانه به این نکته دقت کنید که پسر بچه‌ها از رنگ‌های جیغ خوششان می‌آید. برای انتخاب رنگ، سن هم مهم است. وقتی بچه‌ها کمی بزرگ می‌شوند خودشان بعضی از رنگ‌ها را بیشتر دوست دارند و ما باید به عقاید آنها احترام بگذاریم. نکته دیگر رنگ پوست کودک است که در انتخاب لباس کودک باید آن را مد نظر قرار داد. در کل سعی کنید رنگ شاد و روشن برای او انتخاب کنید چون برای روحیه‌اش خوب است.

لباس کودک باید قابلیت شست و شوی بالایی داشته باشد

سعی کنید در خرید لباس کودک به این نکته توجه کنید. مطمئنا تعداد دفعات شستن لباس کودکان بیشتر از بزرگسالان است. اگر جنس لباس خیلی لطیف باشد به گونه ای که وقتی آن را در مقابل نور قرار می‌دهیم، طرف دیگر آن مشخص است، بعد از چند بار شستن دیگر قابل استفاده نیست. چون لباس کودک زیاد شسته می‌شود باید از جنسی باشد که راحت تمیز شود و زود خشک شود. شما می‌توانید با مراجعه به مقاله لباس پسرانه پاییزه با جنس لباس‌ها بیشتر آشنا شوید.

لباس کودک باید متناسب با فصل باشد

لباس متناسب با فصل می‌تواند زیبایی ظاهری فرزند شما را دوچندان کند و باعث حفظ سلامتی او در فصول گرم و سرد سال خواهد شد. مطمئنا پوشیدن یک پالتو ظاهر کودک شما را بسیار شیک می‌کند اما مناسب فصل پاییز یا بهار نیست چون فرزند شما در آن احساس راحتی نمی‌کند. یک کفش کالج کوچک در پای پسر شما بسیار زیباست اما متناسب با فصل زمستان نیست در این فصل باید از بوت یا نیم بوت استفاده کنید.

لباس کودک باید راحت تعویض شود

لباس کودک را باید به گونه‌ای انتخاب کنیم که پوشیدن و درآوردن آن راحت باشد تا جایی که امکان دارد کودک خودش این کار را انجام دهد. مثلا اگر دکمه یا زیپ لباس در پشت باشد باز و بسته کردن برای او امکان پذیر نیست. کفش‌های چسبی مناسب‌تر از بندی است. شلوارهای کشی هم راحت است و پوشیدن آن ساده است.

قیمت در انتخاب لباس کودک مهم است

قیمت در لباس کودک چند بعد دارد. چون کودکان درحال رشد هستند پس یک لباس را مثل بزرگترها چند سال نمی‌توانند بپوشند پس بهتر است خیلی هزینه نکنیم. اما بعضی از لباس‌های ارزان کیفیت پایینی هم دارند و ممکن است در مدت کوتاهی از استفاده آن، دیگر قابل پوشیدن نباشند و این امر در لباس‌های اصلی مثل شلوار، کفش و کاپشن خیلی ناراحت کننده است. پس باید لباس با کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنیم.

ما در این مقاله ابتدا مراکز مهم و معروف شهر مقدس مشهد را در زمینه لباس کودک معرفی کردیم، از مراکز شیک و باکلاس با قیمت‌های نجومی گرفته تا مجتمع تجاری آسمان که برای خرید لباس بچگانه دخترانه مشهد یا پسرانه بسیار مناسب است. در انتها هم به نکاتی که باید در هنگام خرید لباس کودک مدنظر قرار دهیم اشاره کردیم امیدوارم خواندن این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

فیلتر بر اساس شهر محصول
آرتا پوش
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

آرتا پوش