لباس دخترانه چی مده؟

تیم ویرایش آرتاپوش 1402/02/31
لباس دخترانه چی مده-آرتا پوش

لباس دخترانه چی مده؟ از پرتکرار ترین سوالاتی است که والدین را درگیر پیدا کردن یک پاسخ مناسب برای آن می کند. مد لباس دخترانه برای عید، فصول مختلف، مهمانی های رسمی و غیر رسمی، مجالس های مختلف، اسپرت ، روزمره و…، همه و همه، موضوعاتی است که مکررا در فضای مجازی جستجو می شوند . برای حل این معضل آن هم یکبار برای همیشه، بهتر است فروشگاهی را پیدا کنید که برای تمامی سوالات شما در زمینه لباس کودکتان، پاسخی داشته باشد. فروشگاه هایی مانند آرتاپوش، گزینه مناسبی برای خرید لباس دخترانه محسوب می شوند. این فروشگاه دارای تنوع زیاد در لباس بچه گانه  بوده و با قیمتی مناسب و رقابتی، به شما در داشتن یک خرید راحت، بدون صرف هزینه و وقت زیاد کمک می کند. ناگفته نماند که خرید لباس بچه گانه از این فروشگاه، به صورت اینترنتی نیز، امکان پذیر است. شما عزیزان می توانید بدون مراجعه به فروشگاه، در هر شهری که هستید، لباس مورد پسند دلبندتان را خریداری نمائید.

 

لباس دخترانه مد جدید

 لباس دخترانه مد جدید-آرتا پوش

برای آن که بدانید لباس دخترانه امسال چی مده یا برای ساخت انواع استایل ها از چه ست هایی استفاده کنید، لازم است تا با انواع لباس های دخترانه آشنایی داشته باشید.

تنوع در لباس های دخترانه به قدری زیاد است که گاها طراحان لباس مجبور به ادغام چندین مدل با یکدیگر، برای خلق مدلی جدید می گردند. از مدل هایی که امسال در بازار رایج شده اند، می توان به لباس های سه تیکه (کت، بلوز و شلوار)، تاپ و دامن، شومیز و دامن، لباس توربافت، شنلی، عروسکی و سرهمی اشاره کرد.

1- لباس های سه تیکه، انتخاب مناسبی برای همه نوع مراسمی محسوب می شوند، پس سعی کنید یک دست از این ست زیبا در کمد فرزندتان داشته باشید تا خیالتان بابت مراسم های یهویی راحت باشد.

2- تاپ و دامن در دسته لباس های مناسب برای دورهمی های خودمانی قرار دارد. این ترکیب زیبا برای روزهای گرم بهاری و تابستانی، یک انتخاب عالی است.

3- شومیز و دامن، اغلب در میهمانی های بزرگتر استفاده می گردند. بیشتر آن ها از پارچه های ترکیبی تور و حریر دوخته شده اند، به همین دلیل، بیشتر در میهمانی های رسمی از آن استفاده می شود.

4- لباس های توربافت به همراه یک تیشرت یا پیراهن نازک، یک استایل زیبا را در روزهای خنک سال، برای فرزندتان می سازد.

5- لباس های مدل شنلی، اغلب از پارچه های ضخیم و برای فصول سرد سال دوخته می گردند. این لباس در ترکیب با دیگر لباس های گرم، به ویژه اگر ریزبافت باشند، جلوه بسیار زیبایی پیدا می کند.

6- لباس های مدل عروسکی یا پرنسسی، مناسب مراسم های شاد مانند تولد و عروسی است. این مدل لباس، همیشه جزء لباس هایی است که هر دختر بچه ای والدین خود را با ترفند هایی که فقط خاص این قشر است، راضی به خریدن آن می کند.

7- و در نهایت لباس دخترانه مد ،1402 یعنی سرهمی که به نام های بیلر، پیشبندی و اورال نیز شناخته می شود، یکی از زیباترین و راحت ترین لباس های مناسب برای وروجک شما، به شمار می آید؛ لباسی بسیار راحت و جمع وجور. اگر خواهان یک لباس دخترانه مد جدید با قابلیت ست شدن با اکثر لباس ها هستید، سرهمی ها، انتخاب های مناسبی هستند.

این مدل لباس ها به راحتی با انواع ژاکت ها، کاپشن ها و پالتوها  برای روزهای سرد سال و با انواع شومیزها، تی شرت های آستین بلند و کوتاه، تاپ و کت های نازک برای روز های گرم سال ست می شوند.

نکته

پیراهن، تونیک، سارافون تک یا به همراه کت (تک آن مناسب روزهای گرم و همراه با کت آن برای روزهای خنک)، تی شرت و شلوارک هم جزء انتخاب های همیشگی تمام والدین محسوب می شوند.

 

نکات مهم برای داشتن خریدی موفق

نکات مهم برای داشتن خریدی موفق

 لباس های دخترانه که امسال روانه بازار شده اند، دارای مدل های متنوع و جذابی هستند که نظر عموم والدین را به سوی خود جلب می کنند، برای آن که در میان انبوه لباس ها با طراحی های متفاوت، بتوانید لباس مورد نظر کودک تان را پیدا کنید یا کلا بدانید که لباس دخترانه چی مده تا در انتخاب، مردد نباشید، لازم است به چند نکته توجه کنید تا خریدی آسان و بدون دغدغه داشته باشید:

1- ابتدا به طور دقیق نیاز فرزندتان را مشخص کنید. برای مثال یک دست لباس برای دورهمی های خودمانی می خواهد یا لباسی در خور یک مجلس رسمی.

2- حتما ویژگی هایی مانند آرام یا بازیگوش بودن فرزندتان، فرم بدن او، رنگ و مدل مورد علاقه اش و… را در نظر بگیرید. این کار، توجه و علاقه شما به کودکتان را نشان می دهد و شک نکنید که کودک به خوبی این موضوع را می فهمد. دقت و توجه شما به رای و نظر او در انتخاب پوشش، غذا و… ، در آینده از فرزند شما، شخصی با اعتماد به نفس قوی می سازد. داشتن اعتماد به نفس، یک مولفه اساسی در بروز موفقیت های اوست.

3- چنانچه مدل یا طرح انتخابی فرزندتان، آنی نیست که مطابق با آموزه های شما باشد، سعی کنید حتی با صرف هزینه بیشتر، او را متقاعد به تغییر انتخابش کنید. هیچ گاه و به هیچ عنوان نظر خود را به کودک تحمیل نکنید و به این موضوع به عنوان یک چالش بنگرید.

4- قبل از خرید، از حالات روحی فرزندتان مطلع باشید. چنانچه کودکتان دچار کم خوابی، بی حوصلگی و… است، خرید را به زمان دیگری موکول کنید. پروسه خرید کردن اول از همه نیازمند ذوق و شوق کودک است.

5- اگر قصد خرید لباس زمستانی را دارید، مدلی را انتخاب کنید که:

* دست و پا گیر و بلند نباشد.

* در قسمت سر آستین و یقه، از پارچه روشن استفاده نشده باشد تا مجبور به شستشوی هر روزه آن نشوید.

* لباس را کمی آزاد انتخاب کنید، به اندازه پوشیدن یک هودی یا هر لباس گرم دیگری در زیر آن.

* اگر زیاد به این نکته که لباس دخترانه چی مده، پایبند نیستید، می توانید هر لباسی را در خارج از فصلش خریداری کنید تا هزینه واقعی لباس را بپردازید.

6- اگر قصد خرید لباس اسپرت، روزمره یا غیر رسمی را دارید، لباس هایی با پارچه ها و دوخت محکم را انتخاب کنید، مانند لی و کتان. برای افزایش دوام لباس های تهیه شده با پارچه های ضعیف، در صورتی که با خیاطی آشنایی دارید، بعد از خرید لباس، کلیه درزها را با دوخت ریز چرخ، دوباره بدوزید.

7- هنگام خرید تیشرت یا هر لباس جلوبسته ای که دکمه یا زیپ نمی خورد، دقت کنید که کشسانی دور یقه کم نباشد تا باعث آزار فرزندتان و در نتیجه گارد گرفتن او در مقابل این مدل لباس ها نگردد.

8- برای خرید لباس مجلسی، حدالامکان از انتخاب لباس هایی که در آن از گیپور، دانتل و پارچه های مشابه، به کار رفته اجتناب کنید تا کودک در آن معذب و ناراحت نباشد.

9- هیچ گاه قبل از خرید لباس، سراغ خریدن کفش، کیف یا آکسسوری نروید. این کار شما را بیچاره خواهد کرد؛ چرا که ست کردن لباس با آکسسوری ده ها برابر سخت تر است از ست کردن آکسسوری با لباس!

10- اگر قصد خرید ست خانوادگی را دارید، تا جای ممکن، رنگ های تیره را از دایره انتخاب تان حذف کنید تا کودکتان مجبور به پوشیدن لباس هایی با تناژ تیره نگردد. در غیر این صورت، عاقلانه است که لباس فرزند تان را جدا تهیه کنید. به یاد داشته باشید که شاد نگه داشتن روحیه کودکتان، از نگاه اطرافیان با ارزش تر است.

 

سوالاتی که در میان اغلب والدین مشترک است

آیا پارچه های استفاده شده در لباس کودکان، با بزرگسالان تفاوت دارد؟

آیا پارچه های استفاده شده در لباس کودکان، با بزرگسالان تفاوت دارد

به طور قطع، بله. پوست کودکان بسیار حساس است و به عوامل آلرژی زا، واکنش چند برابری نشان می دهند. به همین دلیل لباس هایی را انتخاب کنید که از پارچه هایی با الیاف طبیعی دوخته شده باشند، به خصوص، این نکته را در لباس هایی که در تماس مستقیم با پوست هستند، رعایت کنید.

 

چرا پارچه های استفاده شده در لباس کودکان اغلب از نوع کتان هستند، آیا دلیل خاصی دارد؟

چرا پارچه های استفاده شده در لباس کودکان اغلب از نوع کتان هستند، آیا دلیل خاصی دارد

بله. در میان تمام پارچه ها، پارچه های کتان دارای یک ویژگی منحصر به فرد هستند و آن این است که بعد از هر شستشو، بافت آن نرم تر و محکم تر می شود. این ویژگی برای لباس کودکان که بیشتر در معرض فرسایش قرار دارند، یک گزینه عالی است.

 

چگونه می توانیم سلیقه کودکمان را تغییر دهیم

اگر به هر دلیلی با سلیقه کودک خود در انتخاب لباس مشکل دارید، ابتدا دو روش زیر را برای حل مشکل تان امتحان کنید. چنانچه مشکل رفع نشد، موضوع را با یک روانشناس کودک، در میان بگذارید تا آن را از زوایای گوناگون مورد بررسی قرار دهید.

1- اولین راهی که می توانید کودک را به سمت انتخاب لباسی مناسب، سوق دهید این است که خود را به الگویی مناسب برای او تبدیل کنید. همواره اولین و بهترین الگو برای هر فرزندی، والدین او هستند.

2- دومین راه این است که به سراغ عروسک ها و شخصیت های کارتونی مورد علاقه او بروید. بیشتر کودکان خود را به جای قهرمان ها و شخصیت هایی که  در کارتون می بینند یا به عنوان عروسک با آن بازی می کنند، قرار می دهند. این همزاد پنداری در کودک، بسیار مفید است؛ به شرط آن که اطراف کودک با الگوهای درست و موجه پر شده باشد.

نکته

اختلاف سلیقه با فرزندتان، همیشه هم بد نیست. آیا می دانید، فرزندانی که همیشه موافق رای و نظر بزرگتران خود عمل می کنند، احتمال آن که در بزرگسالی شخصیت ضعیف و تابعی داشته باشند، در آن ها زیاد است؟ اگر سلیقه  فرزند تان بر روی سلامتی و طرز فکر او اثر منفی نمی گذارد، به انتخاب او احترام گذاشته و نظرش را بپذیرید. با این کار، دلبندتان می آموزد که از ابراز عقیده خویش به خاطر ترس از سرکوب شدن خواسته هایش، واهمه نداشته باشد.

 

خرید اینترنتی لباس بچه گانه، چه مزایایی نسبت به خرید حضوری دارد

خرید اینترنتی لباس بچه گانه، چه مزایایی نسبت به خرید حضوری دارد

در حالت کلی خرید از طریق فروشگاه های معتبر اینترنتی، مزایایی به همراه دارد که باعث شده، روز به روز بر طرفداران این نوع خرید، افزوده گردد. از جمله مزایایی که می توان برای خرید لباس بچه گانه از طریق فضای مجازی عنوان کرد، یکی آن است که می توانید بدون صرف زمان زیاد برای حاضر شدن و  پاساژ گردی، در آرامش و در مدت زمانی کم، تمامی مدل ها را بررسی کنید و لباس کودک را با مشورت و نظر خودش خریداری نمایید.

دیگر آن که، خرید اینترنتی، این امکان را به شما می دهد که با قرار نگرفتن در هوای آلوده بیرون، از بروز بیماری های احتمالی، مانند گرمازدگی، سرما خوردگی و… جلوگیری کنید.

کلام پایانی

فرقی نمی کند قصد خرید لباس برای چه کودکی را دارید، فرزند خودتان یا فرزند اقوام، به طور کل، خرید کردن برای این قشر مینی سایز، لذت وافری دارد.

انتخاب و خرید لباس دخترانه بر اساس مد سال، نیاز به دانستن نکاتی دارد؛ نکاتی که به یقین، به کار هر پدر و مادری می آیند. مهم ترین نکته ای که به هنگام خرید لباس برای کودک، باید مد نظر قرار بگیرد، این است که کودک شما یک منبع عظیم انرژی است که پایانی ندارد، پس لازم است این منبع را با پوشش هایی که از پارچه های با کیفیت و عمری تهیه شده اند و همچنین به هنگام فعالیت و جنب و جوش، کاملا راحت هستند، بپوشانید.

لباس هایی که دکمه سفتی دارند، زیپ خشنی روی آن دوخته شده، دوخت شل و وارفته ای دارند، باعث ایجاد حساسیت هایی مانند خارش و التهاب می گردند، بند های بلند، آستین های گشاد و بدون مچی دارند و… ، بیشتر مناسب عروسک های پشت ویترینی هستند که بدون هیچ حرکتی، در جای خود نشسته یا ایستاده اند.

آرتا پوش، با سال ها سابقه فعالیت در حوزه لباس کودک، به خوبی با روحیات این قشر از جامعه آشنا بوده و از سلیقه آن ها آگاه است. شما عزیزان می توانید راحت ترین البسه دخترانه، متناسب با مکان های مختلف را از سایت آرتا پوش تهیه کنید. در پایان امیدواریم به پاسخی مناسب به این پرسش که لباس دخترانه چی مده، رسیده باشید.

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.