مدل لباس دخترانه

تیم ویرایش آرتاپوش 1401/08/22
مدل لباس دخترانه-آرتا پوش

مدل لباس دخترانه

اگر به دنبال انواع مدل لباس دخترانه هستید، این مقاله دقیقا همان چیزی ست که شما را به خواسته تان می رساند. با ما همراه باشید.

در انتخاب های دخترانه فرقی نمی کند که دختر شما کودک باشد یا بزرگسال، چون دختران دقیقا به اندازه بزرگسالان به ظاهر خود اهمیت می دهند و در این مورد بسیار دقیق و گزینشی عمل می کنند.

علاوه بر این، دختران در مقایسه با پسران، نسبت به ظاهر خود حساسیت بیشتری دارند؛ بنابراین توصیه می شود در خرید لباس دخترانه هیچ گاه توصیه های مناسب برای پسران را به کار نگیرید که مطمئنا ضرر خواهید کرد.

به خاطر وسواس و دقت نظری که دختران در هر سنی، در مورد ظاهر و لباس خود دارند، شما والدین عزیز می بایست در مورد مساله مد و پوشاک دخترانه حسابی کارکشته شوید و به همه نوع مدل لباس دخترانه، از مدل لباس دخترانه مجلسی گرفته تا مدل لباس دخترانه راحتی، مدل لباس دخترانه اسپرت، مدل لباس دخترانه مخصوص میهمانی های دورهمی و … آگاهی داشته باشید.

چون این کوچولو های ظریف به شدت باهوش و دقیق هستند و از ریزترین جزئیات در مورد لباس خود غفلت نمی کنند.

بنابراین اگر شما هم یک یا چند دختر کوچولو در خانه دارید بهتر است با ما همراه شوید تا از علایق و خواسته های این فرشته های زمینی بیشتر آگاه شوید.

در واقع ما در این مقاله سعی داریم تا توانایی شما والدین را در زمینه مد و پوشاک مناسب برای دختران بالا ببریم.

 

همانطور که گفتیم انواع مدل لباس دخترانه را می توان با توجه به شرایط و فضای مورد نظر به چند دسته تقسیم کرد که از مهم ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انواع لباس دخترانه محلیسی
  • انواع لباس دخترانه اسپرت
  • انواع لباس دخترانه کژوال راحتی
  • انواع لباس دخترانه برای عید
  • انواع لباس دخترانه برای شب یلدا
  • انواع لباس دخترانه بافتنی
  • و …

خوب است همین اول کاری شما را با یک واقعیت هولناک روبه رو کنیم و آن این است که لیستی که در بالا برای شما ذکر کردیم، تنها به همین چند مدل ختم نمی شود و چون کسانی که قرار است برای آن ها خرید کنید دختران هستند، باید گفت این لیست می تواند تا بی نهایت ادامه داشته باشد ولی ما در اینجا تنها با مهم ترین آن ها شما را آشنا می کنیم!

اما قبل از آن خوب است چند نکته را در انتخاب مدل لباس دخترانه به ذهن بسپارید که در حین خرید لباس دخترانه به کارتان می آید. در ادامه این نکات را ذکر خواهیم کرد:

چند نکته طلایی در انتخاب مدل لباس دحترانه

مدل لباس دخترانه از آرتا پوش

مدل لباس مجلسی دخترانه

  • درست است که دختران بیشتر به ظاهر خود اهمیت می دهند، اما این مطلب نباید شما را از توجه به مسائل مهم تر باز دارد و آن مسائل مهم تر، همان در نظر گرفتن اعتقادات و باور های مذهبی و احترام گذاشتن به فرهنگ اجتماعی است. به یاد داشته باشید که پوشیده یا باز بودن لباس، به هیچ عنوان بر شیک بودن یا نبودن لباس تاثیری ندارد؛ بنابراین این تفکر که مجبورید حتما لباس هایی را انتخاب کنید که از لحاظ حجاب کمی باز باشند را کنار بگذارید. شما و کودکتان کاملا آزادید مطابق عقاید خود لباس بپوشید و هم زمان شیک هم به نظر برسید.
  • لباس را مناسب سن دختران خود انتخاب کنید. لباس هایی که ظاهری پخته و بزرگسال به کودک شما می دهد، اصلا نشانه زیبایی و خوش پوشی کودک نیستند. در صورتی که تمایل دارید با فرزند خود ست مادر دختری داشته باشید، بهتر است یا از مدل لباس هایی استفاده کنید که زیاد بر زنانگی ها تمرکز نکرده باشد تا دختر شما هم بتواند از آن استفاده کند و یا اینکه تنها در رنگ لباس با هم ست شوید.
  • حتما رنگ پوست و موی دختران خود را در نظر بگیرید و مطابق با آن، رنگ و مدل لباس را انتخاب کنید. مثلا همه ما خیلی خوب می دانیم برای دخترانی که پوست خیلی روشنی دارند، استفاده از لباس روشن شاید کمی توی ذوق بزند؛ بنابراین حتما این نکته را به یاد داشته باشید. ولی دقت کنید که به طور کلی در انتخاب مدل لباس دخترانه و پسرانه رنگ روشن باید حرف اول را بزند و این ذکاوت و فراست شما را می طلبد که چگونه رنگ های روشن را در کنار رنگ تیره قرار دهید تا هم زیبایی آن به چشم آید و هم روحیه کودک شما به خاطر رنگ های تیره مخدوش نشود.
  • سعی کنید قد لباس به خصوص قد دامن ها را بلند انتخاب نکنید تا خود کودک به تنهایی از پس مدیریت لباس و راه رفتن با آن بربیاید و با هر یک قدمی که بر می دارد کله پا نشود. برای این کار لازم است با تمام ویژگی های کودک خود از قبیل سایز، فرم بدن، روحیه و …کاملا آشنا باشید و به اصطلاح کودک خود را بلد باشید.

 

مدل لباس دخترانه مجلسی

مدل لباس دخترانه مجلسی

انتخاب و خرید لباس دخترانه مجلسی یکی از بزرگترین دغدغه هایی ست که در زمان برگزاری مهمانی های بزرگ و رسمی مانند جشن عروسی، مهمانی های نیمه رسمی  و خودمانی مانند جشن تولد ها، ذهن والدین را به خود مشغول می کند. والدین در این زمان همه تلاش خود را می کنند تا دخترشان مانند یک پرنسس در آن شب رویایی بدرخشد.

همانطور که می دانید مدل لباس دخترانه مجلسی در انواع طرح های ساده و کارشده وجود دارد، پس با خیال راحت می توانید از میان انواع مختلف لباس دخترانه مجلسی یکی را انتخاب کنید. در اینجا ما چند پیشنهاد برای شما داریم که می توانید از آنها ایده بگیرید.

  • لباس های مجلسی طرح دار و کار شده با انواع مروارید ها، منجوق ها و گل های حریر برجسته که دامن پف دار یا پرنسسی دارد، به شدت مورد علاقه دختران در هر سنی ست و شما نمی توانید دختری را پیدا کنید که دلش نخواهد یکی از این لباس های پرنسسی را داشته باشد، بنابراین بهتر است این مدل لباس دخترانه را انتخاب کنید.
  • اگر تمایل دارید فرزندتان ظاهری ویژه در مهمانی ها داشته باشد، لباس مجلسی هایی را انتخاب کنید که به صورت خاص و ویژه ای تزیین شده اند. مثلا لباس هایی با زرق و برق زیاد، با توری هایی روی دامن و آستین و تزییناتی مانند سنگ که روی یقه یا حاشیه دامن دوخته شده است.
  • لباسی که میخواهید انتخاب کنید باید جنس خوب و دوخت محکمی داشته باشد و مدل آن طوری باشد که بشود در چند مهمانی آن را پوشید. لباسی که فقط در یک مهمانی قابل پوشیدن باشد، اصلا صرفه اقتصادی ندارد. برای این منظور می توانید به جای خرید لباس های پرکار مجلسی و دامن پفی از لباس های دیگری مانند یک بلوز و دامن طرح دار یا ساده اما شیک، یا پیراهن های نیمه رسمی گلدار استفاده کنید. چون اساسا شیک پوشی با دامن پرنسسی رابطه مستقیم ندارد و اتفاقا اکثر کسانی که به عنوان خوش تیپ و خوش پوش در مجالس شناخته می شوند، غالبا لباس های ساده اما با سبک های اسپرت و کژوال به تن می کنند که یک تصویر صمیمی از ان ها در ذهن ها به یادگار می گذارد.
  • اگردوست دارید که فرزندتان در مهمانی ها هم شیطنت و سرزندگی خود را حفظ کند و این ویژگی اخلاقی او به چشم بیاید، بهترین گزینه پیراهن های گلدار فانتزی با دامن های نسبتا کوتاه هستند که بیشتر از جنس ابریشم هستند.

 

راهنمای خرید لباس دخترانه مجلسی و شیک

در قدم اول برای اینکه از دایره کثرت انتخاب لباس دخترانه مجلسی کم شود و از سردرگمی خارج شوید، باید اولین فاکتور مهم در انتخاب لباس را در نظر بگیرید؛ یعنی مقدار بودجه ای که برای لباس دخترانه مجلسی کنار گذاشته اید.

انواع مدل لباس دخترانه مجلسی دارای بازه قیمتی متفاوتی ست که شما با همین یک حرکت می توانید خیلی از گزینه ها را حذف کنید تا راحت تر و سریع تر به نتیجه برسید . برای این کار کافی ست به این پرسش پاسخ دهید:

چقدر می خواهید برای خرید لباس دخترانه مجلسی هزینه کنید؟

لازم به ذکر است که این بودجه باید برای تزیین لباس، مو و آرایش ناخن و … هم لحاظ شود.

قدم دوم جست و جو بر اساس اولویت هاست، برای این کار می شود از اطرافیان و آشنایان که در این زمینه باتجربه تر هستند کمک گرفت، اما یک راه حل آسان تر این است که حتما چندین عکس و تصویر از زیباترین مدل لباس دخترانه، بورس لباس دخترانه، انوع لباس دخترانه شیک و مجلسی و … را در اینترنت ببینید و از انواع مدل لباس دخترانه مجلسی آگاه شوید.

مدل لباس دخترانه اسپرت

اگر دختر شما دارای روحیه شاد و سرزنده است و یا دوست دارید همیشه او را با نشاط ببینید، پیشنهاد می کنیم به انوع مدل لباس دخترانه اسپرت که در رنگ های شاد و روشن عرضه میشود فکر کنید.

مدل لباس دخترانه اسپرت طوری ست که اگر از آن چند دست هم بخرید ضرر نکرده اید، چون تنها مدل لباسی ست که می شود در اکثر مکان ها و مناسبت ها پوشید. البته در این مورد حتما نظر کودک خود را بپرسید، شاید او دلش بخواهد در مهمانی لباس دخترانه مجلسی آنچنانی تنش کند نه یک لباس اسپرت.

اما به هر حال یکی از انواع لباس دخترانه اسپرت سه تکه هایی از جنس جین است که برای ست کردن خواهر و برادری بسیار عالی ست

انواع پیراهن دخترانه مجلسی و اسپرت

پیراهن دخترانه چه مجلسی و چه اسپرت آن، یکی از پر استفاده ترین مدل لباس های دخترانه است. این لباس ها را می شود هم برای استفاده معمولی و در خانه به کار برد و هم می شود با اضافه کردن کمی تزیینات در مهمانی ها پوشید.

به طور کلی انواع پیراهن و تونیک ها چون غالبا حلقه آستین هستند، انتخاب مناسبی برای دختران محسوب می شوند؛ زیرا هم در فصل گرما کاربرد دارند و هم در فصل سرما، به این صورت که می شود آن ها را روی پلیور های ساده یا طرحدار  پوشید.

هودی های دخترانه

هودی های دخترانه یکی دیگر از انواع لباس های دخترانه اسپرت است که امروزه علاقه مندان زیادی پیدا کرده است.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این مدل لباس ها این است که تقریبا با هر نوع لباسی ست می شود و در هر فصلی می شود آن ها را پوشید، البته بهتر است لباس هایی که با هودی پوشیده می شود هم به نوعی اسپرت باشند.

طرح روی هودی ها فانتزی، کلاسیک، مدرن و … است که یکی دیگر از دلایلی ست که دست شما را برای ست کردن باز می گذارد.

مدل لباس دخترانه راحتی(کژوال)

یکی از مدل لباس های راحتی پرطرفدار میان دختران که حتی بزرگسالان هم از آن استفاده می کنند بلوز و شلوار های دخترانه است.

چون از این لباس ها بیشتر در خانه و در زمان خواب استفاده می شود، یکی از نکاتی که باید حین خرید لباس دخترانه راحتی در نظر داشت جنس لباس است، که باید پنبه یا کتان باشد، زیرا مدت زمان زیادی با پوست بدن در تماس است و نباید حساسیت های پوستی ایجاد کند. البته اگر تمامی لباس های دخترانه از جنس پنبه و کتان باشد که عالی می شود، چون یکی از خواصی که این نوع پارچه ها دارند این است که باعث فربه شدن کودک می شوند. این ویژگی خصوصا برای کودکان لاغراندام که از هیچ راهی چاق نمی شوند عالی ست.

هم چنین با خرید لباس هایی از جنس کتان و پنبه، دیگر خبری از بوی بد عرق نخواهد بود.

یکی دیگر از انواع مدل لباس دخترانه راحتی دامن و شومیز است که می شود در مهانی های ساده مانند جشن تولد و یا مناسبت های مختلف مانند عید هم آن ها را پوشید.

 

مدل لباس دخترانه برای عید

خرید لباس عید یکی از تفریحات پر هیجانی ست که کودکان خیلی آن را دوست دارند و هر ساله با نزدیک شدن به سال جدید، ولوله ای بین خانواده ها و خصوصا کودکان برای خرید لباس عید به پا می شود.

شما می توانید انواع مدل لباس دخترانه برای عید را در سایت آرتا پوش ببینید و با مقایسه مدل ها و قیمت ها بهترین آن ها را برای فرشته های زمینی خود انتخاب کنید.

یکی از انواع مدل لباس دخترانه برای عید، سارافون های با طرح ها و جنس های مختلف است که به راحتی با جوراب شلواری و شومیز ست می شوند. بسته به مدل سارافونی که انتخاب کرده اید می توانید شومیز و جوراب شلواری آن را ساده یا طرحدار انتخاب کنید.

شما میتوانید به راحتی در سایت آرتا پوش بچرخید، جست و جو کنید و انوع مدل لباس دخترانه برای شب یلدا، انواع مدل لباس دخترانه مجلسی بلند، لباس دخترانه مجلسی کوتاه، لباس مجلسی دخترانه اسپرت، لباس محلسی دخترانه نوجوان، لباس دخترانه برای تالار، لباس دخترانه گیپور، لباس دخترانه مخمل و … را ببینید و سفارش دهید و سریع تحویل بگیرید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.