لباس پسرانه شب یلدا

تیم ویرایش آرتاپوش 1401/08/06
لباس پسرانه شب یلدا-آرتا پوش

لباس پسرانه شب یلدا چند سالی است که بیشتر از قبل برای خانواده‌ها اهمیت پیدا کرده است. تمی که باید در شب چله رعایت کنیم، داشتن لباسی است که در آن عکس هندوانه یا انار بر روی آن چاپ شده است. البته می‌توانیم با رنگ‌های قرمز و سبز که ویژه این شب است لباس خود را ست کنیم. اغلب خانم‌ها به دنبال این هستند که در شب چله شیک‌ترین و به روزترین مدل‌ها را برای خود و فرزندانشان مهیا کنند. اگر تمایل دارید پسرتان در شب یلدا ظاهری زیبا و چشم نواز داشته باشد با ما همراه باشید.

برای ست کردن لباس خود یا فرزندانتان حتما لازم نیست خیلی هزینه کنید. خوشبختانه تا شب یلدا فرصت دارید لباس مناسب برای پسرتان را فراهم کنید. ست‌های بلوز شلوار یا تیشرت شلوارک با عکس انار و هندوانه ارائه شده در آرتاپوش هم از نظر کیفیت عکس چاپ شده بر روی لباس و هم از نظر جنس پارچه بسیار عالیست. علاوه بر این قیمت مناسبی هم دارد که باعث می‌شود شما با خیال راحت یک خرید اینترنتی خاطره انگیز برای یلدا داشته باشید.

لباس پسرانه طرح شب یلدا شاید در بازار تنوع زیادی نداشته باشد ولی ما در این مقاله به شما کمک می‌کنیم تا شیک‌ترین و جدیدترین لباس با تم شب یلدا را به راحتی برای فرزندانتان فراهم کنید تا در شب چله مثل ستاره‌ای درخشان باشد و شما با تماشای او احساس افتخار کنید.

انواع لباس پسرانه شب یلدا

لباس پسرانه شب یلدا بیشتر شامل رنگ‌های سبز و قرمز است. برای پسر بچه‌ها انتخاب لباس‌هایی که طرح انار یا هندوانه بر روی آنها چاپ شده است گزینه مناسبی است. ست کردن لباس فرزندان در این شب زیبایی آن را دو چندان می‌کند. ممکن است پیدا کردن لباس با طرح این دو میوه به هر دلیلی برای شما میسر نشد، در این صورت می توانید ست پیراهن یا تیشرت قرمز با شلوار سبز را امتحان کنید. با این اوصاف هم تم یلدا را رعایت کرده اید هم استایل زیبایی برای او ساخته‌اید.

انتخاب نوع لباس در این شب بستگی به سن و فضای مهمانی دارد. اگر یک مجلس دورهمی ساده خانوادگی است، با یک ست اسپرت که بچه در آن راحت است تم یلدا را اجرا کنید. ولی اگر یک مجلس رسمی است می‌توانید با تلفیق رنگ‌های سفید و سبز و قرمز در لباس‌های مجلسی پسرتان استایل او را با تم هماهنگ کنید.

فضای شب چله برای عکاسی بسیار مناسب است. شما می‌توانید با پوشیدن یک ست مناسب یلدا با در دست داشتن یک قاچ هندوانه قرمز در کنار ظرف بزرگی از انار، عکسی خاطره انگیز از پسرتان داشته باشید. سعی کنید بعد از چند عکس تکی، بیشتر عکس‌ها، به همراه خانواده باشد تا خاطره این شب یلدا را در سال‌های بعد ورق بزنید.

اما لباس پسرانه شب یلدا فقط با عکس‌های چاپ شده بر روی تیشرت یا شلوار حاصل نمی‌شود. با ما همراه باشید تا با ایده‌های دیگر آشنا شویم.

لباس پسرانه شب یلدا مجلسی

اصولا پسرها کمتر به انتخاب لباس برای مناسبت‌های مختلف اهمیت می‌دهند. معمولا همه حواسشان در پی بازی با دوستان خود است. حال اگر دوست داشتید در یک مهمانی رسمی لباس با تم شب یلدا برای او فراهم کنید، می توانید از یک ست زرشکی تیره به همراه کروات یا پاپیون با طرح انار و هندوانه استفاده کنید. البته انتخاب ساسبند سبز با جوراب قرمز هم ایده جالبی است که می توانید برای ایجاد تم از آن بهره ببرید.

پیراهن پسرانه شب یلدا را می‌توانید قرمز انتخاب کنید و با شلوار مشکی  ست کنید حال یک دستمال گردن قرمز تم یلدایی شما را کامل می‌کند. پوشیدن کت در این شب هم مناسب فصل سرماست هم با یک دستمال قرمز در جیب جلوی آن با پیراهنی سبز کاملا مناسب رفتن به یک مهمانی رسمی در شب چله است. پیدا کردن دکمه سردست با طرح هندوانه یا انار کار ساده ای نیست ولی اگر بتوانید آن را بیاید، جلوه خیلی خاصی به استایل پسر شما می‌دهد.

ایده لباس پسرانه شب یلدا

تا اینجا صحبت پیرامون تیشرت، پیراهن و کت بود اما با توجه به سردی فصل پاییز و زمستان استفاده از بافت‌های با طرح هندوانه و انار بسیار مناسب است. بعضی از خانم‌های خانه دار با مراجعه به مغازه‌ها یا خرید آنلاین، لباس مورد نظر خود را تهیه می‌کنند. اما الان که تا شب چله فرصت باقی است بهتراست آستین‌هارو بالا بزنید و با خرید کاموا در رنگ‌های مختلف شروع به تهیه لباس بافتنی پسرانه شب یلدا کنید. با این کار هم می‌توانید طرحی را که دوست دارید ببافید، هم پول بیشتری پس انداز می‌کنید.

مطمئنا کودکان، ساخته‌های مادر خود را بیشتر دوست دارند و با آن بیشتر احساس آرامش و لذت می‌کنند. اگر خیلی فرصت ندارید و نمی‌توانید یک لباس کامل ببافید، یک شال گردن گرم با طرح این دو میوه، می‌تواند نتیجه بخش باشد. خب شاید شما به هر دلیلی تا به حال با میل بافتنی کار نکرده باشید باز هم راه برای ساخته‌های دست مادران عزیز بسته نیست.

کار ساده‌تر و کم هزینه‌تر استفاده از نمد است. دیگر لازم نیست برای هر یک از فرزندانتان یک دست لباس جداگانه بخرید، کافی است با نمدهای رنگی خیلی راحت با صرف کمی حوصله بهترین لباس پسرانه شب یلدا با نمد را بدوزید. با نمد که در رنگ‌های متنوع تولید شده است تعدادی هندوانه یا انار کوچک بسازید و به لباس‌های پسرتان بدوزید. یا می‌توانید یک هندوانه بزرگ در وسط تیشرت او درست کنید. این لباس هم برای فرزند شما جذاب‌تر است و هم ذوق و سلیقه شما را به سایرین نشان می‌دهد.

بعضی از زوج‌ها دوست دارن علاوه بر فرزندانشان، لباس‌های خودشان هم ست باشد. برای این منظور هم می‌توانند از رنگبندی قرمز و سبز استفاده کنند و هم با استفاده از دست سازه‌های نمدی خود یک ست یلدایی شیک بسازند. بافتن شالگردن متناسب با تم یلدا برای همسرتان می‌تواند هدیه زیبا و کاربردی در فصل سرما باشد.

لباس سنتی پسرانه شب یلدا

شب چله یک جشن سنتی و دیرینه است که خانواده‌ها از گذشته به برگزاری آن در هر شرایطی پایبند بودند. چند ثانیه طولانی بودن یک شب تنها بهانه‌ای است تا کوچکترها به دیدار بزرگان فامیل بروند و از احوال هم با خبر شوند. حال که جشن سنتی است، چه بهتر که لباس پسرانه شب یلدا هم سنتی باشد. پوشیدن لباس اقوام مختلف ایران با تم قرمز و سبز می‌تواند پسر شما را در این دورهمی بسیار خاص جلوه دهد. در لباس برادران ترک زبان ما معمولا رنگ قرمز استفاده می‌شود و با یک دستنبد سبز می‌توانید تم یلدا را اجرا کنید.

می‌توانید لباس را از دوره‌های گذشته تاریخ ایران انتخاب کنید. البته تهیه این نوع لباس کار ساده‌ای نیست ولی برای ساخت یک شب کاملا سنتی و باستانی بسیار جذاب و شیک می‌باشد. در ضمن عکاسی با این پوشش‌ها بسیار زیباست. و می‌تواند آلبوم خانوادگی شما را پر رنگ و لعاب‌تر کند. البته در عکاسی زیاد افراط نکنید و فقط دنبال سوژه برای عکس باشید. شب چله بزرگترین مهمانی خانواده‌ها در سال است، سعی کنید از آن لذت ببرید.

بهتر است گاهی به جای لباس، خانه را یلدایی کنیم. احتمالا شما در خانه کرسی ندارید ولی ساخت یک کرسی با میز جلو مبلی کار سختی نیست. یک پتو یا لحاف قرمز بر روی آن می‌تواند یک کرسی ساده باشد. حال ظروف میوه و آجیل را روی آن بگذارید و همگی دور آن جمع شوید و به فال حافظ پدربزرگ گوش دهید. حتما یک شب بیادمانی خواهید داشت. خرید لباس، آجیل، میوه و سایر تنقلات اصل قضیه نیست، مهم دورهم بودن لذت بردن از همنشینی شبانه با بزرگترهاست.

خرید اینترنتی لباس پسرانه شب یلدا

بعضی از خانواده‌ها همیشه منتظر هستند تا آخرین و به روزترین لباس را خریداری کنند. برای همین خرید آنها به شب‌های آخر منتهی می‌شود که خیابان‌ها شلوغ و مغازه‌ها مملو از جمعیت است. بچه‌ها در این هیاهو زودتر خسته و بی حوصله می‌شوند. این امر باعث می‌شود شما نتوانید به یک خرید ایده‌آل برسید.

حال تصور کنید در منزل گرم و نرم خود نشسته‌اید و استکان چای کنارتان، بچه‌ها مشغول بازی و شما با همسر خود تنها با حرکت موس انواع لباس و تم ها را مشاهده می‌کنید. قیمت‌ها را مقایسه می‌کنید، کودکان را صدا می‌زنید و از آنها نظر می‌خواهید. در کمال آرامش و راحتی به خرید لباس پسرانه می پردازید، هزینه آن را پرداخت می‌کنید و منتظر رسیدن آن می‌شوید. همه اینها در آرتا پوش میسر است.

فروشگاه آرتاپوش تمام تلاش خود را می‌کند تا جدیدترین و شیک ترین مدل‌ها را برای فروش لباس پسرانه شب یلدا فراهم کند تا شما بتوانید بهترین استایل را برای فرزندان خود ایجاد کنید و از جشن پیروزی نور بر ظلمت در شب یلدا نهایت بهره را ببرید.

فکر کنید در بازار شروع به حرکت می‌کنید از یک لباس خوشتان می‌آید ولی با خود می‌گویید حتما لباس بهتری در ادامه مسیر هست. از این مغازه به آن مغازه مقایسه قیمت و کیفیت کار سختی است در نهایت بعد از دو ساعت گشتن و خسته شدن تصمیم می‌گیرید بازگردید و از همان مغازه اول خرید کنید. اما در اینترنت خیلی راحت قیمت‌ها را مقایسه می‌کنید، مدل‌ها را بررسی می‌کنید، از تخفیفات استفاده می‌نمایید و در نهایت بهترین انتخاب را انجام می‌دهید.

اغلب خانم‌ها دوست دارند لباس خود را با همسرشان ست کنند. اگر نتوانستید ست مورد علاقه خود را در بازار پیدا کنید می‌توانید طرح مورد پسند خود را به شرکت‌هایی که کار چاپ بر روی لباس انجام می‌دهند سفارش دهید تا متناسب با ذوق شما چاپ کنند.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.