انواع لباس دخترانه

تیم ویرایش آرتاپوش 1401/09/03
انواع لباس دخترانه-آرتا پوش

در این مقاله قرار است شما را با نکات ضروری برای انتخاب انواع لباس دخترانه آشنا کنیم، بنابراین اگر احساس می کنید در زمینه خرید لباس دخترانه اطلاعات کافی ندارید و یا اینکه می خواهید با آشنایی کامل به چم و خم یک خرید دخترانه و ریز جزئیات انتخاب انواع لباس دخترانه، با خاطری آسوده و خیالی جمع خرید کنید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا آخر دنبال کنید و از مطالب آن نهایت استفاده را ببرید.

خلاصه آنچه قرار است در این مقاله بخوانید را در زیر برایتان عنوان کرده ایم:

  • اهمیت اطلاع داشتن والدین از مد
  • دقت و ریز بینی در انتخاب انواع لباس دخترانه
  • تقسیم انواع لباس دخترانه از لحاظ سن
  • ایده برای انواع لباس دخترانه پاییزی
  • پیشنهاد انتخاب پارچه ابروبادی برای انواع لباس دخترانه

والدین امروزی باشید

والدین امروزی در انتخاب لباس دخترانه-آرتا پوش

پدر و مادرهای امروزی در انتخاب لباس دخترانه

امروزه صنعت مد و پوشاک چنان زندگی همه ما را تحت تاثیر قرار داده است که حتی کودکان ما را هم درگیر کرده است. شاید این مساله در نگاه اول کمی وحشتناک به نظر برسد. تصور اینکه مجبور هستیم به خاطر خرید یک لباس ساده برای کودکان به دنبال انواع لباس دخترانه و پسرانه در بازار و در سایت های مختلف سرک بکشیم تا بلاخره لباس مورد علاقه کودک خود را پیدا کنیم، واقعا خسته کننده است، اما با کمی فتانت و تدبیر می شود این مساله را مدیریت کرد؛ طوریکه خرید لباس دخترانه را به یک تجربه لذت بخش تبدیل کند.

برای این منظور نیاز است تا شما والدین عزیز هم، همپای فرزندان خود و با زمانه پیش بروید و به طور جدی به مساله مد و لباس ورود کنید تا بتوانید بر انتخاب های فرزند خود کنترل داشته باشید و با این کار دیگر در مقابل او قرار نگیرید، بلکه به عنوان والدین او دوست و کنارش باشید.

همه مردم خوب می دانند که هر مناسبت و مکانی لباس خاص خودش را می طلبد  و نمی شود با همان لباس مخصوص محیط کار به مکان های تفریحی و یا مهمانی های مجلل رفت، ولی شاید تعداد کمی از افراد بدانند که تمام مسایل مهمی که در زمینه مد، لباس و زیبا جلوه کردن وجود دارد تنها به بزرگسالان اختصاص ندارد؛ بلکه در کودکان و خصوصا در دختران از سن سه الی چهار سال به بالا این موضوع حیاتی ست.

آیا ریزبینی در انتخاب انواع لباس دخترانه لازم است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت بله، نه تنها دقت در انتخاب مدل لباس مهم است؛ بلکه در واقع شما با یک انتخاب درست از میان انواع لباس دخترانه شیک، اسپرت و… به تقویت روحیه و اعتماد به نفس دختر خود کمک کرده اید و به این نیاز او که دوست دارد زیبا به نظر برسد پاسخ مثبت داده اید. البته اثرات این کار در دراز مدت آشکار می شود و شما نمی توانید همان لحظه نتیجه اهمیت دادن به شخصیت کودک خود را مشاهده کنید.

همچنین با دقت در انتخاب جنس و مدل انواع لباس دخترانه، به حفظ او در برابر نور آفتاب، خراشیدگی توسط اجسام تیز موجود در محیط پیرامون به خصوص در اماکن تفریحی مانند پارک ها و آسیب های ناشی از زمین خوردن او کمک می کنید.

 

انواع لباس دخترانه از لحاظ سن

لباس دخترانه به لحاظ سن-آرتا پوش

لباس دخترانه از نظر سنی

برای دختران به اقتضای هر سنی، انواع لباس دخترانه وجود دارد که کاملا با هم تفاوت دارند و شما هیچ وقت نمی توانید لباسی که برای برای دختران زیر ده سال طراحی شده اند به تن دختر نوجوانتان بدهید.

اصلی ترین این لباس ها به شرح زیر است:

انواع لباس دخترانه برای نوزادان

در این سن، جنس لباس کودکان به شدت مهم است و باید حتما از پارچه هایی با الیاف لطیف و نرم استفاده شود. بیشتر جنس هایی که برای انواع لباس دخترانه نوزاد در بازار وجود دارد، پارچه های تترون نرم، تریکو، پنبه ای و نخی است.

چون در این سن نوزادان در حال خزیدن هستند و مدام روی لباس های خود قرار می گیرند نباید هیچ دکمه و برجستگی در هیچ کجای لباس وجود داشته باشد.

انواع لباس دخترانه یک تا دو سال

در این سن کودکان تازه راه رفتن را آموخته اند و دوست دارند به همه جا سرک بکشند و ممکن است بسیار پرتحرک شوند و چون ابتدای راه رفتنشان است، تعادل خود را نمی توانند حفظ کنند و مدام زمین می خورند؛ بنابراین تیشرت و شلوارک گزینه مناسبی برای آن ها نیست؛ به علت خراشیدگی هایی که با زمین خوردن روی  سر زانو ها و آرنج ایجاد می شود. از طرفی لباس آن ها در این سن نباید زیادی بلند باشد و جلوی دست و پای آن ها را بگیرد، پس حد وسط را بگیرید. در این رابطه می توانید سری به انواع لباس های دخترانه راحتی و یا کژوال بزنید که هم شیک هستند و هم جمع و جور و ساده.

 لباس دخترانه سه تا چهار سال

در این سن دختران به شدت به ظاهر خود و دیگران دقیق می شوند و با حساسیت بالایی لباس های خود را انتخاب می کنند؛ بنابراین باید به سلیقه او احترام بگذارید و فقط در صورت نیاز بعضی از انتخاب های او را با توجه به ملاک های یک لباس مناسب اصلاح کنید.

 لباس دخترانه نوجوان

در این سن شیک پوشی و خاص بودن از اولویت های دختران است که بسیار روی آن حساس هستند. دختران در دوران نوجوانی به شدت رویایی می شوند و دوست دارند از هر مدل لباسی که تازه به بازار عرضه می شود و به تن شخصیت های مورد علاقه خود می بینند یک مدل را در کمد خود داشته باشند تا مانند آن ها شیک و جذاب به نظر برسند؛ برای همین متناسب با فصل و مکانی که در آن هستند مدام به دنبال انواع لباس دخترانه پاییزی، انواع لباس دخترانه جدید و شیک، انواع لباس دخترانه تابستانه و… هستند، اما ممکن است در این مساله به اقتضای سنشان کمی احساسی عمل کنند و دست روی مدل هایی بگذارند که اصلا مناسب سنشان نیست.

تمامی مدل های مختلف لباس، از لباس دخترانه مجلسی گرفته تا لباس دخترانه شیک و اسپرت،  لباس دخترانه جدید و… برای این دوران جذاب و رمانتیک دخترانه وجود دارد که کاملا برای سن آن ها مناسب است و شما میتوانید با جست و جو در قسمت انواع لباس دخترانه نوجوان هم به شیک شدن دخترتان کمک کنید و هم اینکه ظاهر او را با فرهنگ و عرف جامعه هماهنگ کنید.

لباس هایی که برای دختران نوجوان جذاب است

از مهم ترین لباس های دخترانه نوجوان که در کمد همه دختران وجود دارد، انواع پیراهن های دخترانه با طرح ها و رنگ های مختلف است که شاید نصف فضای کمد هر دختری را به خود اختصاص داده باشد.

بعد از پیراهن دخترانه، انواع تونیک ها هودی ها، بلوز و شلوار، بلوز و شلوارک هایی از جنس جین و کتان، انواع بلوز با دامن های کوتاه و بلند، تیشرت و شلوار، انواع سارافون های بلند و کوتاه ست که همگی برای غالب مهمانی ها و مکان ها مناسب هستند، بسیار محبوب دختران می باشد.

انواع لباس دخترانه مجلسی

از بین استایل های گوناگون لباس دخترانه، لباس دخترانه مجلسی به شدت برای دختران به ویژه دخترانی که در سن نوجوانی هستند جذاب و دلرباست.؛ به همین دلیل انواع لباس دخترانه مجلسی که مختص دختران نوجوان است جزو پرفروش ترین لباس های شیک و مجلسی است.

این لباس ها جزو گران قیمت ترین لباس هایی ست که هر خانواده صاحب دختری برای خرید آن هزینه می کند؛ بنابراین به علت قیمت زیادی که این مدل لباس ها دارد پیشنهاد می شود جهت صرفه جویی در هزینه ها، از میان انواع لباس دخترانه مجلسی، آن لباسی را برای دختر نوجوان خود انتخاب کنید که حداقل بتواند آن را در بیش از یک مهمانی بپوشد.

چند پیشنهاد برای فصل پاییز

انواع لباس دخترانه پاییزی از جمله کت های جین، کت های تدی که هم در بزرگسالان و هم در کودکان بسیار پرطرفدار است، پلیورها و ژاکت های بافتنی، هودی های دخترانه، سویشرت ها و … وجود دارد که می توانید هر کدام را متناسب با فرم بدن، رنگ پوست و رنگ خود لباس ها برای دختر خود ست کنید. مثلا می توانید برای این فصل زرد و نارنجی، از لباس هایی با همین رنگ استفاده کنید؛ یعنی لباس هایی با تم پاییزی که در کنار یک روسری کوچک عروسکی و بوت یا کفش چرمی ظاهر کودک شما را بسیار جذاب و دلنشین می کند. هم چنین برای این فصل از پیراهن های پاییزی و یا ژاکت های پشمی گشاد به همراه ساق هم استفاده می شود، البته باید در انتخاب مدل لباس برای دخترانه حتما به جثه دختر خود توجه داشته باشید تا لباس زیادی تنگ و یا زیادی گشاد برای او نباشد.

یک پارچه عالی برای لباس های تابستانی

یکی از لباس های مناسب برای دختران در فصل تابستان، انواع لباس دخترانه هایی ست که با پارچه ابروبادی دوخته می شوند. پارچه های ابروبادی مشهور به ماربل است که انواع مختلفی دارد. پایه پارچه لباس های ابروبادی از نخ است و یک حالت خنکی و سبکی دارد که آن را برای استفاده در روزهای داغ تابستان مناسب کرده است. لباس هایی که با پارچه ابروبادی تهیه می شوند از لحاظ قیمت هم به صرفه می باشد و شست و شوی آسانی دارد، ولی بهتر است که با آب سرد و با دمای سی درجه شسته شوند. در ضمن برای خشک کردن آن هم از وسایل گرمایشی استفاده نشود و با نور آفتاب خشک شوند.

 

شما میتوانید در سایت آرتا پوش به راحتی جست و جو کنید و تمامی آنچه از انواع لباس دخترانه نیاز دارید را با کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید.

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.