حراج لباس کودک

تیم ویرایش آرتاپوش 1401/11/11
حراج لباس کودک-آرتا پوش

حراج لباس کودک معمولا در انتهای هر فصل اتفاق می‌افتد و شما می‌تواند برای خرید لباس پسرانه از آن استفاده کنید. . در این حراج‌ها اغلب لباس‌های مورد نظر خود را با قیمتی پایین‌تر می‌توانید تهیه کنید. گاهی فروشنده‌ها فقط حراج فصلی ندارند و برای انبار گردانی یا فروش لباس‌های تک سایز تخفیف‌های خوبی قائل می‌شوند.

در این مقاله از آرتا پوش قصد داریم راجع به تخفیف‌ها و حراج‌ها صحبت کنیم. اینکه چه زمانی و در چه جاهایی می‌توانید حراج‌های فوق‌العاده ای پیدا کنید. اصلا خرید لباس دخترانه از حراجی خوب است یا نه؟ و مهمترین نکاتی که باید هنگام رفتن و خرید کردن مد نظر داشته باشید را به شما می‌گوییم. با ما همراه باشید.

چگونه حراج لباس کودک پیدا کنیم؟

حراج‌ها از لحاظ مکان عرضه به دو دسته کلی تقسیم می‌شود:

  1. مغازه‌ها
  2. فروشگاه‌های اینترنتی

باید ببینید شما جزء خریداران مجازی هستید یا حقیقی؟ اگر زیاد با خریدهای اینترنتی سروکار ندارید و بیشتر اهل بازار گردی هستید، پیداکردن زمان و مکان فروشگاه‌هایی که تخفیف دارند کمی سخت است. بله مطمئنا شما از مکان‌های خاصی خرید می‌کنید و با روند کاری‌ آنها مثل حراج‌های فصلی آشنا هستید اما قصد خرید از مغازه‌های جدید را در ندارید؟ نمی‌خواهید از حراج‌ آنها آگاه باشید؟

اگر اهل سایت و کانال و فضای مجازی هستید کار برای شما راحت است. می‌توانید با یک سرچ ساده در گوگل سایت‌های لباس فروشی که جشنواره تخفیف به راه انداخته‌اند را پیدا کنید. اغلب وقتی اولین خرید از یک سایت برای ما رضایت بخش باشد مشتری دائم او خواهیم بود. در این حالت با عضویت در خبرنامه آن از تخفیفات او باخبر می‌شویم.

بهترین زمان برای خرید در حراجی

معمولا فروشگاه‌ها چه اینترنتی و چه فیزیکی دوست دارند محصولات بروز و جدید برای مشتریان فراهم کنند. برای این منظور هم باید سرمایه مناسبی داشته باشند و هم فضا. به همین دلیل در انتهای فصل یا برای رد کردن لباس‌های تک سایز دست به دامن تخفیف می‌شوند. با این کار هم سرمایه خود را بازمی‌گردانند و هم فضا برای لباس‌های جدید باز می‌شود.

هنگامی که می‌دانید حراج لباس کودک فروشگاه مورد علاقه خود در انتهای فصل زمستان و از 15 اسفند آغاز می‌شود حتما در اولین فرصت سری به آنجا بزنید تا انتخاب‌های بیشتری داشته باشید. با گذشت زمان اجناس شیک و قیمت مناسب زودتر به فروش می‌رسد و لباس‌هایی که خواهان زیادی ندارد باقی می‌ماند.

معرفی حراجی‌های فصلی

فروشگاه‌های لباس کودک حراج‌های فصلی خود را در انتهای زمستان و انتهای تابستان برگزار می‌کنند. در حراج لباس زمستانی بچگانه لباس‌های گرم جای خود را به لباس‌های خنک بهاری می‌دهد. در این مواقع بیشتر لباس‌های پشمی، کاپشن، کلاه، شال گردن و دستکش شامل تخفیف می‌شوند.در واقع هر لباسی که نتوان از آن در فصل بهار و تابستان استفاده کرد، باید از فروشگاه خارج شود.

گاهی مدل‌های خاصی که فروشنده می‌داند سال بعد هم مشتری خود را دارد شامل تخفیفات نمی‌شود و شما نمی‌توانید با قیمت پایین‌تری آن را تهیه نمایید. بیشترین تخفیف‌ها معمولا برای فروشگاه‌های برند می‌باشد. سال آینده مدل‌های جدیدی به بازار می‌آید که مطمئنا مشتریان برند پوش مایل به تهیه آنها هستند تا مدل‌های قدیمی سال گذشته. پس مغازه داران مجبورند لباس‌ها را با تخفیف عرضه کنند و سرمایه اولیه خود را بازگردانند.

مزایای خرید در حراجی

خرید از حراجی‌های لباس کودک چه در فضای مجازی و چه با بازار گردی مزایای زیادی برای شما دارد که  به آنها می‌پردازیم:

  • خرید لباس مورد علاقه خود با قیمتی پایین‌تر مهمترین مزیت خرید از حراجی است.
  • دست شما در انتخاب بازتر است چون قیمت‌ها کاهش یافته، در واقع سبد خرید شما را بزرگتر می‌کند.
  • می‌توانید لباس‌های سال آینده فرزند خود را بخرید و دغدغه ذهنی خود را کاهش دهید.
  • در فصل تخفیف گاهی فروشنده‌ها نرم می‌شوند و شما می‌توانید لباس‌هایی که تخفیف ندارد را با قیمت مناسب‌تری بخرید.
  • گاهی می‌توان یک کاسبی کوچک انجام داد مخصوصا خرید از حراجی یک شهر و فروختن در شهر دیگر.

نکات مهم در هنگام خرید از حراجی

کم کم داریم به فصل حراج لباس کودک و نوجوان در انتهای زمستان نزدیک می‌شویم. اگر قصد دارید خرید خود را به صورت تفریحی انجام دهید و سری به بازار‌های اصلی لباس کودک بزنید بهتر است قبل از رفتن به این نکات توجه نمایید:

  • قبل از رفتن در نظر داشته باشید که چه لباس‌هایی می‌خواهید بخرید. بهتر است چک لیست خرید داشته باشید شاید در کنار لباس برای کودکان قصد خرید وسایل دیگری هم دارید پس بهتر است آنها را یاداشت کنید.
  • احتمالا در چنین مواقعی خرید طولانی خواهد شد پس برای خود و فرزندتان کمی خوراکی همراه داشته باشید.
  • اگر می‌توانید تنها به خرید بروید چون کودک حوصله بازار گردی را ندارد و کلافه می‌شود.
  • همیشه از اولین مغازه خرید نکنید. کمی در بازار بگردید، قیمت‌ها را مقایسه کنید، بعد اقدام به خرید نمایید.
  • گول رقم‌های بالای تخفیف را نخورید. OFF 70% یا OFF 80% دلیلی بر ارزان شدن کالا ندارد. گاهی مغازه‌ دارها قیمت‌ها را افزایش می‌دهند و بعد روی آن تخفیف اعمال می‌کنند تا به قیمت اول بازگردد.
  • اگر وارد یک ارزانسرای لباس بچگانه شدید و قیمت‌ها مناسب بود، در انتخاب لباس دقت کنید؛ هر رنگ، سایز و مدلی را انتخاب نکنید.
  • سعی کنید لباس‌ها را به صورت ست خریداری کنید. مثلا ست اسپرت، ست کلاسیک و…
  • در انتخاب رنگ بسیار دقت داشته باشید. اگر لباس بچه ارزان بود دلیلی برای خرید هر رنگ لباسی نمی‌شود. رنگ لباس باید با رنگ پوست کودک شما ست باشد.
  • گاهی فروشنده‌ها از شلوغی بازار استفاده می‌کنند و لباس‌هایی که ایراد فیزیکی دارند، مثلا یک گوشه آن پاره است را در لا به لای لباس‌های دیگر می‌فروشند. قبل از حساب کردن تمام لباس‌ها را به دقت بررسی نمایید.
  • یکی از مهمترین فاکتورها سایز لباس بچگانه است. لباس زمستانی که امروز می‌خرید قرار است کودک شما سال آینده آن را بپوشد پس باید سایز بزرگتر انتخاب نمایید.

حراج لباس کودک مشهد

اگر اهل شهر مشهد هستید حتما از مکان‌ بازارهای حراج لباس کودک مطلع‌اید اما اگر زائر هستید و قصد دارید در سفر خود برای خانواده یا به عنوان سوغات لباس بخرید با ما همراه باشید تا مهمترین مراکز را به شما معرفی کنیم:

  1. آرمیتاژ هاشمیه: تصور اینکه مغازه‌های این مجتمع حراج لباس بچگانه داشته باشد کمی سخت است. یک مرکز خرید فوق لاکچری که اگر دغدغه‌ای برای قیمت لباس‌ها ندارید، جای خوبی برای خرید است.
  2. مرکز خرید پروما: مرکز خریدی لاکچری که پر است از برندهای مختلف، اگر در فصل تخفیف به این مرکز بروید می‌توانید لباس‌های برند را با قیمت مناسب‌تری خریداری کنید.
  3. برج آلتون: یک مرکز خرید زیبای دیگر در مشهد که لباس‌های آن هم تولیدات داخل را شمل می‌شود و هم برندهای خارجی.
  4. الماس شرق: دنیایی از مغازه‌های رنگارنگ برای خرید انواع لباس زنانه، مردانه و بچگانه.
  5. خورشید احمدآباد: یک مجتمع که در 9 طبقه بنا شده است و شما می‌توانید علاوه بر لباس برای خانواده، با گشت زدن در بین مغازه‌های آن وسایل مورد نیاز خود را تهیه نمایید.
  6. کیان سنتر: اگر دوست دارید یک روز کامل در بین مغازه‌های مختلف به گشت و گذار بپردازید، خیابان جانباز با داشتن چند مجتمع تجاری در کنار هم بسیار مناسب است.
  7. برج سلمان: خیابان راهنمایی مشهد یکی دیگر از مراکزی است که می‌توانید در آن تنوع بالایی از پوشاک بچگانه را ببینید.
  8. بازار فردوسی: اگر به طبقه منفی یک آن در خیابان خسروی مراجعه کنید حتما چند حراج لباس کودک با قیمت‌های مناسب در آن پیدا خواهید کرد. شعبه دیگر آن در بلوار مفتح هم یک طبقه کامل به لباس کودک اختصاص داده است.
  9. مراکز خرید واقع در خیابان 17 شهریور: خیابانی در نزدیک حرم که علاوه بر مغازه‌های متعدد دارای چند مجتمع تجاری تفریحی است که می‌توان گفت بورس اصلی لباس بچگانه می‌باشد. یکی از این مجتمع‌ها برج آسمان با 700 باب مغازه که اکثر آنها برای خرید لباس کودک مناسب است.

حراج لباس کودک آرتاپوش

یکی از مغازه‌های قدیمی و خوش نام برج آسمان در طبقه +1 فروشگاه آرتا پوش است. این فروشگاه همیشه سعی در عرضه جدیدترین لباس‌های کودک دارد به همین دلیل در پایان هر فصل با برپایی حراج لباس کودک، تمام لباس‌های خود را با تخفیف مناسب به مشتریان ارائه می‌دهد. علاوه بر آن در تمام طول سال با تک سایز شدن یکسری از کارها حراج‌های دوره برگزار می‌کند.

در حراج لباس کودک دخترانه آرتاپوش شما می‌توانستید لباس‌های با کیفیت را به قیمتی بسیار مناسب تهیه نمایید. سال‌ها فعالیت در زمینه تولید و توزیع لباس بچگانه باعث شده است علاوه بر آشنایی با سلیقه مخاطب بتوانیم بهترین لباس‌ها را از سراسر ایران برای شما فراهم کنیم.

حراج لباس کودک اینترنتی

اگر در شهر مشهد نیستید و امکان سفر به این شهر را ندارید جای نگرانی نیست. شما می‌توانید با مراجعه به سایت ما خریدهای اینترنتی خود را با خیالی آسوده انجام دهید. اگر در خبرنامه ما عضو شوید، از تمام حراج‌های فصلی و دوره‌ای ما باخبر خواهید شد. در هرجای ایران عزیز تنها با چند کلیک در حراج لباس کودک آرتاپوش شرکت کنید.

کلام آخر

ما در این مطلب سعی کردیم موضوع حراج لباس کودک را از همه زوایا بررسی کنیم از زمان و مکان آن گرفته تا نکات لازم برای خرید در حراج. امیدواریم مطالب بیان شده برای شما مفید بوده باشد. شما می‌توانید نظرات خود را در بخش دیدگاه برای ما بنویسید.

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.