لباس بافتنی پسرانه

تیم ویرایش آرتاپوش 1401/10/14
لباس بافتنی پسرانه-آرتا پوش

لباس بافتنی پسرانه می‌تواند استایل فرزند شما را بسیار تغییر دهد. می‌تواند او را شیک و جذاب کند ولی اگر به درستی انتخاب نشده باشد، خوش پوشی فرزند شما را به خطر می‌اندازد. در این مقاله می‌خواهیم راجع به انتخاب بافت برای کودکان صحبت کنیم. انتخاب رنگ مناسب و نحوه ست کردن بافت با سایر لباس‌ها. البته اصولی که بیان می‌کنیم برای بزرگ‌ترها هم قابل اجرا خواهد بود.

برای خرید لباس پسرانه جدید و با کیفیت باید صبر و حوصله به خرج دهید تا بهترین ها را انتخاب کنید. خرید بافت پسرانه در فصل پاییز و زمستان تغییری اساسی در استایل شما خواهد داشت، پس در انتخاب آن نهایت دقت را داشته باشید. همکاران ما در آرتاپوش این کار را برای شما راحت کرده اند. تنها کافی است با مراجعه به سایت فروشگاهی ما مدل‌های مختلف را مشاهده کنید و با مقایسه آنها با هم خرید خود را انجام دهید.

لباس بافتنی مناسب کدام است؟

لباس بافتنی

لباس بافتنی

خرید لباس پسرانه در فصول سرد سال مشکل‌تر از بهار و تابستان است. لباس‌های گرم محدودیت‌هایی با خود دارند که باعث می‌شود خرید آنها کمی سخت باشد. مثلا قیمت بالای آنها ممکن است به شما اجازه ندهد چند دست لباس گرم بخرید. محدودیت دیگر این است که با خرید بافت پسرانه تنها می‌توانید در پاییز و زمستان از این لباس استفاده کنید ولی لباس‌های بهاری یا تابستانه در دیگر فصول هم به نحوی قابل استفاده هستند، مانند پوشیدن پیران در زیر پلیور که بسیار هم شیک و زیباست.

پس باید لباس بافتنی مناسب بخرید. به اندام کودکان خود توجه کنید؛ بافتی برای او بخرید که متناسب با اندام او باشد. به رنگ پوست فرزند خود دقت کنید؛ رنگ لباس بافتنی پسرانه باید با رنگ پوست هماهنگ باشد. کوتاهی یا بلندی قد دلبند شما در انتخاب نوع بافت تاثیر می‌گذارد، پس به این مورد هم توجه کنید.

اما مهمترین فاکتورهای یک بافت مناسب  دو مورد است: اول راحتی فرزند شما بعد از پوشیدن لباس و دوم اینکه او از این بافت خوشش بیاید و از پوشیدن آن لذت ببرد. پس در انتخاب لباس حتما نظر فرزندان خود را مدنظر قرار دهید حتی اگر آنها کوچک هستند. سعی کنید چند مدل و رنگی که مناسب اوست را در پیش رویش قرار دهید تا یکی را انتخاب کند، اینکار باعث می‌شود فرزند شما اعتماد به نفس بیشتری پیدا کند.

معیار دیگر در انتخاب لباس بافتنی پسرانه قیمت است. توجه داشته باشید همیشه اجناس گران قیمت باعث شیک شدن فرزند شما نمی‌شود. همیشه پوشیدن لباس‌های مارک‌دارکودک شما را جذاب و فوق‌العاده نخواهد کرد. شما می‌توانید به جای خرید یک لباس از یک برند مشهور که قیمت بالایی دارد، دو یا حتی سه بافت زیبا و شیک برای فرزند خود بگیرید که تمام اصول شیک‌پوشی در آن رعایت شده باشد.

لباس بافتنی پسرانه را چه رنگی بخریم؟

رنگ در استایل بسیار مهم است، گاهی شما با هماهنگ کردن رنگ لباس‌های قدیمی خود تیپ جدید و شیکی را می‌سازید و در مقابل اگر هنگام خرید لباس جدید فقط به طرح و زیبایی آن اهمیت دهید، هنگام ست کردن آن با باقی لباس‌هایتان دچار مشکل می‌شوید. پس باید در خرید لباس بافتنی پسرانه بچگانه به دو نکته توجه کنید: اول اینکه چه رنگی برای فرزند شما مناسب‌تر است و دوم این بافت را با چه لباس‌های دیگری می‌خواهید ست کنید.

  • ترکیب رنگ‌های گرم و خنثی با رنگ‌های تیره برای بافت پسرانه بسیار زیباست.
  • استفاده از بافت رنگ روشن پوست شما را روشن‌تر نشان می‌دهد.
  • رنگ‌های میانه خنثی مانند طوسی و مدادی روشن برای پوست گندم ‌گون انتخاب هوشمندانه‌ای است.
  • اگر پوست کودک شما سبزه است رنگ‌هایی ملایم مثل صورتی، نسکافه‌ای و بژ بیشتر به او می‌آید.
  • بافت‌هایی با رنگ تیره برای همه پوستی مناسب است.
  • لباس بافتنی پسرانه یک ساله باید رنگی روشن و شاد داشته باشد، پس همیشه به دنبال رنگ سفید و سیاه نباشید.
  • انتخاب رنگ‌هایی مانند قرمز، زرد، آبی کاربنی و خردلی برای پلیور پسرانه ظاهر فرزند شما را شیک و جذاب می‌کند.
  • سعی کنید در انتخاب رنگ لباس بافتنی پسرانه دوساله کلیشه‌ای برخورد نکنید و رنگ‌های جدید را تجربه کنید.
  • رنگ‌هایی مانند آبی آسمانی، سبز، بنفش، پاستیلی می‌تواند استایل فرزند شما را تغییر دهد.

بهترین بافت پسرانه چیست و چگونه آن را انتخاب کنیم؟

بافت پسرانه

بافت پسرانه

مطمئنا یک بافت مناسب می‌تواند فرزند شما را شیک‌پوش کند. بهترین گزینه ژاکت است چون هم به راحتی با سایر لباس‌ها ست می‌شود و هم پوشیدن و در آوردن آن برای کودکان راحت است. حالا باید ببینیم یک ژاکت مناسب را باید چگونه انتخاب کنیم:

  1. برای انتخابی ایده‌آل به فرم بدن فرزند خود توجه کنید:

ژاکت‌ها مدل‌های مختلفی دارند؛ بعضی از آنها قد کوتاه هستند و بعضی دیگر بلند و کشیده، مدل دوخت آنها هم با یکدیگر متفاوت است. شما باید متناسب با فرم بدن ژاکت را انتخاب کنید تا لباس در ظاهر شما خوش فرم دیده شود. مثلا اگر پسر شما کمری کشیده و لاغر دارد بهتر است ژاکت او تنگ و چسبان به کمرش باشد تا مانند یک کت شیک به نظر بیاید. یک ژاکت بلند و گشاد ظاهر او را شلخته نشان می‌دهد.

  1. یک ژاکت ساده انتخاب درستی است:

یک ژاکت ساده با رنگی خنثی را می‌توان با اغلب لباس‌ها به راحتی ست کرد. شما می‌توانید با خرید یک ژاکت پنبه‌ای با الیاف نازک هم تیپ اسپرت بزنید، هم تیپ رسمی. هم می‌تواند در فصل پاییز و زمستان از آن استفاده کنید و هم در خنکای بهار. می‌توانید در بهار بر روی یک تیشرت آستین کوتاه آن را بپوشید و از هوای مطبوعش لذت ببرید.

  1. اگر ژاکت را درآوردید استایل شما به هم نخورد:

گفتیم که مهمترین ویژگی ژاکت این است که کودکان به راحتی آن را درمی‌آورند. شما نمی‌توانید از کمد لباس بچه یک دست لباس در بیاورید و بدون دقت به هماهنگ بودن آنها به تن فرزند خود کنید و با بیان این جمله که” روش یه ژاکت می‌پوشی چیزی دیده نمیشه” قضیه را فیصله بدهیم، کاردرستی نیست چون در پاییز هوا مدام در حال سرد و گرم شدن است و بچه گرما را زیاد تحمل نمی‌کند، مطمئنا می‌خواد ژاکت را در آورد در این حالت ست نبودن لباس زیر ژاکت خیلی به چشم می‌آید.

از طرفی کودکان مدام در حال بازی و تحرک هستند و ممکن است با یک لیز خوردن ساده ژاکت او طوری کثیف شود که نتواند آن را بپوشد، پس باید لباس او کاملا مناسب باشد.

  1. ژاکت تیپ اسپرت، بزرگ و راحت است:

اگر می‌خواهید فرزند شما استایلی غیر رسمی و راحت داشته باشد باید از ژاکت‌های بزرگ استفاده کنید که برای فصل زمستان بسیار مناسب است. البته منظور ما این نیست که سایز بزرگ بخرید؛ چون ظاهری نامناسب به فرزند شما می‌دهد. منظور استفاده از مدل‌هایی، مانند بویفرند که اندازه‌ای بزرگی دارند و استایل پسر شما را شیک و جذاب می‌کنند. قد این مدل بلند است و تقریبا تا ران پا می‌رسد ولی ظاهر شما را شلخته نشان نمی‌دهد.

  1. به جزئیات ژاکت توجه کنید:

بعد از انتخاب مدل، رنگ و طرح لباس باید به نکات ریز دیگر هم توجه کرد مثل دکمه یا زیپ. ببینید رنگ و مدل دکمه مناسب خود ژاکت هست؟ متاسفانه گاهی در دوخت لباس‌ بافتنی پسرانه به این نکته توجهی نمی شود. اگر ژاکتی که انتخاب می‌کنید زیپ‌دار است دقت کنید از کیفیت خوبی برخوردار باشد چون کودکان دوست دارند مدام آن را باز و بسته کنند.

لباس بافتنی پسرانه نوزادی را چگونه انتخاب کنیم؟

لباس بافتنی پسرانه نوزادی

لباس بافتنی پسرانه نوزادی

امروزه برای هر رده سنی و هر جنسیتی لباس مخصوصی طراحی و عرضه می‌شود. مثلا لباس بافتنی پسرانه یک ساله با دو ساله تفاوت‌هایی دارد. لباس نوزادی دخترانه با پسرانه متفاوت است؛ این تفاوت‌ها در مدل، رنگ و طرح آنهاست. اما انتخاب لباس نوزادی اهمیت ویژه‌ای دارد.

نوزاد پوست لطیفی دارد بنابراین هر جنس بافتی نمی‌توان برای او تهیه کرد. نوزاد به گرمای بیشتری نیاز دارد پس بافت انتخابی شما باید گرمای مطلوبی داشته باشد. لباس بافت او باید ساده باشد؛ وجود دکمه و چیزهای دیگری شبیه به آن برای نوزاد خطرناک است، چون ممکن است با کندن و بلعیدن آن اتفاق ناگواری رخ دهد.

مهمترین ملاک‌هایی که باید در انتخاب لباس بافتنی نوزادی مد نظر قرار دهیم عبارتند از‌:

  • جنس لباس نوزاد باید از الیاف طبیعی باشد تا موجب حساسیت او نگردد. بهترین گزینه پنبه و پشم است.
  • راحت بودن نوزاد در لباس بسیار مهم است. بافت‌های خیلی تنگ و چسبان که مانع تحرک نوزاد می‌شود او را کلافه می‌کند.
  • بافت‌های دکمه‌دار یا زیپ‌دار برای نوزاد مناسب نیست.
  • بافت‌های نوزادی را با رنگ‌های شاد و گرم تهیه کنید تا روحیه او شاداب باشد.
  • لباس نوزاد باید نرم و لطیف باشد تا پوست نازک او را اذیت نکند.
  • شما می‌توانید لباس نوزاد را با پدر یا مادر از لحاظ رنگ ست کنید.

بهترین لباس بافتنی پسرانه را از کجا تهیه کنیم؟

بافت پسرانه زیبا

بافت پسرانه زیبا

پیشنهاد ما برای انتخاب لباس بافتنی پسرانه جدید خرید اینترنتی است. امروزه به راحتی با چند کلیک ساده می‌توانید بهترین و جدیدترین مدل‌های بافت را در صفحات مجازی مشاهده کنید و با توجه به نکات گفته شده بافت مناسب استایل کودک خود را انتخاب نمایید. برای اینکه قیمت مناسبی بابت لباس پرداخت کنید می‌توانید، قیمت‌ها را در سایت‌های مختلف مقایسه کنید و سپس اقدام به خرید نمایید.

فروشگاه آنلاین آرتا پوش هفت روز هفته، 24 ساعت در خدمت شماست تا به راحتی لباس کودک خود را تهیه کنید. برای هر خریدی بهتر است به سراغ متخصص آن بروید. آرتاپوش سالهاست که در زمینه لباس کودکان به صورت تخصصی کار می‌کند. شما به روزترین لباس‌های کودک را با بالاترین کیفیت و قیمتی تضمین شده از ما بخواهید. لباس بافتنی پسرانه دو رنگ، نوزادی، دخترانه، یک ساله و… در طرح‌ها و مدل‌های مختلف در فروشگاه ما موجود است. اگر شما در شهر مشهد هستید یا می‌خواهید به زیارت بیایید و دوست دارید لباس را به صورت فیزیکی خرید کنید فروشگاه ما در برج آسمان آماده خدمت رسانی به شماست.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.