مدل لباس پسرانه با پارچه مخمل کبریتی

تیم ویرایش آرتاپوش 1401/07/28
مدل لباس پسرانه با پارچه مخمل کبریتی-آرتاپوش

مدل لباس پسرانه با پارچه مخمل کبریتی در فروشگاه آرتاپوش موجود شد. در اینجا قصد داریم نکاتی را درمورد انتخاب و خرید مدل لباس پسرانه با پارچه مخمل کبریتی را با شما در میان بگذاریم؛ زیرا لباس های پسرانه دوخته شده با پارچه مخمل کبریتی از سری  لباس های پرفروش به خصوص در فصول سرد سال هستند.

اما قبل از این کار، خوب است کمی شما را با جنس این مدل پارچه محبوب آشنا کنیم تا با داشتن اطلاعات بیشتر نسبت به پارچه مخمل کبریتی اقدام به خرید نمایید.

لباس هایی که با پارچه مخمل کبریتی تهیه می شود نسبت به دیگر انواع لباس ها با دوام تر است و نکته جالب این جا است که البسه مخمل کبریتی نه تنها از مد نی افتد؛ بلکه در عصر حاضر غالب مردم از منسوجات طبیعی استقبال کرده اند و به این نتیجه رسیده اند که اگر تا حد امکان از الیاف طبیعی و سازگار با سیستم و طبیعت بدن استفاده کنند، بدنی شاداب تر و سالم خواهند داشت. پارچه های مخمل کبریتی بیش از پیش محبوبیت پیدا کرده است؛ زیرا این مدل پارچه ها به پوست اجازه تنفس می دهد و در عین حال که گرم هستند، هوا در آن ها به خوبی جریان دارد.

خوب است بدانید پارچه مخمل کبریتی در قدیم جزء پارچه هایی بوده است که معمولا اصیل زادگان، اشرافیان و درباریان از آن استفاده می کردند و یکی از بهترین و محبوب ترین پارچه ها به شمار می رفته است و هم اکنون نیز در بازار جایگاه خوبی دارد.

این نوع جنس پارچه اغلب در مدل لباس های بچه گانه پسرانه و دخترانه کاربرد دارد و به دلایلی که با هم خواهیم خواند، بهترین انتخاب برای کودکان و به خصوص پسربچه ها به شمار می رود.

 

لباس مخمل کبریتی بچه گانه پسرانه انتخابی حسابگرانه و لذت بخش

اگر جزء آن دسته والدینی هستید که کودکان پر شر و شوری دارید (خصوصا از نوع پسر) و می خواهید کمی در هزینه ها اقتصادی تر عمل کنید و  ظاهر شیک و مرتب تمام افراد منزل هم از دغدغه های اصلی شماست، هنگام انتخاب نوع و مدل لباس اعضای خانواده، حتما به این نکته اساسی رسیده اید! لباسی که برای پسربچه ها خریداری می کنید باید دارای بافتی محکم باشد تا در مقابل فعالیت و جنب و جوش های کودکانه و کثیف شدن های مکرر بتواند دوام بیاورد و با چندین بار شست و شو، چیزی از جلوه و زیبایی آن کم نشود.

بهترین انتخاب در چنین مواقعی برای پسربچه ها و دختربچه ها خرید انواع مدل لباس پسرانه با پارچه مخمل کبریتی است.

ویژگی های مدل لباس پسرانه با پارچه مخمل کبریتی

1)لباس های پسرانه با پارچه مخمل کبریتی از دوام و استحکام بالایی برخوردار است.

2) دیگر خبری از خارش و جوش و خشکی بر پوست کودکان نخواهد بود؛ زیرا لباس های مخمل کبریتی پسرانه و دخترانه از منسوجات طبیعی محسوب می شود و از پنبه خالص یا کتان، پنبه و پلی استر و گاه از پشم تهیه می شود؛ بنابراین برای کودکان حساسیت ایجاد نمی کند و هیچ آسیبی به پوست آن ها وارد نمی شود.

3)به دلیل ضخامتی که در پارچه های مخمل کبریتی وجود دارد، می توان در فصول سرد سال، از لباس مخمل کبریتی به جای لباس های گرمی که کودکان و غالبا پسربچه ها از پوشیدن آنها فراری هستند، استفاده کرد.

4) لباس مخمل کبریتی بچه گانه به دلیل طرح برجسته ای که دارد، حتی از دور زیبایی خود را نشان می دهد.

5)لباس مخمل کبریتی بچه گانه پسرانه از سری لباس های اسمارت کژوال و یا نیمه رسمی ست که هم به کودکان شخصیت می دهد و هم از دست کت و شلوار رسمی راحتشان می کند و آن ها را در دنیای شاد کودکی شان نگه می دارد.

6)به دلیل تنوع رنگی که در سری لباس های مخمل بچگانه پسرانه و دخترانه وجود دارد، خیلی راحت با شلوار، کت و یا دیگر مواردی نظیر ساعت، تل، گل سر و … ست می شود و در کنار هم ظاهری شیک و اسپرت می سازند.

 

انواع پارچه مخمل کبریتی

پارچه مخمل کبریتی به دلیل داشتن خطوط عمودی که به آن ولس گفته می شود، می تواند در ضخامت متنوع باشد؛ به این صورت که هرچه این تعداد خطوط عمودی و یا ولس در لباس مخمل کبریتی منتخب شما بیشتر باشد، لباس از لطافت و نرمی بیشتری برخوردار است و هرچه این خطوط کمتر باشد، لباس ضخیم تری خواهید داشت.

این پارچه ها بسته به اینکه چه نوع نخی در بافت آن ها به کار رفته باشد و چه تعداد ولس(خطوط عمودی) در پارچه ایجاد شده باشد انواع مختلفی دارد مانند:

  • پارچه مخمل کبریتی درشت و فیلی
  • پارچه مخمل کبرتی پین ویل
  • پارچه مخمل کبریتی ریز
  • پارچه مخمل کبریتی بدفورد یا طرح دار

بنابراین باید توجه داشته باشید که اگر دنبال لباس های بچگانه با پارچه مخمل کبریتی هستید، مطابق با تیپی که انتخاب کرده اید و همین طور سن و سال کودک خود، ضخامت و لطافت پارچه را هم مدنظر داشته باشید.

مثلا پارچه مخمل کبریتی استاندارد، معمولا در هر اینچ 12 ولس دارد که هر چه این تعداد در هر اینچ افزایش پیدا کند، بافت پارچه تراکم بیشتری پیدا می کند و لطافت و نرمی بیشتری به آن می دهد که از این نوع پارچه ها می توان برای لباس نوزادان و بیلرهای مخمل کبریتی استفاده کرد.

البته در دوخت پیراهن مخمل کبریتی بچگانه و مردانه، دامن و مانتوها و… نیز از نوع لطیف این پارچه استفاده می شود.

در تهیه بافت پارچه مخمل کبریتی دو نوع نخ به کار می رود که گاهی نخ دوم را از جنس پشم انتخاب می کنند که این کار باعث می شود پارچه لطافت و گرمای بیشتری پیدا کند.

انواع مدل لباس پسرانه با پارچه مخمل کبریتی

به دلیل زیبایی و کارایی پارچه مخمل کبریتی، مدل لباس های مختلفی از آن تهیه می شود؛ از مانتو مخمل کبریتی گرفته تا انواع پالتوهای مخمل کبریتی که همیشه در حال تولید است.

در دسته بندی لباس بچگانه با پارچه مخمل کبریتی مشاهده می کنیم که مدل لباس پسرانه با پارچه مخمل کبریتی در رنگ های مختلف از جمله طوسی، سبز، یشمی، فیلی، نخودی، سرمه ای و… به بازار عرضه می شود.

لباس هایی که از این نوع پارچه تولید می شود به شرح زیر است:

  • کت تک اسپرت بچگانه مخمل کبریتی
  • پیراهن پاییزه مخمل کبرتی بچگانه پسرانه
  • شلوار مخمل کبریتی پسرانه
  • ست سویشرت و شلوار مخمل کبریتی
  • پلیور و بلوز و بیلر مخمل کبریتی و…

همگی آن ها به علت استحکام بافت و خاص بودن جنس پارچه، تن خوری عالی دارند و بسیارخوش ایست هستند.

در فروشگاه لباس کودک آرتاپوش می توانید انواع لباس پسرانه مخمل کبریتی را در مدل های کشی و ساده مشاهده کنید و در صورت تمایل اقدام به خرید نمایید.

ست کردن پیراهن مخمل کبریتی بچگانه

اگر نگران این هستید که در صورت خرید پیراهن مخمل کبریتی برای کودک خود، نتوانید از پس ست کردن آن با شلوار و کفش کودک برآیید، نگرانی شما کاملا بی مورد است؛ زیرا هیچ محدودیتی در ست کردن آن ها وجود ندارد و می توانید به راحتی آن را با مدل های مختلف لباس ست کنید.

به عنوان مثال پیراهن مخمل کبریتی پسرانه با شلوار جین و کفش کتانی می تواند یک انتخاب عالی باشد ولی در هر صورت فراموش نکنید که هیچ وقت از کت و شلوار رسمی و کراوات در کنار پیراهن مخمل کبریتی استفاده نکنید.

شست و شوی لباس مخمل کبرتی پسرانه

برای شستشوی لباس مخمل کبریتی بهتر است قبل از انداختن آن داخل لباس شویی زیپ های آن را ببندید و در حالت پشت و رو داخل ماشین لباسشویی بیندازید.

این کار باعث می شود به بافت پارچه هیچ آسیبی وارد نشود.

برای رفع چروک لباس مخمل کبریتی هم سعی کنید از اتو بخار استفاده کنید.

دقت داشته باشید که ماشین لباس شویی را زیاد پر نکنید زیرا باعث چروک شدن این نع پارچه می شود.

اگر مدل لباس پسرانه با پارچه مخمل کبریتی شما رنگ تیره دارد بهتر اس با آب سرد بشویید در غیر این صورت می توانید از آب گرم استفاده کنید.

فروشگاه اینترنتی لباس بچگانه آرتاپوش انواع مدل های لباس پسرانه و دخترانه با پارچه کبریتی را به صورت کاملا منصفانه و با قیمت رقابتی عرضه می کند.

در صورت نیاز می توانید از طریق سایت سفارش خود را به ثبت برسانید.

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.