لباس پسرانه پاییزه

تیم ویرایش آرتاپوش 1401/08/08
لباس پسرانه پاییزه-آرتا پوش

لباس پسرانه پاییزه جزء ست‌هایی است که از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. با شروع هر فصل مادران تلاش می‌کنند لباس مناسب آن را تهیه کنند. در انتخاب لباس پسرانه پاییزه باید دقت بیشتری کرد چون هوا در این فصل خیلی متغیر است. رعایت چند نکته باعث می‌شود کودکان علاوه بر لذت بردن در این فصل سالم و تندرست باشند. با ما همراه باشید تا هرآنچه برای انتخاب شیک‌ترین و بروزترین ست لباس پسرانه پاییزه لازم است را بدانید.

تنوع رنگ در فصل پاییز بسیار زیاد است به همین جهت آن را پادشاه فصل‌ها می‌نامند. این رنگارنگ بودن طبیعت فضای خیلی مناسبی را برای طراحان مد فراهم کرده است تا از این تضاد رنگی استفاده کنند و ست‌های پاییزه متنوع و جذابی را ارائه دهند. ما در آرتا پوش تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین‌ها را برای خرید لباس پسرانه به شما عرضه کنیم.

انتخاب بهترین لباس پسرانه پاییزه

یکی از مهمترین فاکتورهایی که باید در هنگام خرید لباس برای کودکان مد نظر قرار دهیم جنس پارچه است. برای این منظور بهتر است با انواع الیاف و خصوصیات آنها آشنا شویم:

پنبه

  • پنبه هادی گرماست. برای همین لباس‌های از جنس پنبه خنک است.
  • شست و شو و لکه بری از آن آسان است.
  • پارچه‌های از جنس پنبه مقاومت خوبی در برابر ساییدگی دارند.
  • بهتر است بعد از استفاده خوب خشک شود وگرنه بوی عرق در لباس باقی می‌ماند.
  • معمولا لباس‌هایی که از الیاف پنبه بافته شده است را نخی می‌گویند.

کتان

  • پارچه‌های از جنس کتان زودتر از پنبه تمییز می‌شوند.
  • خصوصیات کتان با پنبه مشابه است.
  • کتان جاذب خوبی برای آب است و چون زود خشک می‌شود معمولا در دوخت حوله از این پارچه استفاده می‌شود.

پشم

  • پشم برعکس پنبه عایق گرماست و گرما را در خود نگه می‌دارد.
  • لباس‌های پشمی عرق بدن را به خود جذب می‌کند و با تبخیر آرام آن باعث می‌شود احساس سرما در بدن کمتر باشد.
  • پشم گوسفند، پشم شتر و… اسامی مختلف پارچه‌های پشمی است.
  • برای خشک شدن لباس‌های پشمی بعد از شست و شو ترجیحا آنها را برروی پارچه نخی پهن کنید و از آویزان کردن آنها اجتناب کنید.

ابریشم

  • پارچه‌های ابریشمی به علت پروتئینی که دارند حرارت را در خود نگه می‌دارند.
  • لباس‌های از جنس ابریشم خیلی سبک و براق هستند.
  • این پارچه‌ها در برابر ساییدگی و چروک شدن بسیار مقاوم می‌باشند.
  • لباس‌های ابریشمی معمولا قیمت بالایی دارند.

پنبه، کتان، پشم و ابریشم الیاف طبیعی هستند. بهتر این است که برای حفظ سلامت کودک دلبندتان جنس لباس پسرانه پاییزه را از این الیاف انتخاب کنید. در ادامه توضیح مختصری راجع به الیاف مصنوعی ویسکوز، نایلون و پلی استر می‌دهیم.

ویسکوز

  • ویسکوز بسیار نرم و لطیف است.
  • نسبت به ابریشم خنک‌تر است.

نایلون

  • رطوبت کمی به خود جذب می‌کند و زود خشک می‌شود.
  • در برابر سایش و کشش استحکام خوبی دارد.
  • مایو شنا، بارانی، جوراب ساق بلند و آستر لباس‌ها معمولا از جنس نایلون است.

پلی‌استر

  • لباس‌های از جنس پلی‌استر به راحتی چروک نمی‌شوند و بعد از شستن می‌توان بدون اتو کردن از آنها استفاده کرد.
  • برای پارچه‌های پرده، بلوز، ساتن و پیراهن پلی‌استر را با الیاف طبیعی مخلوط می‌کنند.

 

لباس پاییزه پسرانه نوزادی

انتخاب لباس پسرانه پاییزه برای نوزاد بسیار حساس است چون آنها نیاز به مراقبت بیشتری دارند. در انتخاب لباس پسرانه پاییزه برای نوزاد هم باید به جنس لباس توجه کنیم تا حساسیت در او ایجاد نکند، هم از نظر گرم نگه داشتن او، مناسب فصل باشد. چالش اصلی پیدا کردن لباس‌هایی است که به اندازه کافی گرم باشد، نه خیلی گرم که کودک را اذیت کند.

معمولا در فصل پاییز از ست‌های زیر می‌توانید استفاده کنید:

  • بلوز شلوار راحتی به همراه بادی: بلوز شلوار ضخیم به همراه یک بالاپوش گزینه مناسبی است.
  • بادی آستین دار به همراه شلوار: اگر نمی‌خواهید سه تیکه تن نوزاد خود کنید، یک بادی آستین‌دار بلند به همراه شلوار برای داخل منزل مناسب است.
  • سرهمی ساده: سرهمی برای پاییز بسیار مناسب است چون پاها و پهلو‌های کودک را می‌پوشاند.
  • ست بلوز شلوار کتان یا جین: مناسب میهمانی‌های رسمی می‌باشد. چون کتان از جین لطیف‌تر است برای نوزاد بهتر است.

بهتر است برای لباس‌ پاییزه پسرانه دوساله از یک کاپشن سبک پاییزی که کلاه داشته باشد استفاده کنیم. باید مدنظر داشته باشیم که کودکان از گرمای زیاد کلافه می‌شوند پس خیلی او را نپوشانید. استفاده از کت‌های بافتنی در فصل پاییز برای کودکان توصیه می‌شود چون هم شیک هستند وهم فرزندان در آن احساس راحتی می‌کنند.

لباس پاییزه پسرانه کودک

انتخاب لباس برای کودکان از نوزادان ساده‌تر است چون آنها به زبان آمده‌اند و می‌توانند بیان کنند سردشان است یا گرمشان. برای لباس پاییزه پسرانه بچگانه حتما باید از چند لایه استفاده کنیم. چون معمولا وقتی می‌خواهیم از خانه خارج شویم آنها احساس گرما می‌کنند ولی بعد از گذشت مدت زمانی نیازمند یک بالاپوش مثل سویشرت یا کاپشن سبک هستند.

از جمله ست‌های لباس پسرانه پاییزه پلوشورت با شلوار است. یک پلوشورت آستین بلند با شلوار جین یا اسلش برای پاییز شیک و جذاب است. یکی دیگر از مدل‌های جذاب پاییزی استفاده از لباس‌های بافتنی سبک است. یک جلیقه بافتنی به همراه پیراهن با  شلوار کتان برای یک ست لباس پاییزه پسرانه مجلسی بسیار مناسب است چون فرزند شما در آن راحت است واگر احساس گرما کند می‌تواند جلیقه را دربیاورد.

شلوارهای کشی از جنس کتان برای کودکان در فصل پاییز مناسب است. پوشیدن این مدل شلوار برای آنها راحت است و از نفوذ باد جلوگیری می‌کند. معمولا بالاپوش‌ها در پاییز دکمه دارند. هنگام خرید دقت داشته باشید دکمه‌ها به گونه‌ای باشند که باز و بسته کردن آنها راحت باشد تا کودکان بتوانند خودشان این کار را انجام دهند. وقتی کودک خودش به تنهایی بعضی از کارها را انجام می‌دهد باعث افزایش اعتماد به نفس در او می‌شود، مثل بستن دکمه، بالا کشیدن زیپ یا بستن بند کفش خود.

استفاده از کلاه در روز‌های سرد سال برای کودکان ضروری است. کلاه‌های بافتنی از جنس کتان یا پنبه مناسب است. استفاده از کلاه با الیاف مصنوعی باعث خارش در سر کودکان می‌شود. هنگام خرید لباس پاییزه پسرانه یک ساله باید دقت کنیم جنس بالاپوش کودکان از پارچه‌های پرزدار نباشد زیرا ممکن است برای تنفس فرزندتان مشکل ایجاد کند.

لایه بندی در انتخاب لباس، شما را از تغییرات ناگهانی هوا در پاییز حفظ می‌کند. اولا باعث می‌شود گرما در بین لایه‌ها باقی بماند، دوم اگر هوا خیلی گرم شد یک لباس را کم می‌کنیم و نکته مهم، وقتی چند لایه لباس می‌پوشید خوش تیپ‌تر می‌شوید. البته نهایتا سه لایه، نه بیشتر.

لباس پسرانه پاییزه نوجوان

سن نوجوانی، سن شکوفایی شخصیت است. در این سن بیشتر از گذشته به ظاهر خود توجه می‌کنند چون می‌خواهند شخصیت مستقل خود را نشان دهند. برای اینکه نوجوان شما خوش پوش و شیک باشد به چند نکته دقت کنید:

  1. وقتی ژاکت می‌پوشید به بستن دکمه‌ها دقت کنید. دکمه بالا را باز بگذارید، دکمه میانی را ببندید تا فرم لباس درست باشد. بهتر است دکمه انتهایی را باز بگذارید تا کمربند شما نمایان باشد.
  2. معمولا لباس‌های پاییزی و زمستانه را آویزان نکنید چون فرم خود را از دست می‌دهند.
  3. در شیک بودن ست لباس پسرانه پاییزه انتخاب کفش خیلی مهم است. مراقب کفش‌های خود باشید و مانند لباس‌هایتان به آنها استراحت بدهید.
  4. اگر زمانی که می‌نشینید بین دکمه‌هایتان باز می‌ماند یعنی این لباس برای شما تنگ است پس بهتر است یک سایز بزرگ‌تر بپوشید.
  5. جوراب، بند ساعت و وسایل ریز را در کیسه نخی بیندازید بعد آن را داخل ماشین لباسشویی قرار دهید.
  6. چون شلوار‌های جین کمتر شسته می‌شوند، برای اینکه بوی بد آنها از بین برود آنها را در فریزر قرار دهید.

 

انتخاب بهترین رنگ برای لباس پسرانه پاییزه

انتخاب رنگ مناسب برای هر فصل باعث خوش پوش شدن شما می‌شود. برای فصل پاییز رنگ‌های مناسب عبارتند از: قهوه‌ای، نارنجی، زرد، سبز و بنفش. با ما همراه باشید تا کمی راجع به این رنگ بندی‌ها توضیح دهیم.

رنگ قهوه ای لباس پسرانه

یک روز پاییز در خیابان قدم می‌زنید، عابری را می‌بینید که بر روی برگ ‌های قهوه ای و خشک درختان از کنار شما رد می‌شود، لباسی که به تن دارد یک دست کت و شلوار قهوه ای با کفش آجری است. قطعا شما او را به خاطر ذوقی که در انتخاب رنگ لباس به خرج داده، در دل تحسین می‌کنید.

افرادی که رنگ لباس خود را با رنگ طبیعت ست‌ می‌کنند به دنبال جلب توجه و زیبایی طلبی هستند. تطابق با محیط باعث افزایش اعتماد به نفس در انسان می‌شود. ست قهوه ای در این فصل برای لباس پسرانه پاییزه انتخاب درستی است.

رنگ نارنجی لباس پسرانه

رنگ نارنجی برای لباس پاییزه پسرانه اسپرت بسیار مناسب است. پاییز فصل خاطره سازی است از آن غافل نشوید. یک عکس دو نفره پدرپسری در بین انبوهی از برگ‌های زرد و نارنجی پاییزی یک خاطره بیاد ماندنی خواهد بود. رنگ نارنجی باعث ایجاد شور و شعف در انسان می‌شود.

رنگ زرد لباس پسرانه

گروهی از افراد احساس می‌کنند با محیط اطراف سازگارتر هستند و در این جهت حرکت می‌کنند. آنها سعی می‌کنند در فصول مختلف سال رنگ‌های متناسب با آن فصل را بپوشند. برای این افراد رنگ زرد در فصل پاییز توصیه می‌شود. یک پیراهن که بر روی آن بافت سبک زرد رنگی پوشیده شده، به همراه شلوار کتان و کفش اسپرت زرد، برازنده فرزند شماست.

رنگ سبز لباس پسرانه

رنگ پاییز رنگ نارنجی، قهوه‌ای و زرد است و رنگ سبز طیف متضاد این فصل است. افرادی که دوست دارند دیگران را تحت تاثیر خود قرار دهند تابع فصل نیستند و رنگ متناسب با پاییز را نمی‌پوشند. مثل رنگ سبز که کاملا با پاییز در تضاد است. یک هودی سبز با شلوار جین مناسب این دست انسان‌هاست.

رنگ بنفش لباس پسرانه

افرادی که می‌خواهند اعتماد به نفس بالای خود را به دیگران نشان بدهند در پاییز بنفش می‌پوشند. رنگ بنفش تیره به انسان حس اقتدار می‌دهد. بنفش رنگی محکم و پایدار است و داشتن قدرت تصمیم گیری در فرد را نشان می‌دهد.

لباس پاییزه پسرانه جدید

انتخاب لباس در فصل پاییز به علت تنوع رنگی و تنوع پوششی مانند سویشرت، کاپشن، هودی، بافت و کت وشلوار کار راحتی نیست. برای این منظور باید به سراغ مغازه ها بروید و تک تک با بررسی لباس‌ها، مقایسه قیمت‌ها و انتخاب با کیفیت ترین آنها، لباس پاییزه پسرانه فرزند عزیزتان را بخرید.

راه حل دوم استفاده از خرید‌های اینترنتی است. به راحتی داخل سایت‌های مختلف، انواع لباس‌ها با رنگ بندی‌های مختلف را مشاهده می‌کنید، آنها را از نظر قیمت و کیفیت مقایسه می‌کنید، از تخفیفات فصلی بهره می‌برید و در نهایت لباس پاییزه پسرانه مورد نظر خود را سفارش می‌دهید.

فروشگاه آرتاپوش متناسب با هر فصلی جدیدترین و شیکترین لباس‌های پسرانه و دخترانه را عرضه می‌کند. کیفیت بالا و قیمت مناسب باعث می‌شود شما با خیال راحت فرزندان خود را شیک‌پوش کنید. ما برای کسب رضایت مشتریان عزیز در فصول مختلف تخفیف‌های بسیار زیادی را ارائه می‌دهیم.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.