سایت لباس بچه گانه ارزان

تیم ویرایش آرتاپوش 1401/11/19
سایت لباس بچه گانه ارزان-آرتا پوش

سایت لباس بچه گانه ارزان از پربازدیدترین سایت ها در ایران محسوب می شود و دلیل این امر برهمگان روشن است. به خاطر رشد سریع کودکان و فعالیت های زیادشان، این قشر مینیمال، باعث افزایش صنوف پوشاک بچه گانه شده اند و هر روز بر تعداد فروشگاه ها و سایت های فروش لباس بچه افزوده می گردد. اما تا حالا به این موضوع فکر کرده اید که یک سایت لباس بچه گانه ارزان باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا مشتری از خرید خود راضی باشد؟ این سوال ممکن است چندین پاسخ داشته باشد که از مهم ترین آن ها موارد زیر است:

1-  توجه به تنوع در لباس

2- کیفیت خوب

3- پاسخگویی سریع

 

فروشگاه اینترنتی لباس بچه گانه

فروشگاه اینترنتی لباس بچه گانه

فروشگاه اینترنتی لباس بچه گانه

از معتبرترین فروشگاه هایی که در زمینه فروش لباس بچه گانه فعالیت می کند، فروشگاه اینترنتی آرتا پوش است. این فروشگاه دارای انواع لباس های بچه گانه، دخترانه و پسرانه در مدل های گوناگون و همه پسند با قیمت های منصفانه است. همچنین این فروشگاه دارای امتیاز فروش حضوری نیز هست. فروشگاه حضوری آن واقع در خیابان معروف هفده شهریور در شهر مقدس مشهد است.

 

فروشگاه اینترنتی لباس بچه گانه مارکدار

فروشگاه اینترنتی لباس بچه گانه مارکدار-آرتا پوش

فروشگاه اینترنتی لباس بچه گانه مارکدار

تهیه لباس بچه گانه مارکدار از یک فروشگاه اینترنتی چندان مشکل نیست، به شرط آنکه از صداقت و تضمین کالا توسط سایت فروشگاهی اطمینان داشته باشید. اگر برای بار اول از یک فروشگاه اینترنتی خرید می کنید، معقولانه آن است که با پرس و جو از افراد آگاه یا جستجو در فضای اینترنت از واقعی بودن، راستگویی، کیفیت و درگاه پرداخت امن فروشگاه اطمینان حاصل کنید. فروشگاه اینترنتی آرتاپوش با سابقه ای درخشان، دارای تمامی امتیازهای فوق بوده و پاسخگوی نیاز مشتریان زیبا وکوچک خود با سلیقه های مختلف می باشد.

 

خرید اینترنتی لباس بچه گانه پسرانه ارزان

خرید اینترنتی لباس بچه گانه پسرانه ارزان

خرید اینترنتی لباس بچه گانه پسرانه ارزان

برای خرید اینترنتی لباس بچه گانه پسرانه ارزان، می توانید با آرتاپوش همراه شوید تا شما را به دنیای رنگارنگ لباس بچه گانه ارزان، مقرون به صرفه و با تضمین کیفیت برده و خاطره ای خوش از یک خرید خوب را برایتان به جا بگذارد.

در نظر داشته باشید که ارزان بودن همیشه به معنی بی کیفیت بودن کالا نیست. اگر همیشه دو نکته را به خاطر داشته باشید، به یقین خرید رضایت بخشی خواهی داشت.

اول اینکه ارزانی را با کیفیت کالا بسنجید، یعنی دو لباس با جنس یکسان ولی قیمت های متفاوت را در نظر بگیرید. در اینجا دو حالت پیش می آید:

اگرکالای گران، مطابق قانون قیمت گذاری شده است، فروشنده گران فروش نیست و بلعکس، اگر کالا گران تر از قیمت تعیین شده باشد، فروشنده گران فروش است.

و اما اگر کالای ارزان، ارزان تر از قیمت مصوب باشد، این نشان از انصاف فروشنده خواهد بود.

 

آزادی عمل در خرید

هنگام خرید باید آزادی عمل داشته باشیم، این جمله به چه معناست؟ معنا و مفهوم این جمله این است که یک فروشگاه اینترنتی خوب، باید برای همه نوع قشری با سطح درآمدهای گوناگون، لباس داشته باشد و شخص براساس نیاز و سلیقه اش، بتواند در انتخاب، آزادی عمل داشته باشد. این که یک فروشگاه فقط لباس های گران قیمت داشته باشد، نشانه باکیفیت بودن اجناس آن فروشگاه نیست! نشانه این است که فروشگاه مورد نظر فقط به قشر خاصی اهمیت می دهد و بس.

 

مقایسه خرید حضوری با خرید اینترنتی

دراین بخش از مقاله نیاز را بر آن دیدیم تا در مورد تفاوت های فروشگاه حقیقی و فروشگاه مجازی شامل مزیت ها و معایبشان مواردی را ذکر کنیم، شاید خالی از لطف نباشد.

امروزه ایجاد یک فروشگاه اینترنتی یا مجازی بیشتراز تاسیس یک فروشگاه واقعی اهمیت پیدا کرده است. هر دو فروشگاه معایب و مزایای مخصوص به خود را دارند که در ذیل به برخی از آن ها اشاره شده است.

 

مزیت فروشگاه حقیقی (خرید حضوری)

مهم ترین مزیت این نوع فروشگاه ها، امکان لمس جنس لباس است. این کار ممکن است در عصر تکنولوژی کمی عجیب به نظر برسد، اما برای کسانی که به اندازه کافی وقت دارند یا از حوصله لبریزند مانند مادرانمان، این کار اصلا هم عجیب نیست.

 

معایب خرید حضوری

1- حتما باید در زمان مشخص شده به فروشگاه مراجعه کنید تا با در بسته مواجه نشوید.

2- اگر فروشنده کم حوصله یا چسبنده باشد، قطعا از خریدتان لذت نخواهید برد و به احتمال زیاد دیگر به آن فروشگاه مراجعه نخواهید کرد.

3- پیدا نکردن جایی برای پارک ماشین

4- کمک به بالا بردن شاخص آلودگی شهرتان

5- خستگی

6- صرف زمان طولانی (زمان و وقتی که می توان از آن استفاده بهتری شود، در ترافیک و… به راحتی هدر می رود.)

7- هر چقدر هم زمان خرید زیاد باشد، باز هم در طول یک روز نمی توان از اجناس یک شهر دیدن کنیم، چه برسد به بازدید از بازارهای شهرهای دیگر!

8- در خرید حضوری، امکان اینکه شخص خریدهای غیر ضروری انجام دهد، زیاد است. برای مثال شخص برای خرید لباس پسرانه به بازار می رود، اما با بغلی آکنده از سرویس هجده پارچه قابلمه و ماهی تابه آگرین برمی گردد.

9- اغلب برای مقایسه قیمت، جبرا باید مغازه های زیادی در سطح شهر را درنوردیم تا در نهایت کالایی با تفاوت قیمت ناچیز را پیدا کنیم.

10-  در خرید حضوری، امکان اینکه بتوانید چند قلم کالای متفاوت را بخرید، به علت ذیغ وقت وجود ندارد.

با توجه به موارد گفته شده، خرید حضوری بیشتر باعث ضرر شخص است. البته اگر برای تفریح، هواخوری، گذراندن وقت و یا ورزش نباشد.

 

مزایای خرید اینترنتی

 

مزایای خرید اینترنتی

مزایای خرید اینترنتی

1- صرفه جویی در زمان

2- دیدن همه مدل ها در زمانی کوتاه

3- مقایسه قیمت ها در عرض چند دقیقه

4- کمک به کاهش شاخص آلودگی

5- امکان نشان دادن کالای انتخابی به افراد نزدیک قبل از خرید

6- امکان خرید همزمان کالاهای متفاوت

7- – رهایی از صف های طولانی

8- رهایی از دست فروشندگان چسبنده و پرحرف

9- داشتن آرامش در تمام مدت زمان خرید

10- امکان خرید حتی در ساعت 4 صبح

11- امکان سفارش محصول به سلیقه مشتری

12- این نوع خرید کردن برای تمامی اقشار امتیاز بزرگی است، اما برای مادران باردار، افراد مریض، اشخاص منزوی، سالمندان تنها و قشر معلول جامعه، نوعی نعمت محسوب می شود.

13- محفوظ ماندن از شر ویروس ها

14- کمک به کسانی که به دلیل نداشتن سرمایه کافی، فقط در فضای مجازی محصول می فروشند.

 

معایب خرید اینترنتی

1- کالا قابل لمس نیست.

2- از خرید تا تحویل کالا، بسته به طول مسیر، ممکن است چند روز طول بکشد و این امر برای افرادی که سریعا به کالا نیاز دارند، کمی آزاردهنده است.

3- چنانچه فروشگاه فیک باشد، حفظ آرامش قطعا دشوار خواهد بود.

4- همان طور که تحویل کالا چند روز طول می کشد، اگر به هر دلیلی از کالا راضی نباشید، ارجاع آن نیز زمان بر است.

5- امکان آسیب دیدن کالا در طول مسیر وجود دارد.

 

همان طور که خواندید، خرید اینترنتی با وجود معایبی که دارد، باز هم امتیازهای بیشتری نسبت به خرید حضوری، به مشتری می دهد. همین نقاط قوت ها باعث شده است که حتی کسب و کارهایی که به صورت سنتی اداره می شوند، به فکر راه اندازی فروشگاه اینترنتی برای ارائه محصولاتشان به تمام مردم بیفتند و درنتیجه فروش شان را بالا ببرند.

حتی سوپرمارکت ها و نانوایی ها هم بخشی از فروششان به صورت اینترنتی است.

 

نکاتی برای داشتن یک خرید آنلاین رضایت بخش

در سطور گذشته از معایب و مزایای سایت فروشگاهی سخن گفتیم، اما نکاتی وجود دارد که با رعایت آن ها می توانید معایب را به حداقل رسانده و از مزایا به خوبی استفاده کنید.

1- از سایتی خرید کنید که دارای مجوزهای لازم مانند اینماد باشد.

2- حدالامکان از سایت هایی که دارای سابقه چند ساله هستند، استفاده کنید.

3- به هیچ وجه از سایت هایی که برای مثال لباس 200هزارتومنی را 50 هزارتومن می فروشند، خرید نکنید. این تفاوت قیمت فاحش یا نشان از بی کیفیتی محض کالاست یا صاحب سایت کلاهبردار تشریف دارد.

4- از نظر کاربران که در سایت درج شده، هم بهره بجوئید.

5- حتما قبل از خرید، آدرس یا شماره ای که فروشنده در سایت درج کرده را چک کنید که معتبر است یا خیر.

 

هنگام خرید لباس بچه گانه ارزان رعایت چه نکاتی ضروری است؟

هنگام خرید لباس بچه گانه ارزان رعایت چه نکاتی ضروری است؟

هنگام خرید لباس بچه گانه ارزان رعایت چه نکاتی ضروری است؟

راحت بودن کودک در لباس مهم ترین نکته است. یک لباس گرانبها ولی ناراحت، نارضایتی کودک شما در پی خواهد داشت.

همیشه هنگام خرید لباس دخترانه یا پسرانه به عنوان کادو بدون حضور کودک، سمت لباس های مجلسی نروید. لباس های راحتی به دلیل آزاد بودن انتخاب بهتری هستند.

کیفیت لباس را فقط با جنس آن نسنجید. کیفیت لباس مولفه های زیادی دارد که جنس خوب یکی از آن هاست. از دیگر مولفه ها می توان به دوخت تمیز، رعایت نکات بهداشتی و استفاده از برچسب های لطیف به جای برچسب های زمخت اشاره کرد.

لازم نیست لباس هایی که کودکتان به صورت روزمره استفاده می کند، همه از برندهای معروف یا به اصطلاح مارک دار باشد. لباسی که هرآن ممکن است پاره شود یا به خاطر انواع لکه ها، دائم در تماس با انواع شوینده ها باشد، مارک بودنش به چه کار کودک می آید؟ توصیه ما این است که لباس ها مهمانی و ضخیم کودک که قرار است عمر طولانی تری داشته باشد، را مارکدار انتخاب کنید.

 

سخن پایانی

خرید لباس برای کودکان، خواه پسر باشد خواه دختر، همیشه شیرین است و شیرنی آن تا ابد زیر دندان بزرگترها می ماند. فرقی نمی کند بزرگترچه کسی باشد، والدین باشند یا خواهر برادرهای والدین. این ذوق بر سر خرید لباس بچه گانه، هیچ وقت فروکش نمیکند و تکراری نمی شود؛ چرا که پای موجود دوست داشتنی وسط است که محبتش بر قلب اطرافیانش حک شده است.

آرتاپوش، سایتی برای فروش انواع لباس بچه گانه ارزان و مارکدار، در طرح ها و مدل های مورد پسند کودکان، آماده است تا شما را در یک خرید ایمن و آسان، یاری کند.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.