آموزش ست کردن لباس پسرانه

تیم ویرایش آرتاپوش 1402/01/07
آموزش ست کردن لباس پسرانه-آرتا پوش

آموزش ست کردن لباس پسرانه، عنوان مطلبی است که در پیش روی شما قرار دارد. چنانچه شما هم مانند اکثر والدین، گاهی در خرید لباس پسرانه یا در ست کردن لباس فرزندتان دچار سردرگمی می شوید، خواندن این مقاله را از دست ندهید. فروشگاه آرتاپوش ارائه دهنده انواع ست های پسرانه، در این مطلب به شرح موضوعاتی از جمله نکات لازم در مورد ست پسرانه، ترکیب پیراهن و شلوار پسرانه، آموزش ست کردن لباس پسرانه و… پرداخته است.

آموزش ست کردن لباس

آموزش ست کردن لباس

  بعد از آن که در مورد جنس لباس فرزندتان به نتیجه رسیدید، نوبت آن است که رنگ لباس را به چالش بکشید. اگر لباس را برای استفاده روزمره فرزندتان می خواهید، سعی کنید از رنگ هایی که به راحتی با سایر رنگ های دیگر ست می شود، استفاده کنید، مانند زغالی یا خاکستری. این رنگ های خنثی در شلوار نمود بیشتری پیدا می کنند، برای مثال تجسم کنید فرزندتان با یک شلوار خاکستری و بلوز زرد زیباتر است یا با یک شلوار زرد و بلوز خاکستری؟! البته شلوار زرد هم زیباست، ولی زردی که تناژ تیره داشته باشد و به سمت خردلی، کرم یا قهوه ای متمایل باشد.

ست کردن لباس از نظر رنگ یک مساله است و انتخاب لباس متناسب با مکان، یک مساله دیگر. لباس مجلسی، اسپرت و رسمی را باید بتوان از هم متمایز کرد. البته ترکیب آنها با یکدیگر اگر از روی اصول باشد، موردی ندارد. برای مثال کت رسمی با شلوار جین و کفش آدیداس، فقط بدرد عکس گرفتن بر روی فرش قرمز در مراسم های کشوری و جهانی می خورد و توصیه می شود در مکان های دیگر از این استایل زیبا چشم پوشی کنید.

 نحوه ست کردن لباس پسرانه در موقعیت های مختلف

 نحوه ست کردن لباس پسرانه در موقعیت های مختلف

 ست کردن لباس پسرانه برای والدینی که به پوشش فرزند خود اهمیت می دهند، بعضا به یک مساله تبدیل می شود. اگر ذهن شما هم گاهی در انتخاب لباس ها و ست کردنشان، قفل می کند، اصولی که در ادامه آمده است، می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد:

1- مجلس مورد نظرتان خودمانی و کوچک است؟

می توانید از دو تیپ رسمی، مانند کت شلوار و اسپرت مانند شلوار جین و تی شرت استفاده کنید.

2- مجلس پیش رو بزرگ و غیر خودمانی است؟

پس بهترین پوشش، نوع رسمی آن است. کت و شلوار به علاوه جلیقه یا کت تک با پیراهن و شلوار کتان.

3- آیا به جشن تولد دعوت شده اید؟

تیپ اسپرت و راحتی یک انتخاب ایده آل است. تی شرت طرح دار با شلوار جین، هودی با شلوار اسلش، پیراهن با شلوار کتان و خیلی ست های اسپرت دیگر که می توانید با کمی حوصله برای فرزندتان در نظر بگیرید.

4- برای استایل روزمره فرزندتان که بیشتر زمانش به بازی و کشف کردن می گذرد، دچار وسواس شده اید؟

بهترین انتخاب، لباس راحتی مانند تی شرت و شلوار از نوع مرغوب است که با اولین زمین خوردن پاره نشود و با اولین شستشو، بور نگردد.

 

5- به هر دلیلی، زمان لازم برای ست کردن لباس ها با یکدیگر را ندارید؟

از ست های آماده در فروشگاه هایی مانند آرتاپوش استفاده کنید.

 

6– دیگر برای ست کردن، ایده ای ندارید؟

اگر به هر دلیلی در ست کردن لباس پسرانه به یکنواختی و تکرار رسیده اید و دیگر ایده ای ندارید، ایرادی ندارد. شما تنها نیستید. برای حل این مشکل، فروشگاه هایی مانند آرتا پوش، لباس های پسرانه به صورت ست را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. ست های پاییزه، بهاره، زمستانه، تابستانه، مجلسی، اسپرت، راحتی و کلاسیک را به راحتی می توانید هم به صورت حضوری و هم آنلاین خریداری کنید.

نکاتی در مورد ست لباس پسرانه

نکاتی در مورد ست لباس پسرانه

  1- در وهله اول سلیقه دلبندتان را مد نظر قرار دهید.

2- اگر می خواهید فرزندتان کشیده و بلندتر به نظر برسد، از ست های یکرنگ استفاده کنید.

3- اگر فزندتان تپل است، از ست هایی با پارچه راه راه یا پارچه های با تناژ تیره استفاده کنید.

4- یادتان باشد که راحتی فرزندتان مقدم بر همه چیز است. چنانچه در میهمانی پسربچه ای اخمالو و کز کرده دیدید، ممکن است به خاطر کرواتی باشد که برخلاف میلش دور گردنش بسته شده یا کت و شلواری که جلوی بازی های کودکانه اش را گرفته است، باشد. راحت بودن کودک در لباسش، از همین کودکی به او می فهماند که آرامش انسان مقدم بر نظرات مردم است، ولو اینکه تابوشکنی محسوب شود و چندان مورد تایید اطرافیانش نباشد. نظر پدر و مادر و خود فرزند بر باقی نظرات ارجحیت دارد.

5- همان طور که در بالا گفته شد، سعی کنید از شلوارهایی با رنگ خنثی استفاده کنید و بیشتر بر روی تنوع بالا تنه پسرتان مانور دهید. یک شلوار با رنگ خنثی، چه جین باشد چه کتان، به راحتی با انواع تی شرت ها، پیراهن ها، کت ها، هودی و… ست می شود.

6- به صورت کلی از ست هایی با پارچه های طرح دار در قسمت بالاتنه و پارچه ساده در قسمت پایین تنه استفاده کنید.

7- ست هایی با طرح های درشت برای پسربچه های لاغر و ست های یکرنگ یا ست هایی با طرح های عمودی برای پسربچه های درشت اندام مناسب است.

8- در کمد هر بچه ای وجود یک دست کت و شلوار لی یا بلوز و شلوار لی، یک نعمت بزرگ برای والدین محسوب می شود؛ چرا که به غیر از مراسم های خیلی رسمی مانند تعزیه، در سایر مراسم ها و مکان ها می توانید از این ست زیبا استفاده کنید. این ست هم وقار فرزندتان را به رخ می کشد و هم دست و پای کودکتان را به هنگام بازی نمی بندد.

9- ست لباسی که خریداری می کنید، باید قالب تن پسرتان باشد نه تنگ و چسبان و نه گشاد و آویزان. با رعایت همین یک نکته، پنجاه درصد در زیبا کردن استایل فرزندتان جلو می افتید.

 

ترکیب پیراهن و شلوار پسرانه

ترکیب پیراهن و شلوار پسرانه

1- پیراهن و شلوار لی

2- پیراهن چهار خانه با انواع شلوارها

3- پیراهن کتان که در فصل پاییز و زمستان بسیار کاربردی است با انواع شلوارها به ویژه شلوار کتان

4- پیراهن آستین کوتاه با شلوار لی و کتان

 

توضیحات تکمیلی

همه والدین دوست دارند بهترین ها را برای فرزندشان فراهم کنند. بهترین از هر چیز که شامل لباس آن ها هم می شود. از گذشته تا همین الان، لباس و پوشش جزء مهم ترین ارکان در زندگی بشر بوده و هست. در نگاه اول این پوشش فرد است که به چشم می آید و باعث تاثیرگذاری اولیه بر روی سایرین می شود. پس دانستن نکاتی در مورد اینکه چه لباسی مناسب چه مکانی است و چه رنگ لباس هایی در کنار یکدیگر، به فرد در داشتن ظاهری زیبا کمک می کند، ضروری است، خصوصا اگر آن فرد فرزندتان باشد. در این مقاله به طور اختصاصی فقط در مورد اصول ست کردن در لباس های پسرانه سخن گفتیم. آموزش ست کردن لباس پسرانه، شاید در گذشته چندان مهم نبوده است، اما با فراگیر شدن موضوع مد و شیک پوشی از طریق فضای مجازی، این موضوع از جایگاه مهمی در نزد والدین برخوردار شده است.

پیشنهاد ما برای ساده تر شدن کار شما در ست کردن لباس فرزندانتان، این است که کمی در مورد مبحث رنگ ها اطلاعاتی داشته باشید. دانستن علم رنگ شناسی، یک هنر است که به شما و اطرافیانتان در داشتن یک استایل زیبا، یک خانه با هارمونی شیک و حتی در دیزاین غذای شما، بسیار مفید و گره گشاست.

علم رنگ شناسی و فواید آن

همان طور که گفته شد، یکی از مهارت هایی که دانستن آن شما را از سردرگمی هنگام ست کردن لباس ها می رهاند، مهارت رنگ شناسی است. البته این مهارت فایده های بیشماری در حوزه های مختلف دارد که حوزه پوشاک هم یکی از آن هاست. فقط آشنایی جزئی با این علم، می تواند بخش اعظم مشکلات ما در پیدا کردن رنگ های هماهنگ برای ساختن یک ظاهر بی نقص را حل کند. در ذیل به طور خلاصه و کاربردی، به شرح این مهارت پرداخته ایم. امیدواریم بتوانیم به اندازه برداشتن یک سنگ کوچک در هموار کردن مسیرتان، شما را یاری کنیم.

 

نقش مهم رنگ های اصلی و رنگ های مکمل در استایل شما

رنگ های اصلی در عالم بیشمار رنگ ها، فقط سه رنگ قرمز، زرد و آبی هستند و بقیه رنگ ها از اختلاط این رنگ ها با یکدیگر به وجود آمده اند. به کنار هم قرار گرفتن رنگ هایی که در همان نگاه اول چشم نواز و دلنشین هستند، هارمونی می گویند. این هارمونی طبق سلیقه افراد ممکن است، سرد، گرم یا خنثی باشد. در هر صورت به این نکته توجه داشته باشید که هنگام ست کردن لباس فرزندتان، به سلیقه او احترام بگذارید، البته در صورتی که سلیقه اش معقول به نظر آید؛ چرا که رنگ ها باعث ایجاد واکنش در فرد و اطرافیان او می گردد. برای مثال رنگ قرمز، حس انرژی و گرما را القا می کند، رنگ سبز با حس آرامش عجین شده است، رنگ آبی و سفید حس سرما را منتقل می کنند و… .

یکی از عوامل تاثیر گذار در روحیه افراد به خصوص کودکان، رنگ هایی است که بیشتر با آن ها سر و کار دارند. به همین خاطر است که رنگ لباس از همان کودکی در شکل گیری خلق و خوی فرزندتان نقش مهمی ایفا می کند. کافی است با رنگ های اصلی و مکمل (نارنجی، سبز و بنفش) بتوانید هارمونی باب سلیقه فرزندتان را در ذهن مجسم کنید؛ البته منظور ما از ترکیب رنگهای اصلی با رنگ های مکمل، ساخت استایلی مانند استایل بابا نوئل نیست (لباس سبز و قرمز) . منظور ما این است که وقتی در قدم اول رنگ های اصلی و در قدم دوم رنگ های مکمل را بشناسید، شناخت رنگ های دیگر و ترکیب شان با یکدیگر، چندان دشوار نخواهد بود.

خلاصه کلام

ما هرآنچه که در ساخت یک استایل زیبا، شیک و کاربردی مورد نیاز هر پدری و مادری است، مانند آموزش ست کردن لباس پسرانه، نحوه ست کردن لباس پسرانه در موقعیت های مختلف، نکاتی در مورد ست لباس پسرانه و ترکیب پیراهن و شلوار پسرانه را سعی کرده ایم به زبان ساده دراین مطلب بگنجانیم. امروزه با توجه به شاغل بودن مادرهای عزیز، ست های آماده روانه بازار شده اند تا دغدغه ای از انبوه دغدغه های این عزیزان کاسته شود. ست های آماده با جنس خوب و قیمت مناسب را از آرتاپوش بخواهید.

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.