لباس پسرانه گرم

تیم ویرایش آرتاپوش 1401/08/12
لباس پسرانه گرم-آرتا پوش

لباس پسرانه گرم در فصل پاییز و زمستان دغدغه مهم خانواده‌ها می‌باشد. برای انتخاب یک مدل لباس گرم پسرانه باید فاکتورهای زیادی را مدنظر قرار دهیم. ما در این مقاله قصد داریم مهمترین نکات برای یک خرید ایده آل را برای شما بیان کنیم. ممکن است شما لباس مناسبی خریداری کرده‌اید ما به شما می‌گوییم که چگونه از آن به بهترین شکل نگهداری کنید.

ممکن است شما به علت مشغله زیاد فرصت مطالعه کامل این مطلب را نداشته باشید، همکاران ما در آرتا‌پوش آماده‌اند تا به سوالات شما در زمینه انتخاب بهترین لباس گرم پسرانه پاسخ دهند. ما در آرتا‌پوش با عرضه شیک‌ترین و جدیترین لباس‌های بچه‌گانه در خدمت شما هستیم. رضایت شما هدف اصلی ماست.

مهمترین نکات برای انتخاب انواع لباس گرم پسرانه

با شروع فصول سرد، چالشی ایجاد می‌شود بین، شیک بپوشیم؟ یا گرم بپوشیم؟ در فصل پاییز و زمستان که هوا سرد و سوزان می‌شود باید مراقب سلامتی خود و فرزندان دلبندمان باشیم. حال با بیان یکسری نکات شما می‌توانید در عین شیک پوش بودن از هوای پاییز و زمستان نیز لذت ببرید و خاطرات خوشی را رقم بزنید.

1.    سعی کنید کاپشن یا بارانی شما ضد آب باشد

مهمترین لباس فصل سرما کاپشن، پالتو یا بارانی است. در انتخاب این لباس باید دقت فراوان به خرج داد چون لایه بیرونی پوشش ماست. اگر خیس شود و آب به داخل آن نفوذ کند، شرایط ما برای سرماخوردگی مستعد می‌شود. بچه‌ها خیلی دوست دارند در پاییز زیر باران قدم بزنند یا در زمستان برف بازی کنند پس در انتخاب لباس گرم پسرانه کودک بالاپوش ضد‌آب اهمیت ویژه‌ای دارد.

2.    در انتخاب جنس لباس خیلی دقت کنید

ویژگی اصلی لباس پسرانه گرم حفظ دمای بدن در سرماست. بهترین جنس برای لباس گرم، پشم است. اگر به پشم حساسیت ندارید و می‌توانید لباس‌های پشمی بپوشید گزینه مناسب برای فصل سرماست. پشم رطوبت را از خود دور می‌کند و باعث می‌شود بدن شما گرم بماند حتی زمانی که خیس شده باشید. یک کت پشم یا کشمیر در رنگ‌های تیره یا خنثی را می‌توانید با همه لباس‌های خود ست کنید. اگر جثه شما متوسط یا کوچک است از رنگ‌های روشن استفاده کنید.

3.    لباس تنگ و چسبان مناسب نیست

پوشیدن لباس گشاد همیشه هم بد نیست. وقتی لباس گرم شما کمی گشاد باشد یک لایه هوا گرم بین پوست و لباس شما ایجاد می‌شود که این عایق باعث می‌شود بدن شما گرم بماند. نگران نباشید که سایز بزرگتر لباس، استایل شیک شما را به هم می‌زند، اولویت سلامتی شماست. این موضوع در انتخاب مدل لباس پسرانه گرم بسیار حائز اهمیت است چون آنها فعالیت بیشتری دارند و بیشتر عرق می‌کنند.

4.    برای هر مکان و فعالیت لباس مناسب بپوشید

همان طور که هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد، هر مکان هم لباس خود را می طلبد. وقتی شما در خانه هستید حجم لباسی که می‌پوشید کمتر است، البته سعی کنید برای صرفه جویی در مصرف سوخت دمای منزل آنقدر بالا نباشد که مجبور شوید لباس تابستانه بپوشید. وقی کودک خود را به پارک می‌برید موقع بازی لباس کمتر بپوشد تا کمتر عرق کند ولی بلافاصله بعد از بازی او را بپوشانید تا سرما نخورد.

5.    از چند لایه برای پوشش خود استفاده کنید

مهمترین کار برای گرم ماندن در خیابان، خانه، محل کار ومهمانی استفاده از چند لایه لباس است. وقتی می‌خواهید ست لباس پسرانه گرم بخرید باید به این نکته دقت کنید. تصور کنید می‌خواهید فرزند خود را به مدرسه بفرستید. طبیعتا در خیابان هوا سرد است باید کاپشن به تن داشته باشد، وقتی به کلاس می‌رسد هوای آنجا گرمتر است و کاپشن را از تن بیرون می‌کند، در زنگ ورزش در اتاق پینگ‌ پنگ کمی بازی می‌کند بیشتر احساس گرما می‌کند پلیور روی پیراهن خود را درمی‌آورد و بعد از فعالیت دوباره لباس‌ها را می پوشد. این روند وقتی امکان پذیر است که چند لایه لباس پوشیده باشد.

6.    از جوراب و زیرپوش غافل نشوید

در فصل سرد استفاده از جوراب بسیار ضروری است. شما می‌توانید رنگ جوراب خود را با لباس‌هایتان ست کنید تا ظاهر بهتری داشته باشید. بهتر این است که جوراب پشمی بپوشید یا دو جفت جوراب نازک روی هم، فقط  مراقب باشید که خیلی تنگ نشود تا فرایند گردش خون در پا به درستی انجام شود. برای زیرپوش می‌توانید از تیشرت‌های رنگی استفاده کنید. در انتخاب لباس گرم پسرانه نوزادی حتما از سرهمی استفاده کنید.

7.    کت چرم شما را شیک پوش می‌کند

کت چرم یکی از پرکاربدترین لباس‌های زمستانی محسوب می‌شود که هم در ست اسپرت از آن استفاده می‌شود و هم کلاسیک. یک کت چرم به همراه بافت پشمی یک انتخاب درست برای لباس پسرانه گرم می‌باشد.

8.    کفش، کلاه و شال گردن سه رکن اساسی لباس پسرانه گرم است

گرم بودن پا کمک بسیار زیادی به گرم ماندن کل بدن می‌کند. کفش مناسب فصول سرد باید پا را گرم  و خشک نگه دارد، استفاده از بوت یا نیم بوت توصیه می‌شود. فکر نکنید که کلاه استایل شما را خراب می‌کند، امروزه با تنوع بسیار زیاد کلاه‌های موجود در بازار، حتما کلاه مناسب شما یافت می‌شود. برای محافظت گلو و سینه می‌توان از لباس‌های یقه اسکی استفاده کرد ولی معمولا کودکان با این یقه مشکل دارند پس انتخاب جایگزین، شال گردن است. شال گردن‌های با طرح و رنگ زیبا هم کودک شما را شیک پوش می‌کند، هم در برابر سرما او را محافظت می‌کند و هم لایه ایست که در وقت گرما از تن درمی‌آورد.

9.    راه تنفس برای بدن بگذارید

وقتی حجم زیادی لباس می‌پوشید، گرمای زیاد باعث عرق کردن و خیس شدن لباس‌های شما می‌شود، این امر موجب سرد شدن بدن می‌شود. وقتی می‌خواهید مدل لباس پسرانه گرم انتخاب کنید باید به فکر تهویه آن باشید. برای اینکه بخارات بدن از لباس خارج شود سعی کنید از لباس‌های زیپ داردر لایه‌های مختلف استفاده کنید تا هنگام گرما کمی از زیپ آن را باز کنید و اگر خیلی احساس گرما کردید لایه را کم کنید.

10. دست‌های خود را از سرما حفظ کنید

دستکش فقط دستان شما را از سرما محافظت نمی‌کند، سرمای زمستان به پوست شما آسیب می‌زند، باعث خشکی و اگزما می‌شود، برای جلوگیری از این اتفاق ناخوشایند علاوه بر دستکش مناسب از کرم‌های چرب کننده هم استفاده کنید. در انتخاب ست لباس پسرانه گرم می‌توانید از دستکش‌های چرمی و بافتنی استفاده کنید. البته بهترین گزینه برای کودکان دستکش چرم با لایه پشمی داخلی است که هم دست را گرم نگه می‌دارد هم از خیس شدن آن جلوگیری می‌کند. شما می‌توانید رنگ دستکش را با کیف یا کمربند ست کنید.

11. سعی کنید لباستان را خشک نگه دارید

استفاده از بارانی، کاپشن، اورکت یا کت چرمی برای آن است که لباس‌های شما خیس نشود. رطوبت باعث می‌شود بیشتر احساس سرما کنید. وقتی قصد دارید در یک روز پاییزی زیر باران با کودک خود بیرون بروید فقط همراه داشتن چتر کافی نیست چون بچه‌ها دوست دارند بازیگوشی کنند و زیر باران راه بروند پس باید بالاپوش آنها ضدآب باشد. بنابراین وقتی برای خرید یک مدل لباس پسرانه گرم به مغازه می‌روید این نکته را مد نظر قرار دهید.

12. لباس گرمکن ورزشی پسرانه گزینه مناسبی برای کودک شماست

استفاده از گرمکن ورزشی در دنیای امروز فقط برای ورزشکاران نیست. یک ست زیبای گرمکن و شلوار ورزشی می‌تواند کودک شما را شیک پوش کند و در یک مهمانی خانوادگی از آن استفاده کنید. در خرید این ست باید به چند نکته توجه کنید:

سایز: بهتر است گرمکن برای کودکان خیلی جذب نباشد تا هم راحت‌ترفعالیت کنند و هم بتوانند در هوای سردتر زیر آن لباس گرم بپوشند.

جنس پارچه: جنس گرمکن باید به گونه ای انتخاب شود که خاصیت انعطاف پذیری بالا، ضد تعریق و از دست دادن فوری رطوبت را داشته باشد.

رنگ و طرح: بهتر است از طرح و رنگ‌های شاد برای کودکان استفاده کنید.

وجود کلاه و جیب: داشتن جیب و کلاه یک مزیت برای ست گرمکن به حساب می‌آید.

قابلیت شست و شو: چون این لباس‌ها از جنس خاصی دوخته می‌شود بهتر است هنگام خرید از فروشنده راجع به نحوه شست و شوی آن سوال کنید.

بعد از بیان این نکات در انتخاب لباس پسرانه گرم بهتر است کمی در مورد نگهداری لباس صحبت کنیم.

مراقبت از لباس‌های بافتنی

یکی از ضروریات لباس پسرانه گرم بافت‌ها هستند. معمولا ما به دلیل اینکه لباس‌های بافتنی دیگر از ظاهر مناسبی برخوردار نیستند، آنها را تعویض می‌کنیم.  پس بهتر است به خوبی از آنها محافظت کنیم تا همیشه ظاهر خوب و شیک خود را داشته باشند. بافت شما چه از پشم طبیعی باشد چه از الیاف مصنوعی حتما باید با دست شسته شود. بهتر است با آب سرد در سینک ظرفشویی بشوییم و از شوینده‌ها استفاده نکنیم. اگر خیلی کثیف بود مقدار کمی شامپو ملایم بریزید، بشویید و با فشار دست، آب آن را بگیرید. هرگز برای خشک شدن، آن را آویزان نکنید. بر روی یک قفسه قرار دهید تا رطوبت آن خشک شود.

مراقبت از لباس جین

یکی از بخش‌های اصلی استایل لباس پسرانه گرم، پوشاک از جنس جین می‌باشد. شستن این لباس‌ها هم با آب سرد نهایتا 30 درجه انجام می‌شود. اگر از پودر شوینده زیاد استفاده کنید به الیاف آن آسیب می‌رسد. برای خشک کردن آن از خشک کن استفاده نکنید وبا قرار دادن در معرض هوا بگذارید رطوبت از آن خارج شود.

مراقبت از کفش

اگر یک کفش با جنس خوب خریداری کنید و از آن به خوبی مراقبت کنید سال‌ها همپای شما می‌شود. البته برای بچه‌ها این امر ممکن نیست چون در سن رشد هستند و سایز پای آنها هر سال بزرگ‌تر می‌شود. اما اگر از کفش‌های کودکان خوب مراقبت کنیم، همیشه ظاهر نوی خود را حفظ می‌کنند. اگر کفش را به مدت طولانی استفاده می‌کنید کفی آن را تعویض کنید. وقتی آن را نمی‌پوشید داخل آن را با روزنامه پرکنید تا حالت خود را از دست ندهد. واکس زدن یک امر ضروری است. برای کفش چرم و جیر می‌توانید از اسپری‌های مخصوص استفاده کنید.

ما سعی کردیم در این مقاله نکاتی برای انتخاب بهترین ست لباس پسرانه گرم بیان کنیم تا شما بتوانید فرزندان شیک پوش خود را از سرمای پاییز و زمستان حفظ کنید و کمی هم از نحوه مراقبت پوشاک زمستانی صحبت کردیم. خرید لباس پسرانه به صورت اینترنتی برای راحتی و سهولت شما، بسیار مناسب است. قیمت لباس گرم پسرانه در سایت آرتاپوش متناسب با کیفیت آن می‌باشد و خدمت رسانی به شما باعث افتخار ماست. همکاران ما در فروشگاه اینترنتی آرتاپوش با شروع فصل سرما لباس‌های گرم پسرانه جدید را در سایت بارگذاری می‌کنند تا شما بروزترین و شیک ترین لباس را برای فرزند دلبندتان تهیه کنید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.