لباس پاییزه دخترانه

تیم ویرایش آرتاپوش 1401/09/01
لباس پاییزه دخترانه-آرتا پوش

لباس پاییزه دخترانه باید ترکیبی از شیک بودن، راحتی و گرم نگه داشتن را دارا باشد. فصل پاییز سمبل رنگ‌های زیبا و شاد است؛ قرمز، زرد، نارنجی، آجری و…. روح انسان را جلا می‌دهد. این تنوع رنگی در فصل پاییز باعث می‌شود شما در انتخاب رنگ لباس‌های خود گزینه‌های زیادی داشته باشید. معمولا استایل‌های فصل پاییز بسیار جذاب و دیدنی هستند از جوراب‌های رنگی گرفته تا انواع کت و پالتو و بارانی. برای خرید لباس دخترانه در فصل پاییز می‌توانید روی ما حساب کنید.

فروشگاه اینترنتی آرتاپوش با تجربه سال‌ها کار در زمینه عرضه تخصصی لباس کودک شما را هدایت می‌کند تا در فصل پاییز بدون دغدغه لباس‌های شیک و زیبای فرزندان خود را تهیه کنید. ما در این مقاله راهنمایی‌های لازم برای خرید لباس پاییزه دخترانه شیک را به شما ارائه می‌دهیم. همچنین شما می‌توانید با برقراری تماس نکات لازم را از همکاران ما دریافت کنید.

زیر لباس گرم خود تیشرت بپوشید

لباس دخترانه گرم پاییزه-آرتا پوش

لباس دخترانه گرم برای فصل پاییز

فصل پاییز هوا بسیار متغیر است پس بهتر است شما در زیر لباس گرم خود تیشرت یا یک تاپ بپوشید. یکی از ایده‌های مناسب این فصل، پوشیدن یک تاپ گیپور زیر تیشرت آستین بلند، مخصوصا وقتی یقه تیشرت باز باشد و قسمتی از تاپ دیده شود جلوه زیبایی می‌سازد. با پوشیدن چکمه بند دار و شلوار جین این استایل به کلاسیک نزدیکتر می‌شود. پوشیدن یک بلوز بافتنی بلند بر روی تیشرت هم برای فصل پاییز مناسب است.

با توجه به تغییرات دما لباس بپوشید

لباس مناسب با تغییرات دما-آرتا پوش

متناسب با تغییرات دما لباس بپوشید

معمولا روزهای پاییزی با صبحی خنک، ظهری گرم و شبی سرد به پایان می‌رسد. حال اگر شما مجبور باشید کل روز را در بیرون از منزل سپری کنید انتخاب لباسی که هم شیک باشد و هم شما را در برابر این تغییرات حفظ کند، نیاز به دقت دارد. بهترین کار در این روزها پوشیدن چند لایه لباس است. در این حالت شما می‌توانید با گرم و سرد شدن هوا لایه‌ها را کم و زیاد کنید. در فصل پاییز باید بیشتر مراقب کودکان باشیم تا در این نوسانات دما سلامتشان حفظ شود.

راه حل دیگر پوشیدن لباس‌های بلند بر روی بلوز است. اینگونه وقتی هوا گرم شد می‌توانید آن را دربیاورید و با سرد شدن هوا دوباره آن را بپوشید. استفاده از سویشرت‌های ساده و کلاه دار مناسب فصل زیبای پاییز است. اگر هوای پاییزی شهر شما خیلی سرد نیست یک ژاکت بافتنی نازک به همراه مانتو گزینه مناسبی است.

در انتخاب جنس لباس پاییزه دقت کنید

جنس لباس پاییزه دخترانه- آرتا پوش

جنس لباس پاییزه دخترانه

لباس‌های پاییزه علاوه بر آراسته بودن باید شما را از سوز و سرمای هوا محافظت کند. پوشیدن لباس از جنس پارچه‌های نازک مثل ابریشم مناسب نیست، این پارچه‌ها مناسب فصل تابستان و بهار است. برای فصل پاییز استفاده از چرم طبیعی و مصنوعی، جیر، خز، کشباف، لباس‌هایی که آستر دارند، مخمل کبریتی یا کتان راه راه و شطرنجی توصیه می‌شود. در انتخاب لباس پاییزه دخترانه باید به سایز هم اهمیت داد، اگر مانتو و کت یا هر پوشش رویی شما خیلی چسبان و تنگ باشد دیگر نمی‌توانید در زیر آن لباس‌های متفاوت و گرم بپوشید.

سعی کنید در خرید لباس پاییزه دخترانه بچهگانه جنسی را انتخاب کنید که بدن او را از سرمای پاییز حفظ کند زیرا دختر بچه‌ها سیستم ایمنی ضعیف‌تری دارند و متاسفانه زود سرما می‌خورند. انتخاب شلوار مناسب برای کودکان نیاز به دقت کافی دارد. بهتر است از شلوارهای کمرکشی استفاده کنید تا آنها راحت‌تر باشند.

کت‌های پاییزی یک انتخاب هوشمندانه است

انتخاب ست‌های شیک و جذاب در پاییز همیشه سخت و پرهزینه نیست. شما می‌توانید با پوشیدن یک کت زیبای پاییزی بر روی لباس تابستانی خود ظاهری آراسته داشته باشید، از طرف دیگر هزینه اضافی نکرده‌اید. کاپشن‌های نازک، ژاکت‌های با قد بلند و کوتاه می‌تواند تیپ پاییزه شما را بسیار جذاب کند. اگر هوای پاییز سرد باشد می‌توانید از کاپشن‌های با لایه تودوزی شده استفاده کنید.

ست‌های جذاب لباس پاییزی را انتخاب کنید

ست لباس پاییزه دخترانه-آرتا پوش

ست لباس پاییزه دخترانه

برای ساخت لباس پاییزه دخترانه شیک می‌توانید از بافت‌های سبک به همراه شلوارجین یا مخمل استفاده کنید. پاییز فصل تضاد‌هاست از هوای گرم به هوای سرد از سبزی تابستان به زردی پاییز، پس در انتخاب رنگ و طرح لباس می‌توانید از این تضاد بهره ببرید. لباس‌هایی با طرح را ه راه مورب و ساده یا با طرح گل‌های گرمسیری ظاهر شما را چشم نواز می‌کند. رنگ‌های روشن را در کنار رنگ‌های تیره ست کنید و از تضاد آنها استفاده کنید.

می‌توانید از تضاد جنس هم استفاده کنید مثلا پارچه‌های گیپور در کنار چرم یا جوراب‌های بافتنی را با بوت‌های چرمی ست کنید، البته در انتخاب رنگ باید دقت کنید تا این تضاد جنس به زیبایی نمایان شود. برای خلق یک ست پاییزه دخترانه استفاده از اکسسوری بسیار حائز اهمیت است. هماهنگی دستکش با شال‌گردن می‌تواند زیبایی دختر شما را دوچندان کند. هارمونی رنگ کلاه بافتنی با شال ضخیمی که به سر می‌کند چشم نواز خواهد بود.

معمولا با توجه به رنگ‌های استفاده شده در پاییز جواهرات طلایی رنگ چشم نواز نخواهد بود. استفاده از تزیینات چوبی بسیار مناسب پاییز است. اگر مجبور شدید از لباس‌های با رنگ سرد و خنثی استفاده کنید حتما با اکسسورهای با رنگ گرم زیبایی خود را نمایش دهید.

بهترین جنس برای لباس پاییزه دخترانه ایرانی پارچه پشمی است

پارچه‌های پشمی به علت خواص و قابلیت‌هایی که دارد برای فصول سرد سال بسیار مناسب است. پشم یک عایق یکپارچه است که گرمای بدن را در هوای سرد نگه می‌دارد و باعث گرم شدن بدن می‌شود. پشم طبیعی به طور کلی تنفس پذیری بالایی دارد برای همین در فصل سرما شما را گرم نگه می‌دارد و در تابستان شما را خنک می‌کند. پارچه‌های پشمی مانع تجمع رطوبت بر روی پوست می‌شوند و این قابلیت سلامت پوست شما از قارچ را تضمین می‌کند.

الیاف پشمی از خاصیت ارتجاعی بالایی برخوردار هستند که این امر باعث می‌شود عمر این نوع پارچه بسیار زیاد باشد، البته در صورت نگه داری درست. الیاف پشمی به علت خاصیت مقاومت در برابر رطوبت و آتش امروزه برای عایق‌کاری ساختمان‌ها استفاده می‌شود.

لباس‌های پشمی را باید با دست شست تا ظاهر خود را از دست ندهند، اگر می‌خواهید با ماشین لباسشویی بشویید باید برنامه مخصوص شست و شوی پشم داشته باشد. در این حالت حرکت ماشین بسیار آرام است و از آب سرد استفاده می‌کند و حالت خشک کردن هم کوتاه و آرام است. بعد از شست و شو باید لباس پشمی را پهن کنیم نه آویزان، چون شکل خود را از دست می‌هد و دیگر در بدن شما خوش فرم نخواهد بود.

الیاف پشمی یک پوشش مومی دارند که باعث می‌شود قارچ و باکتری در آن رشد نکند بنابراین شست و شوی کمتری نیاز دارند. لکه‌ها از روی لباس‌های پشمی راحت‌تر پاک می‌شود. برای کودکان ایجاد حساسیت نمی‌کند. چون این الیاف طبیعی هستند، در طبیعت کاملا تجزیه می‌شوند، این خاصیت برای دوست‌داران محیط زیست حائز اهمیت است.

لباس‌هایتان را با رنگ پاییزی بپوشید

هر فصلی از سال رنگ خودش را دارد. اگر شما به ظاهر خود یا دخترتان اهمیت می‌دهید، انتخاب رنگ لباس، مو، ناخن و حتی آرایش شما باید مناسب فصل باشد. در تابستان برای جنگیدن با هوای گرم معمولا از رنگ‌های سرد و عطرهای خنک استفاده می‌کنند ولی پاییز و زمستان پوشیدن لباس با رنگ گرم را طلب می‌کند. در ادامه توضیح مختصری راجع به چند رنگ می‌دهیم:

  • طلایی یا زرد: طیف رنگ زرد تیره و قهوه‌ای بسیار روشن مناسب فصل پاییز است. با پوشیدن این رنگ به زیورآلات طلا کمتر احتیاج دارید. می‌تواند با اکسسوری‌های قرمز ست کنید.
  • آبی فیروزه‌ای: ترکیب آبی فیروزه‌ای و مشکی سردی آن را ازبین می‌برد و لباس پاییزه دخترانه شما را بسیار جذاب می‌کند.
  • بنفش: پوشیدن لباس با ترکیب بنفش پر رنگ، شما را با اعتماد به نفس نشان می‌دهد. این رنگ مناسب لباس پاییزه دخترانه مجلسی می‌باشد چون سلطنتی است. جواهرات مشکی زیبایی شما را دوچندان می‌کند.
  • کرم یا شتری: کت، بارانی یا مانتوی شتری رنگ بپوشید و آن را با یک کمربند رنگ متضاد ست کنید.
  • قرمز: این رنگ همه نگاه‌ها را به سمت خود می‌کشد. این طیف رنگ برای لباس پاییزه دخترانه اسپرت بسیار مناسب است.
  • نارنجی: جزء رنگ‌های شاد فصل پاییز است. استفاده از نارنجی نشان می‌دهد شما با محیط تطابق بیشتری دارید.
  • سبز زیتونی: اگر نمی‌خواهید از رنگ‌های شاد استفاده کنید، زیتونی مناسب شماست. خنثی بودن این رنگ باعث می‌شود به راحتی با رنگ‌های دیگر ست شود.
  • صورتی: رنگ رز یا همان صورتی بسیار پراحساس و لطیف است. پوشیدن لباس با این رنگ یعنی هدیه دادن گرمی در روزهای سرد سال به اطرافیان خود.

برای یک انتخاب درست لباس پاییزه دخترانه باید به رنگ صورت دختر دلبندتان توجه کنید. اگر رنگ پوست شما خاکی باشد اصطلاحا به آن پاییزی می‌گویند. در این صورت رنگ‌های سرد و زمستانی را باید در پایین تنه خود مثل شلوار استفاده کنید. کلاه، شال یا پیراهن خود را از بین رنگ‌های پاییزی انتخاب کنید.

از پوشیدن این لباس‌ها در پاییز اجتناب کنید:

  • رنگ‌های سرد مثل آبی یخی، ارغوانی، سبز دریایی و زرد کم رنگ را استفاده نکنید.
  • لباس‌های یکدست سیاه و سفید، پوست شما را تیره جلوه می‌دهند.
  • به جای رنگ سفید از رنگ کرم، بژ کم رنگ، خاکستری مایل به قهوه‌ای یا تخم مرغی استفاده کنید.
  • رنگ خاکی را با سیاه ترکیب کنید و از جواهرات استفاده کنید.

خرید اینترنتی لباس پاییزه دخترانه جدید آسان، راحت، ارزان

خرید کردن در فصل بهار بسیار لذت بخش است. هوای مطبوع، طبیعت زیبا و نغمه پرندگان بهاری خرید لباس در فصل بهار را به یک تفریح برای خانواده‌ها تبدیل می‌کند. اما وقتی صحبت از خرید در فصل پاییز می‌شود داستان فرق می‌کند. روزهای کوتاه، سوز و سرما، هوای آلوده شهرهای بزرگ خرید را به یک اجبار تبدیل می‌کند.

برای اینکه خرید لباس پاییزه به یک تفریح تبدیل شود دو راه حل وجود دارد. اول قبل از سرد شدن هوا و در واقع پیش از رسیدن فصل پاییز لباس‌های پاییزه خود و خانواده را تهیه کنیم. راه دوم خرید اینترنتی از سایت‌های فروشگاهی لباس است. راه اول یک ایراد بزرگ دارد. معمولا لباس‌های شیک و مطابق با مد روز زودتر از فصل در مغازه‌ها عرضه نمی‌شود. بنابراین شما نمی‌توانید لباس‌های مطابق مد را زودتر تهیه کنید.

اما خرید اینترنتی یک راه فوق‌العاده است اگر فروشگاه شما چند شرط مهم را داشته باشد:

  1. اجناس آن شیک و مطابق مد روز باشد.
  2. کیفیت کالای آن تضمین شده باشد.
  3. قیمت آن کاملا رقابتی و مناسب باشد.
  4. انتخاب، خرید، پرداخت و تحویل محصول راحت و بی دردسر باشد.
  5. اطمینان از هویت فروشگاه اینترنتی داشته باشیم.

ما به شما قول می‌دهیم تنها با یک بار خرید از فروشگاه آرتاپوش متوجه شوید، همکاران بنده این پنج شرط را برای شما فراهم کرده اند. داشتن نماد اعتماد، درگاه پرداخت اینترنتی امن، نشانی مغازه در پایین سایت، وسواس ما برای انتخاب لباس‌های مناسب و هزاران فعالیت دیگر فقط برای راحتی و آسایش شما می‌باشد.

خوشحال می‌شویم نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.