مدل بافتنی بچه گانه پسرانه

تیم ویرایش آرتاپوش 1401/09/22
مدل بافتنی بچه گانه پسرانه-آرتا پوش

مدل بافتنی بچه گانه پسرانه از لباس‌های مهم فصل زمستان می‌باشد که با سلیقه به خرج دادن باعث شیک و جذاب شدن فرزند شما می‌شود. خرید لباس پسرانه با شروع فصل سرما به یکی از دغدغه‌های خانواده تبدیل می‌شود. چه بافتی برای پسرم بخرم که  برای عروسی ماه دی هم بتونه بپوشه؟ بلوز بخرم یا ژاکت؟ چه جنسی براش بهتره که هم گرمش کنه هم اذیتش نکنه؟

همه این سوالات و خیلی سوال‌های دیگر در خرید بافت پسرانه برای شما پیش می‌آید ما در این مطلب قصد داریم به این سوالات پاسخ دهیم. شما می‌توانید با مراجعه به سایت آرتا پوش بهترین و شیک‌ترین بافت‌های بچه‌گانه را برای فرزندان خود با کیفیتی تضمین شده و قیمتی کاملا رقابتی تهیه کنید و با خیال راحت از فصل زیبای زمستان لذت ببرید.

انتخاب استایل برای انتخاب مدل لباس بافت پسرانه بچه‌گانه

شیک و جذاب بودن فرزند ما امری مهم است اما سلامتی کودک رکن اصلی است. پس شیک بودن و جذاب بودن در رتبه سوم قرار می‌گیرد. بله رتبه دوم متعلق است به راحتی کودک است. بچه‌ها دوست دارند با ساختن آدم برف و برف بازی از فصل زمستان لذت ببرند و خاطرات شیرین و جذابی برای خود بسازند. حال تصور کنید که شما برای اینکه او در نگاه دیگران جذاب باشد، با یک کت و شلوار که بروی آن پالتویی زیبا پوشیده او را روانه بازی کنید. در این حالت به سختی می‌تواند بر روی برف راه برود چه برسد به اینکه بازی کند.

برای انتخاب مدل بافتنی بچه گانه پسرانه باید ابتدا استایل او را انتخاب کنید. یعنی برای چه مکان و زمانی می‌خوهید از این بافت استفاده کنید. برای یک مجلس رسمی، برای مهمانی دورهمی یا برای رفت و آمدهای روزانه؟ معمولا هر خانواده‌ای برای فرزند خود با توجه به سلیقه و سبک زندگی یک استایل را انتخاب می‌کند.

همه ما با سبک‌های کلاسیک و اسپرت و کژوال آشنا هستیم و طریقه ساخته آنها را می‌دانیم. ما در اینجا شما را با چند سبک جدید و متفاوت آشنا می‌کنیم که می‌توانید در انتخاب مدل بافتنی بچه گانه پسرانه از‌ آن استفاده کنید:

  • استایل وینتج:

اگر شما اهل خاطره بازی هستید و از زمان گذشته خاطرات شیرینی دارید که می‌خواهید با دیدن فرزندتان به یاد آن دوران باشید این سبک برای شما جالب خواهد بود. وینتج یا کهنه پوشی در واقع استفاده از سبک‌های قدیمی با متریال جدید است. مثل شلوار مخمل کبریتی قهوه‌ای با بافت یا شلوار جین آبی با یک پیراهن پشمی چهارخانه. استفاده از مدل ژاکت بچه‌گانه که مادربزرگ‌ها می‌بافتند می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

  • استایل مینیمال:

این استایل یعنی سادگی، به دور از حاشیه بودن. مدل بافتنی پسرانه در این استایل باید رنگ خنثی و ملایمی داشته باشد مثل سفید، نخودی، کرم یا طوسی و مشکی. اگر پسر شما آرام و سربه زیر است و به دنبال جلب توجه نیست این استایل برای او بسیار مفید خواهد بود. مینیمال یعنی شیک پوشی در عین سادگی.

  • استایل آوانگارد:

هنگامی که روحیه شما کلیشه پذیر نیست و دوست دارید فرزند خود را اینگونه تربیت کنید که پیرو کلیشه‌ها نباشد و آنچه دوست دارد را بپوشد، از سبک آوانگارد استفاده کنید. این تیپ، چارچوب‌های رنگ و طرح و هارمونی را به هم می‌ریزد و از تفکر شما پیروی می‌کند. مثلا مدل بافت ژیله پسرانه به همراه یک کاپشن بلند و شلوار جین دمپا گشاد می‌تواند یه تیپ آوانگارد باشد. البته این فقط یک پشنهاد است آوانگارد یعنی سبک خود خودتان.

انواع مدل بافتنی بچه گانه پسرانه شیک

تنوع بافت نسبت به زمان‌های گذشته بسیار زیاد شده است. طرح‌های مختلف، رنگ‌های مختلف و سبک‌های مختلف دست شما را برای انتخاب بهترین مدل لباس بافتنی پسرانه باز می‌گذارد. همان طور که می‌دانید بلوز به بافت‌های جلو بسته اطلاق می‌شود و بافت‌های جلو باز را ژاکت می‌نامند که می‌تواند با دکمه یا زیپ بسته شود. ما در این جا چند مدل از زیباترین مدل بافت لباس بچه را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید با توجه به سلیقه خود از آنها بهره ببرید.

بافت جو دانه

بافت جو دانه-آرتا پوش

بافت جو دانه

 

بافت جودانه کودک

بافت جودانه کودک

همان طور که از اسم آن مشخص است شکل بافت آن شبیه به دانه‌های جو می‌باشد و در واقع بافتی درشت دانه است. این سبک بافتی مناسب برای همه استایل‌ها نیست و بیشتر برای تیپ اسپرت و کژوال مناسب است. یک شلوار جین به همراه یک بلوز بافت جو دانه با یک کاپشن ساده تیپ اسپرت پسر شما را تکمیل می‌کند. استفاده از دستکش، کلاه و شال‌گردن که به این شکل بافته شده باشد بسیار رایج و پرطرفدار است.

بافت یقه اسکی

بافت یقه اسکی

بافت یقه اسکی

یار دیرین فصل سرما برای تمام سنین و جنسیت‌ها مطمئنا بافت یقه اسکی می‌باشد. در واقع این مدل یکی از قدیمی‌های لباس گرم در جهان است که در دهه اخیر دوباره مورد توجه طراحان مد و فشن قرار گرفته است. این توجه باعث شده است طرح‌ها و رنگ‌های این مدل بافت بلوز پسرانه بسیار متنوع و جذاب بشود.

یقه اسکی کلاسیک که دور گردن پیچیده می‌شود و دوباره به روی آن برمی‌گردد؛ معمولا از جنس پشم یا الیاف مصنوعی بافته می‌شود، حالت ضخیم و پفی دارد که باعث می‌شود گردن را به خوبی گرم نگه دارد. برای مدل بافتنی پسرانه در سرما بسیار مناسب است. و اگر گردن کشیده‌ای دارید برای پوشش دادن آن انتخاب هوشمندانه‌ای است.

در سال‌های اخیر بافت‌های یقه اسکی کمی جمع و جور  و نازک‌تر شده است که به یقه قیفی شهرت دارد. گاهی بچه‌ها از اینکه گردنشان کاملا پوشیده باشد ناراحت می‌شوند و احساس راحتی ندارند در این صورت انتخاب یقه قیفی برای مدل بافتنی بچه گانه پسرانه بسیار مناسب است.

اگر می‌خواهید برای یک مهمانی رسمی در زمستان مدل بلوز بافتنی پسرانه انتخاب کنید یک یقه اسکی با کت و شلوار هم کودک شما را گرم نگه می‌دارد و هم بسیار شیک و جذاب خواهد بود. یقه اسکی با شلوار جین و کتان هم می‌تواند تیپ اسپرت پسر شما را تکمیل کند. البته یقه اسکی فقط متعلق به پسر‌ها نیست امروزه مدل‌های شیک و جذابی با رنگ‌های شاد برای دخترخانم‌ها هم در بازار موجود است.

بافت فانتزی

می‌توان گفت تکامل بافت در سال‌های اخیر به بافت فانتزی ختم می‌شود. طرح‌های خاص و جالب در رنگ‌های شیک و جذاب باعث شده است که شما با هر سلیقه‌ای بتوانید انتخاب شیک و جذابی داشته باشید. استفاده از بافت‌های فانتزی برای مدل بافتنی بچه گانه پسرانه فوق‌العاده خواهد بود. بافت فانتزی برای تیپ‌های نیمه رسمی و دورهمی‌های خودمونی مناسب است. البته به عنوان کادوی روز تولد دوستان و آشنایان گزینه عالی و شیکی می‌باشد.

بافت‌های طرح‌دار

بافت‌های طرح‌دار

بافت‌های طرح‌دار

 

بافت طرحدار

بافت طرحدار

معمولا بچه‌ها از لباس‌های ساده و بدون طرح زیاد خوششان نمی‌آید. در ست‌های بهاری و تابستانه به راحتی با انواع تیشرت‌های طرح دار آنها را راضی نگه می‌داریم. هنگام انتخاب مدل بافتنی بچه گانه پسرانه آنها باز تمایل خود برای طرح‌دار بودن لباس را دارند. استفاده از ژاکت و بلوزهای طرح‌دار این نیاز آنها را برطرف می‌کند و علاوه بر آن شیک و جذاب می‌شوند.

بافت یقه هفت

بافت یقه هفت

بافت یقه هفت

انتخاب مدل ژاکت بافتنی بچه‌گانه پسرانه به فرم یقه هفت بسیار هوشمندانه می‌باشد. تصور کنید فرزند شما صبح زود می‌خواهد به مدرسه برود و هوا کاملا سرد است، ترکیب شیک و جذاب لباس او عبارت است از: شلوار جین، زیرپوش، پیراهن و یک بافت یقه هفت بر روی آن به همراه کاپشن مورد علاقه اش. در مدرسه با گرم شدن هوا و محیط کلاس دچار کلافگی می‌شود و برای راحتی خود بافت را درمی‌آورد و با پیراهن و شلوار جین خود تا انتهای کلاس راحت به صحبت‌های معلم خود گوش می‌دهد.

بافت یقه‌گرد

بافت یقه‌گرد-آرتاپوش

بافت یقه‌گرد

این سبک بافت به علت اینکه به راحتی با سایر لباس‌ها ست می‌شود طرفداران زیادی دارد. اگر با توجه به بودجه خود تنها می‌خواهید یک مدل بافت پسرانه بچه‌گانه بخرید، یقه گرد بسیار مناسب است چون هم می‌توان در تیپ اسپرت از آن استفاده کرد هم استایل کلاسیک و رسمی.

بافت آستین حلقه‌ای

بافت آستین حلقه‌ای

بافت آستین حلقه‌ای

این مدل پلیورها در واقع بدون آستین هستند و برای پوشیدن بر روی پیراهن بسیار مناسب و شیک می‌باشند. اگر کاپشن پسر شما خیلی ضخیم است و آستین‌های تنگی دارد، بافت‌های آستین حلقه‌ای گزینه مناسبی برای راحتی فرزند شماست. البته این مدل بافت بچه‌گانه پسرانه برای پوشیدن در زیر کت هم مناسب است و باعث می‌شود هم فرزند شما گرم بماند هم تیپ کلاسیک و جذاب خود را حفظ کند.

بافت زیپ‌دار

بافت زیپ‌دار

بافت زیپ‌دار

بافت‌های زیپ‌دار بسیار مناسب فضاهای دوستانه است. استفاده از این نوع بافت در فصل پاییز برای کودکان انتخاب درست و بجایی است. چون به راحتی با گرم شدن هوا می‌توانند زیپ آن را باز کنند. مدل ژاکت بافتنی پسرانه زیپ‌دار می‌تواند استایل اسپرت شیکی را برای فرزند شما رقم بزند. استفاده از شلوار کتان یا جین به همراه آن بسیار زیبا و جذاب خواهد بود.

با معرفی انواع بافت‌‌ها متوجه شدیم که چه نوع بافتی برای چه استایلی مناسب‌تر است به طور خلاصه بافت‌های دانه ریز و سبک برای مراسم رسمی و جلسات کاری مناسب‌تر هستند. در مقابل بافت‌های ضخیم‌تر و طرح‌های درشت برای استفاده روزمره و ساخت استایل کژوال گزینه مناسبی است.

مهمترین نکات در نگهداری از بافت‌ها

سه رکن اصلی در نگهداری باف‌ها عبارتند از:

  • شست و شو: اول از همه به اتیکتی که درون لباس دوخته شده است دقت کنید نوع شست و شو را در آن با توجه به جنس توضیح داده است. بافت‌ها معمولا با آب سرد شسته می‌شوند. اگر با دست می‌شویید نباید آن را محکم بچلانید چون شکل آن از حالت طبیعی خارج می‌شود. معمولا ماشین‌های لباسشویی حالتی را برای بافت در نظر گرفته‌اند که در آن شستن به حالت کاملا آرام انجام می‌شود.
  • خشک کردن: بافت‌ها را نباید آویزان کنید تا خشک شوند چون فرم اصلی خود را از دست می‌دهند. باید آن را بر روی سطح صاف توری مانند پهن کنید تا آب آن خارج شود. البته بهترین کار این است که بین دو حوله سفید تمیز قرار دهید و آن را رول کنید تا آب از آن خارج شود.
  • نگهداری در کمد: سعی کنید آنها را تا کنید و در فضایی که بین لباس‌های دیگر فشرده نمی‌شوند قرار دهید. آویزان کردن آنها مخصوصا در بلند مدت باعث بد فرم شدن آنها می‌شود. حتما بعد از فصل سرما هنگامی که لباس‌های گرم را جمع می‌کنید تا سال آینده دوباره استفاده کنید، موادی در کمد یا بین لباس‌های قرار دهید تا از بید زدگی جلوگیری کند مخصوصا برای لباس‌های پشمی.

نکات ناب برای انتخاب مدل لباس بافتنی پسرانه بچه‌گانه

  1. حتما مد نظر داشته باشید که برای خرید مدل بافتنی بچه گانه پسرانه سایز مناسب را انتخاب کنید چون کودکان در حال رشد هستند.
  2. انتخاب جنس مناسب برای کودکان بسیار اهمیت دارد. استفاده از الیاف طبیعی برای مدل بافتنی بچه گانه پسرانه بسیار مناسب است چون در کودکان حساسیت ایجاد نمی‌کند.
  3. انتخاب رنگ، متناسب با پوست کودک و لباس‌های دیگر از نکات مهم می‌باشد که باید به آن توجه کنید. می‌توانید از رنگ‌های خنثی استفاده کنید چون براحتی با سایر رنگ‌ها ست می‌شوند.
  4. شما می‌توانید برای انتخاب مدل بافت لباس پسرانه به جای گشت زدن در بین مغازه‌ها از اینترنت و فضای مجازی به راحتی استفاده کنید.

سایت آرتا پوش یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب مدل بافتنی بچه گانه پسرانه می‌باشد. چون جدیدترین و مدرن‌ترین لباس‌های بافت بچه‌گانه را در طرح‌ها و رنگهای مختلف به شما ارائه می‌دهد. از طرفی کیفیت و قیمت لباس‌های ما کاملا تضمین شده است. معمولا بافت‌ها قیمت بالایی دارند پس شما باید از جایی مطمئن این خرید را انجام دهید.

آرتاپوش با داشتن نماد اعتماد و درگاه پرداخت امن خیال شما را راحت می‌کند و می‌توانید با آرامش، یک خرید اید‌ه‌آل برای خود رقم بزنید. همکاران ما آماده پاسخگویی به پرسش‌های شما در زمینه انتخاب انواع لباس کودک هستند. شما می‌توانید نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.