تیپ اسپرت پسرانه

تیم ویرایش آرتاپوش 1401/08/01
تیپ اسپرت پسرانه-آرتا پوش

تیپ اسپرت پسرانه امروزه طرفداران زیادی دارد. چون هم احساس راحتی در آن است هم شیک بودن. اگر شما یک سبک پوشش خاص برای خود ایجاد کنید باعث افزایش اعتماد به نفس در فعالیت‌های اجتماعی می‌شود. شما وقتی تیپ خوبی دارید حال خوبی دارید. با ما همراه باشید تا شما را با بهترین تیپ اسپرت پسرانه آشنا کنیم در ادامه ما به شما می‌گوییم که باید چه قواعد و اصولی را در خرید لباس پسرانه اسپرت رعایت کنید.

اگر قبل از خرید لباس به چند نکته ساده دقت کنیم بعد از پوشیدن لباس حتما از آن لذت خواهیم برد.

  • در انتخاب لباس به سن توجه کنید. بهترین پوشش، لباسی است که فرزند شما را بزرگتر از سن خود نشان ندهد.
  • بهتر است در تیپ اسپرت پسرانه از شلوغی رنگ‌ها اجتناب کنیم. چون جذابیت را کم می‌کند و هماهنگ کردن آنها برای شما دشوار می‌شود.
  • لازم نیست حتما به سراغ برند‌های خارجی و گران بروید. بسیاری از تولید کنندگان داخلی کالای با کیفیت و قیمت مناسب ارائه می‌دهند.

بهترین تیپ اسپرت پسرانه جوان

برای اینکه بهترین تیپ اسپرت پسرانه را ایجاد کنید نیازی نیست طراح لباس باشید. با مدنظر گرفتن مواردی که بیان می‌کنیم به نتیجه مطلوب می‌رسید.

  • برای ست کردن لباس حتما به آب و هوا دقت کنید.

خوش پوش بودن مهم است اما نه مهمتر از سلامتی. مثلا در فصل پاییز از ست پیراهن و شلوار پارچه‌ای که بیشتر در بهار خریداری میشد استفاده نکنیم زیرا مناسب فصل نیست . باد پاییز سوزان است و باید در برابر آن پوشش مناسب داشت. مثل یک بافت سبک با شلوار کتان. یکی از مواردی که باعث افزایش جذابیت در فصل زمستان می‌شود استفاده از شالگردن است.

  • بهترین انتخاب به تنهایی ایجاد نمی‌شود.

حتما در خرید لباس از کودکان خود نظر بگیرید و فقط لباسی که خودتان دوست دارید برای او نخرید. شما در جشن تولد او فرصت دارید تا برای غافلگیرکردنش لباسی که خودتان دوست دارید برای او بخرید. مخصوصا در خرید لباس عید به سلیقه او احترام بگذارید.

  • برای خلق یک تیپ اسپرت پسرانه استفاده از رنگ‌های ترکیبی بسیار موثر است.

رنگ‌های اصلی قرمز و زرد و آبی هستند. مثلا شما می توانید سبز یشمی را با صورتی و زرد یا با سفید و سورمه ای ست کنید. پیراهن یا تیشرت صورتی با شلوار جین مشکی یا آبی هارمونی زیبایی دارد. رنگ‌های خنثی با رنگ کرم چشم نواز می‌شود. رنگ زرد را می‌توانید در کنار رنگ‌های سفید، مشکی، قرمز و خاکستری قرار دهید.

لباس اسپرت پسرانه جوان

هنگامی که می‌خواهید تیپ اسپرت پسرانه بزنید باید به فیزیک بدن خود یا فرزندتان دقت کنید. اگر می‌خواهید میان تنه شما درشت‌تر به نظر برسد سعی کنید رنگ شلوار و پیراهن شما متضاد باشد مثل سیاه و سفید. اگر یک دست سیاه بپوشید لاغرتر به نظر می‌رسید ولی در این حالت از کیف یا کفش رنگی استفاده کنید تا پوشش شما شبیه مراسم ترحیم نباشد.

یکی از علاقه‌مندی‌های خانواده‌ها پیراهن راه راه است اما باید مدنظر داشته باشید که راه راه عمودی شما را قد بلندتر جلوه می‌دهد. افراد با استایل لاغرو قد بلند با پوشیدن لباسی که یک راه افقی ضخیم روی سینه دارد، می‌توانند شانه‌های خود را پهن‌تر جلوه دهند و این گونه متناسب‌تر به نظر می‌رسند.

اگر فرزند شما کمی کوتاه قد است بهتر است از لباس با طرح‌های ریز استفاده کنید. اگر می‌خواهید از پارچه‌های طرح‌دار استفاده کنید حواستان به روحیه فرزندتان باشد و سرتا پای پوشش او را طرح دار نکنید. در انتخاب ست لباس پسرانه نوجوان اسپرت حتما از رنگ‌های شاد استفاده کنید.

وقتی می‌خواهید یک تیپ اسپرت پسرانه حرفه‌ای خلق کنید هرگز طرح اسپرت و کلاسیک را با هم مخلوط نکنید. مثلا بلوز، کت و کروات را با شلوار مام استایل و جین ست نکنید. یا لباس‌های فصول را با هم تلفیق نکنید. به عنوان نمونه یک جلیقه ضخیم با بافت را در کنار شلوار پارچه‌ای نپوشید.

برای تابستان می‌توانید از این ست استفاده کنید که امتحان خود را پس داده است. یک پیراهن سفید یقه باز که آستین‌های آن را تا زده اید، شلوار کتان کرم رنگ با یک صندل یا کفش کتانی به همراه عینک آفتابی و ساعت مچی.

تیپ اسپرت پسرانه بچه‌گانه

در انتخاب تیپ اسپرت پسرانه برای کودکان خود باید به این نکته توجه کنیم که کودکان در لباس خود احساس آرامش و راحتی داشته باشند. مثلا بچه‌ها با شلوارهای فاق کوتاه کنار نمی‌آیند و این مدل شلوار آنها را اذیت می‌کند. هنگامی که مشغول ست کردن لباس کودکمان هستیم می‌توانیم از زیورآلات مختلف استفاده کنیم. انتخاب یک کلاه که همرنگ شلوار اوست تیپ اسپرت او را تکمیل می‌کند.

درست است که کودکان دوست دارند عکس قهرمان‌های کارتونی بر روی لباس آنها باشد اما افراط در این زمینه شیک پوشی او را به خطر می اندازد. برای این منظور بهتر است لباس‌هایی که در منزل می‌پوشند دارای این عکس‌ها باشد و برای میهمانی و مجالس رسمی از تیشرت‌های ساده‌تر استفاده کنیم.

معمولا تیپ مجلسی پسرها را با نمک ترمی‌کند. کت و شلوار همراه با ساس بند و یک کفش کلاسیک با یک ساعت مارک بزرگ پسر شما را تبدیل به یک کوه نمک می‌کند و چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. ولی نباید در این کار زیاده ‌روی کرد.

برای یک مهمانی می‌توانید شلوار جین را با یک تیشرت سفید ست کنید. کفش کالج مانند کتونی راحت است و جایگزین مناسبی است. لباس اسپرت به دلیل راحتی، تیپ مورد علاقه پسرهاست. اما با کمی صبر و حوصله می‌توانید تیپ اسپرت پسرانه خود را کمی مجلسی هم بکنید. که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

حالت موهای پسر شما در خوش تیپی او خیلی تاثیرگذار است. به عنوان مثال اگر صورت کشیده‌ای دارد موها نباید بیش از حد به سمت بالا باشد. مدل تاج خروسی برای صورت‌های گرد زیباتر است. پس قبل از رفتن به یک جشن علاوه بر لباس، برای مدل موی پسرتان هم وقت بگذارید. سعی کنید در مهمانی‌های مختلف از مدل‌های متفاوت استفاده کنید تا چهره فرزندتان یکنواخت نباشد.

چگونه یک تیپ اسپرت شیک بسازیم؟

معمولا مردم تصور می‌کنند ست کردن لباس به سبک اسپرت ساده‌تر از حالت مجلسی است. ولی همیشه این طور نیست. اگر شما بخواهید یک تیپ اسپرت پسرانه شیک و اصولی برای فرزندتان ایجاد کنید باید مواردی را رعایت کنید:

  • اگر می‌خواهید برای یک مجلس رسمی تیپ اسپرت بزنید بهتر است از پیراهن با چهارخانه ریزتر استفاده کنید و به جای کفش اسپرت، کالج بپوشید. این کارها استایل شما را رسمی‌تر می کند.
  • گاهی شما می‌خواهید بدون ریسک و با صرف هزینه و وقت کمتر یک استایل را انتخاب کنید در این حالت مجله‌های مد و فشن یا عکس‌های مدلینگ در اینترنت راه حل مناسبی است تا ست لباس خود را از آنجا انتخاب کنید.
  • مواظب شلوار خود باشید. چون شلوار تمام پایین تنه شما را پوشش می‌دهد. باید در انتخاب آن دقت فراوان داشته باشید. مثلا یک شلوار جین مشکی اصلا مناسب فصل تابستان نیست.
  • باید بین بالاتنه و پایین تنه تناسب ایجاد کنید. اگر قسمت سر وسینه شما بلندتر از پاهای شماست از شلوارهای فاق بلند استفاده کنید و در حالت برعکس بهتر است با پیراهن بلند برروی شلوار پاهای خود را کاور کنید.
  • اگر قد بلندی دارید بهتر است از لباس‌هایی که حالت شل و آویزان دارند استفاده نکنید. برای قد بلند کت دو دکمه و پالتو بسیار شیک و جذاب است.
  • سعی کنید در فصل پاییز از لباس‌های تک استفاده نکنید مثل یک بافت سنگین. به علت تغییرات هوایی در این فصل بهتر است از یک پیراهن ضخیم یا بافت سبک با سویشرت استفاده کنید. تا در صورت گرم شدن هوا لباستان را کاهش دهید.

نکاتی که بیان شد به شما کمک می‌کند تا به یک تیپ اسپرت شیک در زمان کوتاه با صرف هزینه کمتر برسید.

تیپ اسپرت پسرانه با لباس جین

تیپ اسپرت پسرانه یک یار قدیمی و با وفا دارد که هیچگاه از مد نمی‌افتد و آن جین است. همیشه در ست لباس اسپرت پسرانه شلوارو پیراهن جین استفاده می‌شود. شما می‌توانید شلوار لی را با تیشرت مردانه یا پیراهن اسپرت ست کنید. امروزه تنوع شلوارهای لی چه از نظر رنگ و چه از نظر فرم باعث شده است برای هر استایلی، گزینه‌ای روی میزداشته باشید.

پیراهن جین نیز مانند شلوار لی همیشه انتخاب مناسبی برای لباس اسپرت پسرانه جوان ایرانی است. از این طرح می‌توانید در مهمانی‌های رسمی و غیر‌رسمی استفاده کنید. پیراهن جین با شلوار کتان هماهنگی فوق العاده ای دارد، بهتر است رنگ شلوار کرم، خاکستری یا مشکی باشد. وقتی شلوار جین را با پیراهن جین ست می‌کنید جذابیت خاصی ایجاد می‌شود فقط باید به این نکته توجه کنید که هر دو هم رنگ نباشند.

برای ساختن یک تیپ شیک اسپرت می‌توانید یک کت تک را با شلوار جین یا کتان بپوشید. این ترکیب در عین سادگی پسر شما را بسیار خوش‌پوش جلوه می‌دهد. در فصول سرد سال شلوارلی با کاپشن یا سویشرت، هم کودک شما را از سرما محفوظ می‌کند و هم تیپ اسپرت او را تکمیل می‌نماید.

لباس اسپرت پسرانه ایرانی

با توجه به فرهنگ و شرایط هر جامعه‌ای تیپ‌ها و استایل‌ها شکل می‌گیرد. معمولا یکسری اصول در همه آنها ثابت است ولی تفاوت‌هایی هم دارند. مثلا در کشور ما از شلوارهای جینی که پارگی زیادی در ظاهر آن است کمتر استفاده می‌شود. برای همین یک فروشگاه خوب باید متناسب با فرهنگ و عقاید مردم اجناس خود را عرضه کند. این کار فقط از طریق تجربه و پایبندی به اصول امکان پذیر است.

آرتاپوش سال‌هاست به صورت تخصصی در زمینه لباس کودک فعالیت می‌کند و با توجه به این تجربه با ذائقه مردم ایران کاملا آشناست و انواع مدل لباس پسرانه را در فروشگاه دارد. پس شما با خیال راحت می‌توانید بهترین لباس اسپرت پسرانه نوجوان ایرانی را از این فروشگاه تهیه کنید. ما در اینجا با کیفیت‌ترین و بروزترین لباس‌ها را عرضه می‌کنیم.

با توجه به ارائه انواع بافت، بلوز، تیشرت، کاپشن، بلوز شلوار و تیشرت شلوارک شما می‌توانید بهترین تیپ اسپرت پسرانه را برای فرزندان خود ست کنید. با یک خرید راحت و ارسال سریع به سراسر ایران ما رضایت شما را جلب می‌کنیم. البته فروشگاه ما به صورت حضوری هم فعالیت دارد و شما می‌توانید با مراجعه به آن از نزدیک لباس‌های فرزندان خود را انتخاب کنید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.