جلیقه بافتنی پسرانه

تیم ویرایش آرتاپوش 1401/10/21
جلیقه بافتنی پسرانه-آرتا پوش

جلیقه بافتنی پسرانه یکی از شیک ترین لباس هایی است که پدر و مادرها در فصل پاییز و زمستان برای پسر بچه ها خریداری می کنند. در این مقاله قصد داریم تا در خرید لباس پسرانه مناسب و یا یک بافت پسرانه زیبا و گرم به خصوص یک جلیقه بافتنی شیک برای فرزندان دلبندتان در کنار شما باشیم.

لباس های بافتنی از دیرباز جایگاه ارزشمندی در بین مردم داشته و دارند. این نوع لباس ها به داشتن یک استایل زمستانی زیبا کمک زیادی می کنند. امروزه به علت تنوع زیاد در این پوشش اعم از فری سایز یا چسبان بودن، طرح دار یا ساده بودن، راحت ست شدن با البسه و رنگ های دیگر، قیمت مناسب آن نسبت به سایر پوشاک زمستانی و … هر روز به علاقه مندان این نوع پوشش در سراسر جهان افزوده می شود.

جلیقه بافتنی یکی از لباس های محبوب زمستانی برای همه سنین است زیرا هم تنوع زیادی دارد،هم با هرنوع استایلی به راحتی ست می شود و هم دست و پاگیر نیست به خصوص برای فرزندان مان، چرا که هنگام بازی و شیطنت، پوشش راحتی محسوب می شود.

جلیقه یا و اسکت نام لباسی بدون آستین است که بالاتنه را می پوشاند و به ویژه برای کودکان پوشیدن آن بسیار آسان است. ابتدا مایلیم شما را با تاریخچه این پوشش آشنا کنیم. اولین جلیقه را در تاریخ به پادشاه چارلز دوم نسبت داده اند. در سال 1666 او دستور پوشیدن جلیقه به خصوص   در هیات های محاکمه را صادر نمود. او معتقد بود که جلیقه اصالت و نجابت را به خوبی نشان می دهد. پس از آن پوشیدن جلیقه در مجالس فاخر نشان از شان بالای اجتماعی اشخاص بود. ما در آرتاپوش هر آن چه که در مورد خرید بافت پسرانه لازم است را با شما به اشتراک می گذاریم.

در این مقاله مفتخریم تا شما را با:

انواع  مدل های جلیقه بافتنی پسرانه

قیمت جلیقه بافتنی پسرانه

اندازه جلیقه بافتنی بچگانه و پسرانه

و رنگهای مناسب پسرانه

آشنا کنیم تا بتوانید به راحتی در خرید یک لباس پسرانه یا خرید یک بافت پسرانه ایده آل برای فرزندتان موفق عمل کنید.

 

انواع مدل های جلیقه بافتنی پسرانه

انواع  مدل های جلیقه بافتنی پسرانه

انواع  مدل های جلیقه بافتنی پسرانه

 

انواع  مدل های جلیقه بافتنی پسرانه

انواع  مدل های جلیقه بافتنی پسرانه

امروزه مدل ها و انواع جلیقه بافتنی پسرانه برای انواع سلیقه ها در بازار موجود است. جلیقه های دکمه دار، جلو بسته، جلوباز، کلاهدار یا بدون کلاه، یقه هفت و یقه گرد از انواع جلیقه های بافتنی پسرانه است. خرید یک لباس یا جلیقه بافتنی پسرانه نیازمند کمی صبر است تا بتوانید خرید با کیفیتی داشته باشید. حتما هنگام انتخاب جلیقه مورد نظر، سلیقه و نظر کودکتان را جویا شوید تا هم به بالابردن اعتماد به نفس کودکتان کمک کرده باشید، هم با روحیات فرزندتان بیشتر آشنا شوید و هم خرید مطمئن تری داشته باشید.

اگر می خواهید فرزندتان یک استایل رسمی داشته باشد، یک جلیقه با بافت ریز و یقه گرد برای بدن های کشیده و یک جلیقه با یقه هفت برای بدن های توپر همراه یک کت، انتخاب مناسبی است .

اگر استایل مورد نظر شما اسپرت یا راحتی است یک جلیقه دکمه دار و یا کلاهدار که فرزندتان بتواند به تنهایی آن را بپوشد یا درآورد انتخاب خوبی به نظر میرسد. این نکته را در نظر داشته باشید که اگر بالاپوش فرزندتان (مانند کت، کاپشن، پافر و…) طرح دار است از یک جلیقه تک رنگ ساده استفاده کنید و اگر بالاپوش فرزندتان ساده و تک رنگ است از یک جلیقه طرح دار استفاده کنید تا زیبایی فرزندتان دوچندان شود.

سایت آرتا پوش به شما در یک خرید با کیفیت کمک شایانی می کند. این سایت شما را به دنیای رنگارنگ لباس ها و بافتنی های پسرانه برده و خاطره ای شیرین از یک خرید رویایی را به شما هدیه خواهد کرد.

 

قیمت جلیقه بافتنی پسرانه

قیمت این جلیقه ها براساس نوع و کیفیت کاموا، مدل و اندازه مورد نظر، ساده یا طرح دار بودن و بسیاری از معیارهای دیگر متفاوت است. در اینجا لازم به ذکر است که نوع کاموا برای نوزادان با سایرین کاملا متفاوت می باشد. برای نوزادان حتما باید از لباسی استفاده شود که در آن کاموای نرم، لطیف، تمام پنبه و پشم به کار رفته باشد تا به اصطلاح بدن نوزاد خورده نشود و گرمای بیشتری داشته باشد، زیرا نوزادان به گرمای بیشتری نسبت به بقیه نیاز دارند.

به این نکته توجه داشته باشید که گران بودن و برند بودن یک لباس، تضمین کننده کیفیت آن نیست و چه بسا با یک انتخاب اشتباه و پرهزینه، پول و اعتماد خود را از دست بدهید و چه بسا خاطره یک خرید ناخوشایند برای خود و فرزند دلبندتان رقم بخورد.

 

اندازه گیری جلیقه بافتنی پسرانه و بچگانه

یکی از مهم ترین اقدامات قبل از خرید یک جلیقه یا لباس برای فرزند شما دانستن سایز دقیق اوست تا بتوانید خرید خوبی داشته باشید. اغلب والدین برای اندازه گیری سایز کودکشان فقط به سن کودک توجه می کنند در حالی که سن به تنهایی برای اندازه گیری کافی نیست. لباس کودک نباید تنگ یا گشاد باشد زیرا اگر تنگ باشد باعث خستگی و آزار کودک می شود و اگر گشاد باشد کودک در آن گم می شود و کودک ظاهر نامناسبی پیدا می کند.

نگران نباشید ما اینجا هستیم تا شما را در یک اندازه گیری دقیق و در نتیجه یک خرید مطمئن یاری رسانیم. در ادامه نکاتی آورده شده که با رعایت آنها وصرف کمی حوصله، می توانید سایز واقعی کودکتان را به دست بیاورید.

 

نکات مهم در اندازه گیری سایز کودکا

  • فرآیند رشد در کودکان به ویژه تا یکسالگی بسیار سریع است به همین دلیل سعی کنید تا سن یک سالگی، سایز فرزندتان را یک سایز بزرگتر در نظر بگیرید.
  • بعد از اندازه گیری حتما سایز کودکتان را با یک جدول سایزبندی که معمولا توسط سایتی که کالا را میفروشد ارائه می گردد، بسنجید.
  • اگر سایز کودکتان بین دو سایز درج شده در جدول بود حتما سایز بزرگتر را انتخاب کنید.

در زیر اندازه دقیق کودکان را برای شما آماده کرده ایم تا شما عزیزان از خرید خود لذت ببرید:

 

سن                                               سایز

تا یکسال                                         30

یک تا دوسال                                    35

دوسال و نیم تا سه سال و نیم                  40

چهار تا پنج سال                                45

شش تا هفت سال                               50

هشت تا نه سال                                 55

ده تا سیزده سال                                60

 

نحوه اندازه گیری آسان

نحوه اندازه گیری آسان

نحوه اندازه گیری آسان

نحوه اندازه گیری لباس کودک

نحوه اندازه گیری لباس کودک

عکس های بالا شما را در خرید یک لباس پسرانه یا بافت پسرانه یاری می کند. با توجه به عکس ها، اندازه های فرزندتان را بگیرید و سپس با جدول سایزبندی بسنجید.

 رنگ های مناسب برای جلیقه بافتنی پسرانه

سعی کنید رنگ هایی را انتخاب کنید که در درجه اول به رنگ پوست فرزندتان بیاید، مثلا رنگ های روشن برای رنگ پوست روشن و گندم گون، بافت هایی با رنگ ملایم مانند نسکافه ای و بژ برای پوست سبزه و بافت های تیره برای همه پوست ها. البته اگر ظاهری لاکچری را برای فرزندتان می پسندید، پیشنهاد ما رنگ های قرمز، آبی کاربنی و زرد است.

توصیه های مهم در انتخاب بافت مناسب

  • اگر قرار است جلیقه در زیر کت استفاده شود حتما جلیقه هایی با بافت ریز را انتخاب کنید تا کودک احساس راحتی بیشتری داشته باشد.
  • در انتخاب جلیقه، حتما چاقی یا لاغری فرزندتان را مد نظر قرار دهید تا انتخابتان هوشمندانه باشد. بافت های ریز به هر دو تیپ می آید در حالی که بافت درشت یا بافت هایی با طرح های درشت و طنابی، اندام  کودک را درشت تر نشان می دهد، پس این نوع بافتها مناسب اندام های درشت نیست در صورتی که همین نوع بافت برای اندام های لاغر و کشیده انتخاب به جایی است.
  • به هنگام خرید حتما به دور یقه توجه کنید که کش بافت نرمی داشته باشد تا کودک به هنگام پوشیدن لباس اذیت نشود.
  • حتما رنگ های روشن انتخاب کنید تا کودکتان از همین سن به این نوع رنگ ها خو بگیرد و روحیه شاد و سرزنده ای داشته باشد.
  • به جزییات جلیقه مانند دکمه و زیپ دقت کنید خصوصا اگر جلیقه را برای نوزاد یا پسری بازیگوش می خواهید، زیرا کودکان در این سن کنجکاو هستند و دوست دارند مدام زیپ را باز و بسته کنند یا دکمه را به هوای کشف یک مزه جدید بجوند یا قورت دهند. پس سعی کنید زیپ لباس مقاوم باشد و راحت باز و بسته شود و تا حد امکان از خرید لباس های دکمه دار برای کودکان خیلی کوچک خودداری کنید.

روش شست وشوی بافت ها

  • دستورالعمل شستشو بر روی تگ هر نوع بافتی براساس نوع نخ کاموا نوشته شده است اما تقریبا نحوه شستشو در اغلب بافت ها یکسان است.
  • حتما لباس بافتنی را با دست و با آب سرد بشویید، استفاده از ماشین لباسشویی به بافت لباس آسیب جدی می زند ولی اگرماشین لباسشویی شما به برنامه مخصوص شستشوی لباس بافتنی مجهز باشد استفاده از آن مانعی ندارد.
  • استفاده از آب داغ باعث شل شدن بافت می شود و عمر لباس را تا یک سوم کاهش می دهد.
  • هرگز لباس بافت را آویزان نکنید حتما اجازه دهید مدتی در سبد بماند تا آب های اضافی اش گرفته شود. اگر بر روی سطح صاف پهن شود از کیفیت بافت به خوبی محافظت کرده اید.
  • برای لکه بری لباس های بافتنی کافی است کمی نمک در آب آن اضافه کنید.

لباس ها و جلیقه های بافتنی پسرانه قیمت مناسب را از کجا تهیه کنیم؟

با افتخار اعلام می داریم که ما در سایت آرتاپوش مجموعه ای کامل از انواع لباس های پسرانه و جلیقه بافتنی پسرانه را با قیمتی عادلانه و مقرون به صرفه برای هموطنان تهیه کرده ایم. فروشگاه آرتا پوش با سال ها تجربه در زمینه فروش لباس های بچگانه، خاطره ای خوش از یک خرید با کیفیت را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

 

 

 

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.