لباس عید پسرانه 1402

تیم ویرایش آرتاپوش 1401/11/13
لباس عید پسرانه 1402- آرتا پوش

لباس عید پسرانه 1402 در آرتا پوش عرضه می شود فقط کافی است دیگر صفحات سایت را مشاهده نمایید. سال 1401 فقط تا چند روز دیگر مهمان ماست و کم کم می رود تا جایش را به بزرگترش بدهد. از همین حالا مردم به تکاپو افتاده اند برای یک شروع زیبا. شروعی که لازمه اش، خانه ای بدون آلایش، قلب هایی پاک و قدرت نشاندن لبخند بر لب عزیزانمان است. فروشگاه آرتا پوش خود را ملزم کرده است تا در بخشی از این شادی سهیم باشد. شما می توانید خرید لباس پسرانه خود را با اطمینان از این فروشگاه انجام دهید. همچنین با توجه به نزدیک شدن عید نوروز، شما می توانید از انواع لباس عید پسرانه 1402در مدل های مختلف دیدن کنید و نگران کیفیت و قیمت آن نباشید؛ چرا که فروشگاه آرتاپوش کیفیت و قیمت پایین را جزء اولویت های خود برای یک فروش موفق قرار داده است.

 

لباس عید پسرانه جدید 1402 در آرتاپوش

از میان خرید انواع لباس ها برای بچه ها، خرید لباس عید شور و حال دیگری دارد، هم برای بزرگترها و هم برای فرزندان؛ زیرا همزمان با نو شدن لباس هایمان، زمین و زمان نیز نو می شوند و این هماهنگی حس وصف ناپذیری را به خصوص در دنیای کودکان ایجاد می کند.

ما اینجا هستیم تا شما را برای رنگی کردن دنیای فرزندتان به هنگامه سال نو، با انواع لباس های عید پسرانه سال 1402 یاری کنیم و سهمی هرچند اندک؛ ولی با ارزش در نشاندن لبخند بر لب دلبندتان داشته باشیم.

بنابر سلایق مختلف، هر لباس، در هر فصلی، در مدل های مختلف تولید می شود تا همه بتوانند در لباس باب میلشان دیده شوند. در لباس های عید پسرانه نیز این تنوع وجود دارد. لباس عید پسرانه اسپرت، لباس عید پسرانه رسمی، لباس عید پسرانه راحتی و… از انواع مدل هایی است که در لباس های عید 1402 گنجانده ایم تا شما بتوانید با خیالی آسوده حتی در زمان کم آن چه که فرزندتان لازم دارد را خریداری نموده و در زمان خود صرفه جویی کنید.

 

لباس عید پسرانه اسپرت

لباس عید پسرانه اسپرت

لباس عید پسرانه اسپرت

لباس عید پسرانه اسپرت از آن مدل هایی است که اکثر پسربچه ها دوست دارند حداقل در یک روز از روزهای عید آن را به تن کرده و از اقوامش مانند پدربزرگ و مادربزرگش دلبری کند.

لباس های پسرانه اسپرت دلخواه کودکتان را با جنس های مختلف می توانید به راحتی در آرتاپوش پیداکنید.

 

لباس عید پسرانه رسمی

لباس عید پسرانه رسمی

لباس عید پسرانه رسمی

لباس عید پسرانه رسمی نیز از آن دسته لباس هایی است که هر پدر و مادری برای فرزند خود تهیه می کنند تا از همان کودکی به فرزندشان بیاموزند که هر مکانی لباس مخصوص به خودش را می طلبد و احیانا اگر کودک خواست با یک تی شرت طرح باب اسفنجی در مراسم رسمی شرکت کند، با دیدن خودش در یک لباس رسمی که از همیشه متفاوت تر و از آن مهم تر شبیه پدرش شده است، حتما قید باب اسفنجی را خواهد زد. از این رو اکثر والدین در کمد فرزندشان حداقل یک دست لباس رسمی را خواهند آویخت.

 

لباس عید پسرانه راحتی

این از آن دست لباس هایی است که همه کودکان چند دست از آن را در رنگ ها و طرح های مختلف از طریق والدینشان خریداری می کنند تا در ایام عید و یا خارج از آن، به راحتی دست و پایشان در بازی یا بهتر بگوییم شیطنت های کودکانه باز باشد و از دورانی که در آن هستند لذت ببرند. این لباس ها از جنس مرغوب تهیه شده اند و به کودکتان در زدن ملق های یهویی به منظور نشستن جلوی تلویزیون و یا پریدن از کاناپه ای به کاناپه دیگر بعد از دیدن یک فیلم اکشن کمک شایانی می کند.

 

لباس عید پسرانه ارزان

لباس های عید با توجه به پارچه استفاده شده، نوع طرحی که در آن به کار رفته، برند بودن، انصاف فروشنده و دلایل دیگر، قیمت های بسیار متفاوتی دارند. البته این موضوع در بازار پوشاک محسوس تر از بازار سایر اقلام است؛ زیرا بازار پوشاک بودجه حمایتی از دولت دریافت نمی کنند و این امر در بالارفتن قیمت ها تاثیر زیادی داشته است. با این حال آرتاپوش سعی کرده است برای هرقشری با هر سطح درآمدی که دارد لباس تولید کند و اجازه ندهد جبر زمانه، شادی عید نوروز را از دل کودکان این سرزمین برباید.

جدیدترین لباس های عید پسرانه 1402

جدیدترین لباس های عید پسرانه 1402

جدیدترین لباس های عید پسرانه 1402

شما می توانید جدیدترین لباس های عید پسرانه را به همراه فرزندتان  در سایت آرتاپوش مشاهده کنید و از تنوع رنگ، مدل و قیمت های آن آگاه شوید و خرید کنید.

 

نکاتی برای خرید لباس پسرانه

نکاتی برای خرید لباس پسرانه

نکاتی برای خرید لباس پسرانه

برای خرید هرچیزی نیاز است که به نکاتی توجه شود. رعایت این نکات موجب صرفه جویی در زمان، بودجه و کسب رضایت ما می شود. خرید لباس برای هرسنی بهتر است بنابر سلیقه و روحیه شخص صورت بگیرد. اما در مورد کودکانمان قبل از آن که تحت تاثیر اطرافیان، شخصیت های کارتونی یا فضای مجازی قرار بگیرد، بهتر است برای او ارزشهایی را تعریف کنیم و و بعد سلیقه اش را در لباس هایش در نظر بگیریم. خرید لباس پسرانه نیز نکاتی دارد که رعایت آن ها خالی از لطف نیست. ما سعی کرده ایم مجموعه ای کامل از نکات لازم برای خرید لباس کودکتان را جمع آوری کنیم. در ذیل می توانید این نکات را مطالعه کرده و از آن ها استفاده نمایید.

 

به هنگام خرید لباس پسرانه دانستن چه نکاتی، خرید را آسان می کند

1- ببینید چه طرحی دلبندتان را هیجان زده می کند. مطمئن شوید طرح انتخابی تاثیر مثبتی روی فرزندتان بگذارد؛ مثلا شخصیت مثبت و باهوش یک انیمیشن نه شخصیت تاریک یا یک شخصیت خنگ و دردسرساز!

2- هوشمندانه خرید کنید و تحت تاثیر زرق و برق اطرافیان نباشید. برای مثال به جای اینکه چندین دست کت و شلوار برای کودک خرید کنید، می توانید یک دست کت شلوار اعلا و با کیفیت بخرید و آن را با پیراهن های رنگارنگ و پاپیون های متنوع مناسب هر مراسم استفاده کنید. این کار از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است. نتیجه این انتخاب شما، در فرزند شما نیز اثر گذاشته و او را از صفت مصرف گرایی دور می کند.

3- به هنگام خرید لباس راحتی تا جایی که امکان دارد از انتخاب شلوارک خودداری کنید، به خصوص وقتی کودکتان به سنی رسیده است که اصطلاحا بغلی نیست و سر از بازی در جمع همسالانش در می آورد. جمع هایی که زمین خوردن و زخمی شدن زانو، بخشی از آن است. پس خرید شلوار نسبت به شلوارک بهتر می نمایاند؛ هرچند منکر این نمی شویم که شلوارک در ساختن یک استایل دوست داشتنی بی تاثیر نیست!

4- متناسب با لباسی که برای فرزندتان تدارک دیده اید، به موهای او فرم دهید. تا زمانی که سال ها بعد، فرزندتان در نوجوانی یا جوانی به عکس های کودکی اش نگاه می کند، از سلیقه و توجه والدینش احساس غرور کند.

5- همیشه یک سایز بزرگتر برای پسربچه های بین شش ماه و دوسال خرید کنید. کودکان در این سن روزانه رشد می کنند. پس لباسی بگیرید که یکبار مصرف محسوب نشود.

6- به هنگام خرید لباس های زمستانی، حتما کودک را با لباسی که قرار است زیر کاپشن بپوشد، ببرید و یا اگر می خواهید اینترنتی خرید کنید حتما از روی ژاکت یا جلیقه بافتنی که قرار است زیر کاپشنش بپوشد، اندازه گیری را انجام دهید.

7- اگر می توانید مقدار رشد کودکتان را برای سال بعد تخمین بزنید، می توانید از حراج های آخر فصل که با قیمت واقعی به فروش می رسند، برای سال بعد فرزندتان  استفاده کنید.

8- کودکان در ابتدا جذب طرح و رنگ یک لباس می شوند و راحت بودن لباس را مورد توجه قرار نمی دهند. آن ها ممکن است بعدا از لباسی که روزی با علاقه آن را انتخاب کرده اند، بیزاری بجویند و وقتی دلیل آن توسط والدین پرسیده می شود، اغلب جوابشان این است: نمی دونم ولی دیگه دوسش ندارم! اما اگر والدین کمی بیشتر به لباس پس زده شده فرزندشان توجه کنند، حتما دلیلی برای این بیزاری پیدا خواهند کرد و آن دلیل، احتمالا وجود زیپی که به خاطر جنس نامرغوبش پوست کودک را می خورد، دکمه ای که بستنش برای کودک دشوار است و این حس را به او منتقل می کند که عرضه یک دکمه بستن را ندارد و یا وجود یک برچسب زمخت پشت گردنش که باعث ایجاد حس آزاردهنده در کودک می شود. همه این ها از مواردی است که والدین به هنگام خرید باید به آن ها توجه کرده و با هدایت  کردن کودک به سمت یک انتخاب بدون عیب، از بروز احساس ناخوشایند در بعد ها جلوگیری کنند.

9- لباس هایی که از پارچه کشی طبیعی و مناسب پوست حساس کودک تهیه شده اند و یا شلوار های کمرکش (دقت کنید کش پهن باشد تا باعث خارش و قرمزی پوست نشود) بهترین انتخاب هستند.

10- طبق گفته روانشناسان کودک، کودکان تا زیر سن 4 سالگی بسیار مطیع هستند و کمتر روی حرف والدین شان حرف می زنند، اما بعد از این سن کم کم شخصیت کودک آغاز به شکل گرفتن می کند. پس بهتر است در هر زمینه ای، مانند انتخاب لباسش حتما نظر او را جویا شوید. این کار شما شاید الان محسوس نباشد، اما در سال های بعد نتیجه بسیار خوب آن را روی شخصیت قوی و بااعتماد به نفس فرزندتان خواهید دید.

11- بهتر است لباس های خریداری شده فرزندتان را قبل از استفاده بشوئید تا آلودگی های احتمالی را از بین بروند؛ زیرا پوست کودکان حساسیت قابل توجهی نسبت به پوست بزرگسالان دارد.

اندازه گیری کودک برای خرید های اینترنتی

سایت های فروشگاهی لباس اغلب دارای جدول سایزبندی هستند که با مراجعه به آن می توانید نحوه اندازی گیری و سایز کودکتان را بدست آورید. پس به هنگام خرید لباس عید پسرانه 1402 حتما با دقت سایزها را انتخاب کنید که مجبور به برگشت محصول نشوید.

 

کلام آخر

 

فروشگاه آرتاپوش، عرضه کننده انواع البسه بچگانه پسرانه و… سالی پر از سلامتی و آرامش را برای شما آرزو می کند.

 

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.