لباس زمستانی دخترانه

تیم ویرایش آرتاپوش 1401/09/10
لباس زمستانی دخترانه-آرتا پوش

هودی بافت تک شاخ دخترانه

لباس زمستانی دخترانه مهمترین انتخاب در بین ست‌های دیگر فصل‌هاست. چون لباس زمستان باید سه ویژگی داشته باشد:

  1. زیبا، شیک و جذاب باشد.
  2. شما را در برابر سرما محافظت کند.
  3. این لباس‌ها قیمت بالایی دارند پس باید با دقت خریداری شوند.

در پاییز و زمستان می‌توان بسیار خوش تیپ بود. تنوع انواع بافت‌های رنگی، شال و دستکش، پالتو در مدل‌های مختلف، انواع پلیور، بوت و چکمه‌های جیر و چرم وقتی در هوای برفی زمستان استفاده می‌شود بسیار لذت بخش است اما با قیمت‌های بالای این لباس‌ها چه کنیم؟ همه این‌ها را باید تهیه کنیم؟ در چه زمانی خرید کنیم تا ارزان‌تر باشد؟ از کجا بخریم تا هم کیفیت مناسب باشد هم قیمت؟
برای خرید لباس دخترانه در فصل زمستان احتمالا این سوال‌ها در ذهن شما ایجاد شده است. اصلا نگران نباشید شما با مطالعه این مقاله می‌توانید پاسخ این سوالات را دریافت کنید.

در زمستان چی بخریم؟

در زمستان لباس گرم چی بخریم-آرتا پوش

در زمستان لباس گرم چی بخریم

وقتی صحبت از خرید لباس زمستانی دخترانه در خانواده‌ها به میان می‌آید معمولا این جمله زیاد شنیده می‌شود: ” یه چیزی بخر که گرم باشه سرما نخوری، چند سال هم بتونی بپوشی” تصور ما این است که برای خرید لباس زمستانی دخترانه شیک باید هرسال هزینه گزافی بدهیم. اما همیشه این طور نیست، شما می‌توانید هر سال با کم و زیاد کردن چند قسمت از پوشش خود کاملا به روز و زیبا تیپ بزنید.
برای یک خرید درست ابتدا باید استایل مناسب خود را پیدا کنید. درست است که ما معمولا در هر مکان و زمانی لباس مناسب آن را می‌پوشیم اما به طور کلی هر شخصی یک استایل به خصوص خود را دارد. مثلا شخصی که استایل کلاسیک دارد در مهمانی‌های رسمی از لباس‌های مجلسی کلاسیک استفاده می‌کند و در دورهمی‌های خودمانی هم تیپ کلاسیک خود را حفظ می‌نماید.

کاپشن، بارانی، پانچو یا پالتو، انتخاب شما کدام است؟

کاپشن دخترانه

کاپشن دخترانه

مهمترین تکه در لباس زمستانی دخترانه بالاپوش اصلی است. شما ابتدا مشخص کنید اهل کدام روپوش هستید؟ اهل پوشیدن پالتو هستید یا با قد بلندی که دارید پانچو را می‌پسندید؟ همه این لباس‌ها مناسب زمستان هستند و با انتخاب طرح و رنگ متناسب با شما شیک و جذاب خواهید شد. چون هزینه خریداری این لباس‌ها زیاد است و ما معمولا هر سال یک پالتوی جدید نمی‌خریم باید مدل و رنگ آن را به گونه‌ای انتخاب کنیم که به راحتی بتوانیم با سایر لباس‌ها ست کنیم.
خرید بارانی یک انتخاب هوشمندانه است. چون شما می‌توانید از آن در هر سه فصل پاییز، زمستان و بهار استفاده کنید. در فصول سرد سال با آستر و یک پلیور، بارانی خود را بپوشید و در زمانی که هوا گرم‌تر است آستر آن را جدا کنید. البته دقت کنید که جنس بارانی شما حتما ضد آب باشد.
بهتر است برای خرید بالاپوش اصلی از رنگ‌های خنثی استفاده کنیم تا به راحتی بتوانید آن را با سایر لباس‌هایتان ست کنید. وقتی رنگ خنثی باشد تنها با تغییر دادن شلوار، دستکش و کلاه یا شال می‌توانید تیپ جدیدی ایجاد کنید.

لباس‌های ضروری برای زمستان کدام است؟

لباس زمستانی دخترانه

خب بعد از انتخاب و خرید واجب ترین تکه از ست لباس زمستانی دخترانه، باید به سراغ دیگر اجزای پازل بریم تا با خاطری آسوده زمستان را با گرمی در آغوش بگیریم.

شلوار، جین یا لگینگ؟

شلوار جین یا لگ- آرتا پوش

شلوار جین یا لگ

برای لباس زمستانی دخترانه بعد از روپوش، انتخاب شلوار اهمیت ویژه ای دارد. شما وقتی از خانه به هر قصدی در زمستان بیرون می‌روید در مکان‌های مختلف لباس رویی خود را می‌توانید کم و زیاد کنید اما با همان شلوار باید بسازید. در زمستان استفاده از شلوارهای توکرک انتخاب درستی است مخصوصا اکر کرک آنها از جنس پشم باشد فوق العاده است.
در انتخاب شلوار توکرک چند نکته را مد نظر قرار دهید:

  • جنس آن به گونه‌ای باشد که در پا بد فرم نباشد.
  • روی زانوی آن چین نخورد و در پا نپیچد.
  • فروشنده تضمینی برای پرز نشدن بدهد.
  • بهتر است فیت پا باشد تا بتوانیم با چکمه بلند بپوشیم.

لگینگ زنانه یا همان لگ نوعی شلوار تنگ است که پا و باسن زنان را می‌پوشاند. پوشیدن لگ به دلیل راحتی و سبکی که دارد مورد توجه اغلب دخترخانم‌هاست. امروزه مدل‌های مختلف از این نوع شلوار در بازار موجود است که شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب کنید مانند: لگ چرمی، طرح‌دار، لگ سه ربع، تابه‌تا، توری و جنینگ که همان لگ طرح جین است.
شلوار مناسب دیگر در فصل زمستان و البته پای ثابت لباس زمستانی دخترانه اسپرت شلوار جین است. استفاده از این نوع شلوار در بین همه ما آنقدر زیاد بوده است که نیاز به توضیح اضافه نیست فقط یک نکته را مدنظر قرار دهید، شلوار جینی که در زمستان می‌پوشید ترجیحا فاق بلند باشد و اگر خیلی هوا سرد بود می‌توانید یه ساپورت در زیر آن بپوشید.

یقه اسکی مناسب فصل زمستان

حتما در ست لباس زمستانی دخترانه از یقه اسکی استفاده کنید. می‌توانید این لباس را در چند رنگ مختلف تهیه کنید و برای کل فصل زمستان از آن استفاده نمایید. با توجه به انتخاب رنگ خنثی برای بالاپوش رنگ‌های قرمز، شکلاتی، سبز، مشکی، پرتقالی و سفید برای یقه اسکی مناسب است.

پلیور، انتخاب شیک برای زمستان سرد

یکی از لباس‌های اصلی در فصل زمستان انواع پلیور در رنگ‌ها مختلف است. شما می‌توانید با انتخاب یک رنگ و طرح مناسب با بدنتان استایل زمستانی خود را به بهترین شکل بسازید. در انتخاب پلیور به جنس آن خیلی دقت کنید و ترجیحا پارچه آن از الیاف طبیعی باشد. پلیور، یقه اسکی و لباس‌هایی از خانواده بافت‌ها مراقبت خاصی لازم دارند که ما در مقاله لباس دخترانه گرم نحوه مراقبت از آن را به طور مفصل توضیح داده ایم.

کفش مناسب زمستان بوت و نیم بوت

وقتی می‌خواهید برای ست لباس زمستانی دخترانه کفش انتخاب کنید باید به چند نکته دقت کنید:

  1. ملاک اصلی راحتی است نه شیک بودن

کفش زمستانی معمولا سنگین است حال اگر سفت و خشک هم باشد استفاده از آن طاقت‌فرسا خواهد بود. چکمه‌های خیلی بلند و خشک اصلا مناسب نیست.

  1. ضد آب باشد

شما که نمی‌خواهید وقتی در زیر باران پاییزی یا روی برف زمستان قدم می‌زنید آب در کفشان شما موج بزند!

  1. گرم و نرم باشد

گرم بودن پا، بدن را گرم می‌کند و سرد شدن آن باعث سرمای کل بدن می‌شود پس کفش شما باید گرم باشد. اگر جنس کفش شما خشک باشد به علت سرمای هوا خیلی زود ترک ‌می‌خورد و دیگر مناسب پوشیدن نیست.
با این اوصاف انتخاب یک بوت یا نیم بوت از جنس خوب توصیه ما به شماست. اگر محدودیت دارید لازم نیست در یک سال چند جفت کفش زمستانی بخرید، هنگامی که جنس کفش شما خوب باشد و بعد از فصل از آن به خوبی مراقبت کنید، عمر آن چند سال خواهد بود. پس بعد از چند سال شما یک کلکسیون زیبا از کفش‌های زمستانی خواهید داشت. در سال‌های اول می‌توانید با تنوع رنگ جوراب یا شلوار خود ست‌های جذابی از لباس زمستانی دخترانه بسازید. البته برای کودکان که در حال رشد هستند این گزینه جواب نمی‌دهد.

شال، دستکش، کلاه اکسسوری‌های واجب زمستان

اکسسوری در ست‌های تابستان و بهار بیشتر جنبه زیبایی دارد ولی در فصل زمستان جزء ملزومات اصلی است که نقشی هم در زیبایی شما ایفا می‌کند. استفاده از این اکسسوری‌ها فرصت مناسب و ارزانی برای تغییر استایل شماست. وقتی تنها از هر پوششی مثل پالتو، بوت، پلیور و شلوار زمستانی یک عدد دارید ولی می‌خواهید تیپ‌های زیبا و شیک متفاوتی داشته باشید نگران نباشد با هزینه‌ای کم می‌توانید با تغییر طرح و رنگ کلاه، دستکش و شال‌گردن خود بهترین تیپ‌های زمستانی دخترانه را خلق کنید.
حال با توجه به مطالبی که گفتیم برای پیدا کردن ایده برای انتخاب مدل لباس زمستانی دخترانه از اینترنت و مجله‌های مد استفاده کنید. ما در اینجا چند عکس لباس زمستانی دخترانه بچگانه برای شما انتخاب کردیم تا از آنها ایده بگیرید.

بهترین عکس لباس زمستانی دخترانه

 

ست دخترانه زمستانی

ست دخترانه زمستانی

 

ست لباس زمستانی دخترانه

ست لباس زمستانی دخترانه

چه زمانی از سال لباس زمستانی بخریم؟

زمان خرید لباس زمستانی دخترانه

زمان خرید لباس زمستانی

سوال مهم در این زمینه این است که شما برای چه منظوری می‌خواهید لباس زمستانی بخرید؟ لباس گرم ندارید یا می‌خواهید یک سبک و استایل مد روز درست کنید؟ جواب این سوال زمان خرید شما را مشخص می‌کند.

  1. زمانی که بیشترین تخفیفات هست و قیمت در پایین‌ترین سطح خود است.
  2. زمانی که لباس‌های جدید فصل متناسب با مد و رنگ سال ارائه می‌شود.

بهترین زمان خرید لباس زمستانی از نظر مد و رنگ سال

بهترین لباس زمستانی

بهترین لباس زمستانی

اوایل آذرماه تا اوایل ماه دی بیشترین تنوع و جدیدترین لباس‌ها مطابق مد عرضه می‌شود. معمولا در ابتدای هر فصل لباس متناسب با آن ارائه می‌گردد و اغلب با هجوم مشتریان برای خرید قیمت‌ها در بالاترین نقطه خود است ولی اگر شما محدودیت ندارید و مایل به استفاده از لباس‌های مد روز هستید ناچار باید در این زمان شروع به خرید لباس زمستانی دخترانه خود کنید.
البته در همین دوره هم اگر کمی صبوری کنید و عجله به خرج ندهید لباس‌های با قیمت مناسب‌تر می‌توانید بخرید.

بهترین زمان خرید لباس زمستانی از نظر تخفیف و قیمت

زمان خرید لباس ارزان زمستانی در انتهای دی ماه تا اواسط بهمن است. چون با گرم‌تر شدن هوا و نزدیک شدن به فصل بهار مغازه‌داران می‌خواهند ویترین خود را از لباس‌های گرم خالی کنند و مدل‌های بهاره خود را در آن قرار دهند. پس بیشترین تخفیف را برای شما قائل می‌شوند. فروشندگاه می‌دانند که اگر لباس گرم آنها فروش نرود باید یک سال آن را در انبار نگه دارند، هزینه انبار داری و راکد ماندن سرمایه باعث می‌شود تمایل پیدا کنند حتی با قیمت خرید سرمایه خود را به چرخه فصل بها ر و تابستان وارد کنند.
مراقب باشید زیاد صبوری کردن در خرید همیشه هم خوب نیست چون ممکن است آن را از دست بدهید. تصور کنید در ابتدای فصل یک پالتوی شیک و زیبا نظر شما را به خود جلب کرد ولی قیمت آن مانع از خرید شما شد. با خود می‌گویید صبر می‌کنم تا قیمت آن پایین بیاید. بله در انتهای ماه بهمن به سراغ آن می روید هنوز در ویترین است و قیمت آن 30% تخفیف خورده، با ذوق و شوق وارد مغازه می‌شوید و از فروشنده پالتوی سایز خود را طلب می‌کنید و با این جمله فروشنده کاخ رویاهای شما فرو می‌ریزد: ” ببخشید خانم سایز شما تمام شده است.”
صبر کردن تا انتهای فصل برای خرید مناسب بزرگسالان است چون نهایتا آن را در ابتدای فصل بعد می‌پوشند اما برای کودکان که در حال رشد هستند لباس امسال مناسب سال بعد آنها نخواهد بود. اما می‌توانید با انتخاب یک یا دوسایز بزرگتر لباس گرم سال بعد آنها را با قیمتی مناسب‌تر فراهم کنید.
ما در این مقاله سعی کردیم برای انتخاب مهمترین لباس‌های زمستانه شما را راهنمایی کنیم و بهترین زمان خرید لباس زمستانی گرم را با توجه به نیاز شما بیان کردیم. فروشگاه اینترنتی آرتا پوش مکانی است که تمام اصول خرید مناسب برای لباس کودک را رعایت می‌کند، تخفیفات مناسب هر فصل را ارائه می‌دهد حتی شما می‌توانید بهترین لباس زمستانی دخترانه نوزادی را از ما بخرید.
خوشحال می‌شویم با ما در ارتباط باشید و نظرات خود را بیان کنید منتظر دیدار شما در مغازه یا سایت خود هستیم.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.