لباس عید دخترانه 1402

تیم ویرایش آرتاپوش 1401/09/16
لباس عید دخترانه-آرتا پوش

جهت خرید لباس عید روی عکس زیر کلیک کنید

خرید لباس عید دخترانه-آرتا پوش

لباس دخترانه برای عید

لباس عید دخترانه 1402 باید زیباترین خرید شما در این سال باشد. همه کودکان عاشق خرید کردن هستند از اسباب بازی و دفتر نقاشی گرفته تا لباس. اما مهمترین و شیرین‌ترین خرید هر کودکی خرید لباس عید است. همه ما از کودکی و خرید عید خاطره‌های تلخ وشیرینی داریم. بیایید با هم خرید لباس دخترانه عید 1402 را به یک خاطره شیرین برای کودکانمان تبدیل کنیم.
با مطالعه این مطلب به راحتی متوجه می‌شوید چگونه با کمترین بودجه بهترین و شیکترین لباس عید دخترانه 1402 را تهیه کنید. اگر این ده گام را با دقت انجام دهید به شما قول می‌دهم هم خاطره شیرینی از خرید عید برای دختر دلبندتان ایجاد شود و هم او در مهمانی مانند مروارید درون صدف جلوه داشته باشد. با ما همراه باشید.

لباس شیک دخترانه برای عید

لباس شیک دخترانه برای عید

گام اول: تعیین بودجه

همه ما برای خرید کردن محدودیت‌هایی داریم یکی از آنها محدودیت مالی است. اگر یک خانواده کوچک چهار نفری برای خرید عید راهی بازار شود و بخواهد تمام لباس‌های خود را از بهترین برندها تهیه کند؛ مطمئنا با حقوق کارمندی و کارگری و حتی کاسبی امکان پذیر نیست. پس باید در خرید کردن بودجه بندی کنیم. دو راهکار وجود دارد:

  1. با ضرب و تقسیم‌های درون خانواده میزان بودجه‌ای که می‌توانید برای خرید لباس عید هزینه کنید را بدست آورید و آن را در کارتی جدا بریزید و تنها با همان کارت به خرید بروید.
  2. اگر دست و بالتان بازتر است، ابتدا سری به مغازه‌ها بزنید و از قیمت‌های جدید اطلاع پیدا کنید و با توجه به آن مبلغی را برای خرید لباس عید کنار بگذارید.

برای اینکه قیمت لباس عید دخترانه 1402 دستتان بیاید لازم نیست در این شلوغی روزهای پایانی سال روانه بازار شوید کافی است گشتی در اینترنت بزنید وهم با مدل‌های جدید آشنا شوید و هم قیمت‌ها را در آنجا با هم مقایسه کنید. آرتاپوش سال‌هاست در زمینه پوشاک کودک به صورت کاملا تخصصی و حرفه‌ای فعالیت می‌کند، شما می‌توانید با مرجعه به سایت ما به راحتی جدیدترین و شیک ترین لباس‌های دخترانه و پسرانه را با بهترین کیفیت و قیمتی رقابتی تهیه کنید.

گام دوم: درست کردن لیست خرید

بعد از بودجه بندی باید مانند هیئت دولت بگویید این بودجه در چه جاهایی قرار است صرف شود. یعنی لیست خرید خود را بسازید:
لیست خرید لباس عید دخترانه 10 ساله:

  • کفش: سعی کنید کفش مناسب و راحت برای او تهیه کنید که بتواند تا پایان تابستان از آن استفاده نماید. کودکان در این سن به سرعت رشد می‌کنند پس متناسب با شش ماه پوشیدن کفش هزینه کنید نه بیشتر نه کمتر.
  • پیراهن: پیراهن دختران باید از رنگ‌های شاد و طرح‌های جذاب باشد. طرح‌های فانتزی یا استفاده از المان‌های طبیعت در بهار، انتخاب هوشمندانه‌ای است.
  • شلوار: شلوار عید دخترانه باید راحت و شیک باشد. استفاده از جین‌های فاق بلند یا شلوارهای کمرکشی طرح جین مناسب هوای روز‌های اول سال می‌باشد.
  • جوراب: استفاده از جوراب‌های نازک و طرح دار که رنگ‌های شادی دارند برای کودکان بسیار جذاب است.
  • روسری: روسری هم می‌تواند جنبه حفظ حجاب را داشته باشد و هم یک اکسسوری زیبا برای ست کردن استایل دختر دلبندتان.
  • کیف دستی: دخترخانوم‌ها در این سن دوست دارند مانند مادرشان باشند. کیف دستی یکی از لوازمی است که آنها عاشقش هستند.
  • بالاپوش: این بالاپوش می‌تواند مانتو، پانچو، شنل یا یک بارانی نازک و شیک باشد.
  • زیورآلات: انواع کش مو، گل سر، تل های رنگارنگ، النگو، دستبند، گردنبند و… می‌تواند جذابیت و زیبایی دختر شما را چندین برابر کند.

داشتن لیست خرید، کار شما را بسیار راحت می‌کند. اگر از فروشگاه‌هایی خرید می‌کنید که تمام اقلام را باهم می‌فروشد، به راحتی برای هر قلم کالا به بخش مربوطه می‌روید و انتخاب می‌کنید. ممکن است شما کفش را از یک منطقه، لباس را از یک منطقه و زیورآلات را هم از جای دیگری بخرید. در این حالت هم با برنامه ریزی زمانی به راحتی خریدهای خود را انجام می‌دهید.

گام سوم: ست کردن لباس‌ها و ساخت استایل

ست کردن لباس‌ دخترانه

ست کردن لباس‌ دخترانه

اگر می‌خواهید دختر شما مانند یک الماس بدرخشد به جای پیروی از مد و فشن، استایل او را بسازید. یک جمله معروف در صنعت مد هست که می‌گوید: ” مدها می‌آیند و می‌روند اما استایل ماندگار است.” بعد از اینکه لیست خرید را انتخاب کردید باید به سراغ ساخت استایل دختر خود بروید.
می‌خواهید لباس عید دخترانه اسپرت برای او تهیه کنید یا کلاسیک؟ با توجه به تیپی که می‌خواهید برای او بسازید، تک تک المان‌های خرید را بر مبنای سبک مورد نظرتان بنویسید.
مثلا در سبک اسپرت: کفش کتونی، شلوار جین، پیراهن اسپرت بلند، کیف دستی کوچک، پانچو و اکسسوری اسپرت

گام چهارم: انتخاب رنگ‌های مناسب

انتخاب رنگ‌های مناسب

انتخاب رنگ‌های مناسب

لباس عید دخترانه 1402 می‌تواند متناسب با رنگ سال که بنفش است باشد. اما این یک واجب شرعی یا عرفی نیست! شاید دختر شما از این رنگ خوشش نمی‌آید، نباید او را مجبور به استفاده از این رنگ کنید. قرار ما این بود خرید امسال خاطرات شیرینی برای کودک ما داشته باشد.
انتخاب رنگ به عوامل زیادی بستگی دارد: فیزیک بدن، رنگ پوست و مو، روحیه کودک و… باید تمام این عوامل را بررسی کنید و رنگ زمینه اصلی استایل را انتخاب نمایید. برای المان های دیگر آزادی عمل بیشتری دارید ولی باید تمام آنها با هم متناسب باشد و یک هارمونی رنگ منسجم داشته باشد.

گام پنجم : خرید در روزهای پایانی سال ممنوع

انتخاب روزهای پایانی اسفند برای خرید کردن، انتخاب نامناسبی است. شلوغی خیابان‌ها باعث می‌شود زمان زیادی را در ترافیک بمانید و با اعصابی ناراحت به خرید کردن بپردازید. ازدحام جمعیت در مراکز خرید و مغازه‌ها سبب می‌شود به راحتی نتوانید یک خرید ایده‌آل داشته باشید. ایراد دیگر خرید در این روزها  این است که به علت هجوم مشتریان برای خرید، قیمت‌ها کمی بالا می‌رود و از طرفی ممکن است کیفیت هم پایین بیاید.
مدیریت کودکان در محیط‌های پرجمعیت کار آسانی نیست. اول از همه به فکر بازیگوشی و دنبال کردن هم سن و سال‌های خود در بین جمعیت است. بعد که خسته می‌شود شروع به بهانه گرفتن می‌کند. پس بهتر است خرید را در اواسط اسفند انجام دهید تا هم خود و هم خانواده راحت باشند.
اما گاهی چاره‌ای نیست؛ حقوق، عیدی و پاداش کارمندان و کارگران معمولا در روزهای آخر سال پرداخت می‌شود. در این حالت سعی کنید برای خرید لباس عید دخترانه 1402 در روز‌های اول هفته به خرید بروید. پنج شنبه و جمعه مغازه‌ها و خیابان‌ها بسیار شلوغ است.

گام ششم: خرید لباس‌های واجب

خرید لباس‌های واجب

خرید لباس‌های واجب

وارد فروشگاه می‌شوید و با خیل زیادی از لباس‌هایی که تخفیف خورده رو به رو می‌شوید؛ آیا دختر شما به این لباس‌ها نیاز دارد؟ آیا این اجناس در لیست خرید لباس عید دخترانه 1402 شما موجود است؟ یا چون فقط تخفیف دارد می‌خواهید به سراغ آنها بروید؟
مثلا کیف و کفش زیبا وشیک اسپرت برای دخترتان خریداری کردید و برای خرید شلوار و پیراهن وارد یک فروشگاه بزرگ می‌شوید؛ در گوشه فروشگاه چند قفسه از اجناس تخفیف خورده را قرار داده اند، ناگهان چشم شما به یک جفت کفش کلاسیک زیبا می‌افتد. دو دل می‌شوید که آن را بخرید یا نه؟

  1. شما کفش مناسب را خریداری کرده اید پس به کفش دوم نیاز ندارد. چون هم از بودجه بندی خود فاصله می‌گیرید و هم به علت رشد کودکان خیلی نمی‌توانید از آن استفاده کنید.
  2. استایل انتخابی شما برای لباس عید دخترانه 1402 اسپرت است با خرید کفش کلاسیک تیپ او را خراب می‌کنید. یا باید یک ست کامل کلاسیک هم بخرید که باز از بودجه خارج می‌شوید.

فقط در یک صورت می‌توانید از این جنس تخفیفات استفاده کنید؛ معمولا در انتهای اسفند فروشندگان برای اینکه لباس‌های گرم و زمستانی خود را تا سال آینده در انبار نگهداری نکنند و این سرمایه را به جریان بیندازند آنها را حراج می‌کنند، شما می‌توانید لباس گرم و کفش مناسب برای سال آینده کودکانتان را در این حراج‌ها تهیه کنید. البته چند سایز بزرگتر.

گام هفتم: برندها؛ خریدن یا نخریدن

معمولا پوشاک برند کیفیت بالا و زیبایی چشم نوازی دارد. دقت در طراحی، رنگ، جنس و دوخت باعث می‌شود علاوه بر جذابیت ودوام قیمت بالایی هم داشته باشند. اگر از پس هزینه خرید لباس‌های برند برمی‌آیید که خوش به سعادت شما، بخرید اما اگر بودجه شما کافی نیست اصلا نگران و ناراحت نباشید. تنها مارک بودن یک لباس دختر شما را شیک و جذاب نمی‌کند، دقت در خرید، رعایت تناسب رنگ و هارمونی بین تمام المان‌های استفاده شده باعث می‌شود دختر شما چون یاقوتی در میان مهمان‌ها خودنمایی کند.

گام هشتم: برای خرید لباس عید دخترانه 1402 عجله ممنوع

وقتی می‌گوییم خرید را به روزهای پایانی موکول نکنید  یک دلیل آن این است که بتوانید با صبر و حوصله و فراغت بال خرید کنید. همیشه اولین مغازه خرید نکنید، بهتر است کمی چرخ بزنید ، مدل‌های مختلف، رنگ‌ها و طرح‌های گوناگون را مشاهده کنید و در نهایت با مقایسه قیمت‌ها خرید نهایی را انجام دهید. معمولا کودکان حوصله این همه گشتن را ندارند راه حل پیشنهادی ما این است که دختر و پدر در جایی مشغول بازی باشند تا مادر دورهای خود را بزند و برای دیدن گزینه‌های نهایی به سراغ آنها برود و خرید را سه نفره انجام دهند.

گام نهم: پرو قبل از خرید

پرو قبل از خرید

پرو قبل از خرید

برای انتخاب لباس عید دخترانه 13 ساله سعی کنید کودکان را به همراه خود به خرید ببرید. در این سنین آنها دوست دارند خودشان برای خودشان تصمیم بگیرند. می‌خواهند به او حق انتخاب داده شود، دوست دارند استایل و تیپی که می‌زنند باب میل خودشان باشد پس حتما در گام‌های سوم، چهارم و پنجم از او نظر سنجی کنید. می‌توانید به او مشورت و راهنمایی بدهید که این رنگ بیشتر به شما می‌آید، این استایل شما را جذاب‌تر می‌کند و… ولی سعی کنید انتخاب با او باشد.
مزیت دیگر بردن کودکان به خرید پرو لباس قبل از خرید است. معمولا سایزهای کودکان با اعداد و اسم جور در نمی‌آید و گاهی سایزها استاندارد نیست پس بهتر است قبل از خرید لباس را به تن کودک کنید، با آن چند قدم بردارد تا راحتی او در لباس برای شما روشن شود.
دقت داشته باشید در انتخاب سایز ابتدا یک لباس که طرح خاص و جذابی ندارد به تن کودک کنید و هنگامی که از سایز مطمئن شدید به سراغ لباس‌های خوشگل و شیک دخترتان بروید. چرا؟ چون اگر از ابتدا یک لباس یا یک کفش که دخترتان مجذوب آن شده را تن او بکنید، مصرانه به شما خواهد گفت که این خوب است و اندازه من است در صورتی که فقط به خاطر این که می‌خواهد آن را داشته باشد می‌گوید اندازه است.
در مورد لباس ما می‌توانیم با نگاه کردن متوجه شویم و اگر کوچک باشد سایز بزرگ آن را برایش تهیه کنیم اما در مورد کفش کار سخت می‌شود چون گاهی از روی ظاهر معلوم نمی‌شود اندازه بچه هست یا پای او را می‌زند. این اتفاق در خرید برای کودکان با سن کمتر بسیار حائز اهمیت است.

گام نهایی: یک راهنمایی کوچولو

در این ده گام باید بدانید که اولویت با راحتی و رضایت کودک شماست پس به قیمت زیبایی ظاهری او را رنجیده خاطر نکنید. نکته دیگر برای خرید لباس عید دخترانه 1402 خرید اینترنتی است. برای این پیشنهاد چند دلیل ارائه می‌دهم:

  • صرفه جویی در زمان: گشتن در بین مغازه‌ها، پاساژها و حتی مناطق گوناگون شهر زمان زیادی از شما خواهد گرفت ولی می‌توانید این زمان را صرف رسیدگی به خانواده کنید و در خانه به راحتی خرید خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهید.
  • صرفه جویی در هزینه: عملا شما نمی‌توانید به تک تک مغازه‌های شهر بروید و قیمت‌ها را با هم مقایسه کنید اما در دنیای اینترنت با چند کلیک به راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید مثل نرم افزارهایی شبیه به ترب.
  • انتخاب‌های بیشتر: شما نهایتا با کوشش و همت تمام مغازه‌های شهر خود را زیر و رو کردید تا بهترین جنس را به بهترین قیمت بخرید اما شهرهای دیگر چه طور؟ در دنیای مجازی شما می‌توانید به همه شهرها سفر کنید و زیباترین و جذابترین لباس عید دخترانه 1402 را با بهترین قیمت تهیه کنید.

به نظرم این دلایل قانع کننده باشد. ممکن است بعضی از شما بگویید به سایت‌های اینترنتی اعتماد ندارم. ما در آرتا پوش با داشتن نماد اعتماد و درگاه پرداخت امن این اطمینان را به شما می‌دهیم که خرید از ما کاملا امن و مطمئن خواهد بود. حتی آدرس مغازه که به صورت فیزیکی در حال خدمت رسانی به مشتریان گرامی است در پایین سایت موجود است. پیشاپیش عید شما مبارک

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.