لباس پسرانه امسال چی مده

تیم ویرایش آرتاپوش 1402/01/28
لباس پسرانه امسال چی مده-آرتا پوش

لباس پسرانه امسال چی مده؟ میدونی؟ نه انگار نمیدونی! پس تا پایان همراهم بیا تا شیک پوشت کنم و جدید ترین مد لباسای پسرانه رو بهت بگم. شاید با خودت بگی تنوع لباس پسرانه به نسبت دخترانه، کمه ولی اصلا اینطور نیست. بهتون میگم که دیگه نوبتی هم باشه، نوبت آقایونه که یکم به خودشون برسن. البته خانم عزیز تو هم اگه میخوای همسرت و پسرت خوش تیپ بشن، با آرتا پوش همراه شو. من اینجام تا بهت بگم که چگونه با ترکیب لباسایی که داری، به­روز ترین مد ها رو برا خودت بسازی، اگه نداری هم نگران نباش، کمکت میکنم که برای خرید لباس پسرانه، چیا میتونه انتخابت باشه.

 

فهرست مطالب این صفحه

  1. لباس پسرانه مدل جدید
  2. لباس پسرانه مدل بهاری
  3. مدل لباس پسرانه با رنگ سال
  4. چند نکته در رابطه با لباس پسرانه امسال چی مده
  5. سخن پایانی

 

لباس پسرانه مدل جدید

اولین قدمی که قبل از پاسخ به سوال لباس پسرانه امسال چی مده، باید برداریم اینه که یه سری به کمد لباسامون بزنیم، ببینیم چه لباسایی داریم؟ از کدوما بیشتر استفاده کردیم؟ کدوما خیلی وقته که دارن خاک میخورن؟ کدوما دیگه به سایزمون نمیخورن؟

حالا برا سر و سامون دادن به کمدمون، اونایی که خیلی وقته به تن نکردیم رو جدا میکنیم، دیگه با خودت نگی بزار بمونه بالاخره یه روز استفاده میکنم. اگه هنوز نو و قابل استفاده بودن که پیشنهاد میکنم به کسی ببخشیدشون، اگه قابل استفاده نیستند، میتونید تکه تکشون کنید و از پارچشون برا گردگیری و خونه تکونی استفاده کنی.

حالا میرسیم به پاسخ سوال، لباس پسرانه امسال چی مده؟ برای پاسخ به این سوال تک تک لباس ها رو به صورت جداگانه بررسی میکنیم.

پیراهن

امروزه برا همه ثابت شده که پیراهن به عنوان پر کاربرد ترین بالاپوش در تیپ های مردانه و پسرانه است. پوشیدن پیراهن بستگی به سلیقه خود شما دارد و اکثر کسایی که از تیپ رسمی خوششون میاد، اکثر اوقات از پیراهن استفاده میکنند. و باید به این نکته توجه کرد که پیراهن، یک لباس با کارایی بسیار بالاست و به راحتی میتوان با انواع شلوار و کفش ترکیب های جذابی را ساخت. یادتون باشه که اگه پیراهن رو بدون کت میپوشید، حتما آستین های تان را تا بزنید.

 

تی­شرت و پولوشرت

تی¬شرت و پولوشرت-آرتا پوش

میتوان گفت که شایع ترین پوشش امروزه نوجوانان، تی­شرت و پولوشرت(تیشرت یقه دار) میباشد و با مراجعه به بازار میتوان هزاران مدل تی­شرت را با طرح و رنگ های مختلف دید. با استفاده از ترکیب تیشرت های مختلف با شلوار جین یا اسلش میتوانید به لباس­های پسرانه مدل بهاری جذابی دست یابید.

 

شلوار

شلوار-آرتا پوش

شلوار ها به انواع مختلف، شلوار جین، کتان، پارچه­ای، اسلش و ورزشی تقسیم میشوند. و هر ساله شلوار های مدل جدیدی به بازار عرضه میشوند. انتخاب شلوار هم بستگی به سلیقه شما دارد، اگر تیپ رسمی دوست دارید میتوانید از شلوار های پارچه­ای و کتان استفاده کنید و اگر تیپ اسپرت دوست دارید، میتواند از شلوار های جین و اسلش حتی شلوار­های ورزشی استفاده کنید.

نکته: برای خرید شلوار جین پیشنهاد میکنم که از رنگ های روشن برای فرزندان خود استفاده کنید و برای بزرگسالان نیز از رنگ های تیره استفاده کنید.

 

کت

کت یکی از پر استفاده ترین لباس مردان ایرانی برای مراسمات و مجالس رسمی میباشد. کت را میتوانید با یک شلوار ست کنید؛ یعنی اصطلاحا کت و شلوار بپوشید. توصیه میکنم اگر قصد خرید یا دوخت کت و شلوار دارید، از پارچه با طرح ساده استفاده کنید که شیک تر بنظر برسید.

همچنین میتوانید از کت تکی نیز به همراه یک پیراهن (ترجیحا با رنگ متضاد) و کفش اسپرت برای یک تیپ اسپرت استفاده کنید.

 

هودی و سویشرت

هودی و سویشرت-آرتا پوش

اگه به تیپ های پسرانه و هیپ هاپ(لش) علاقه دارید، حتما استفاده از هودی و سویشرت رو با یه شلوار اسپرت بهتون پیشنهاد میکنم. اینم باید بدونید که هودی از جمله لباس هایی که وجودش برای زدن ست کژوال(هر لباس و اکسسوری که حالت کلاسیک و رسمی نداشته باشد) برایتان ضروری است و میتوانید هودی را با انواع جلیقه ­ها و کت ها ست کرده و استایل جذابی را برا خود بسازید.

بافت

فصل بهار با عین خنکی و طرواتی که دارد، بعضا همراه سرما و سوز است، پس استفاده از بافت رو مخصوصان برا فرزاندانتان را در لباس بهاریشان لحاظ کنید.

کلاه

برای تکمیل تیپ اسپرت خود، استفاده از کلاه و اکسوری را فراموش نکنید. کلاه های بیسبال و فلت یا تخت میتوانند انتخاب های جذابی محسوب شوند.

  کلاه-آرتا پوش

لباس پسرانه مدل بهاری

لباس پسرانه مدل بهاری

در قسمت قبل بصورت جداگانه ویژگی و کاربرد هر یک از لباس ها را برایتان بیان کردیم، حال در این قسمت 10 ترکیب جذاب پسرانه برای لباس مدل بهاری را معرفی میکنیم. پس با ما همراه باشید.

  1. پیراهن سفید با شلوار پارچه ای تیره
  2. تیشرت سفید با سویشرت جین به همراه شلوار لی تیره
  3. بلوز طوسی آستین بلند به همراه شلوار کتان تیره
  4. کت و شلوار طوسی به همراه پیراهن سفید
  5. پیراهن مردانه آبی کم رنگ با شلوار پارچه­­ای یا کتان سورمه­ای
  6. بارانی مشکی به همراه تیشرت سفید و شلوار اسلش
  7. تیشرت یا بلوز زرد با شلوار کتان مشکی
  8. بافت مردانه به همراه پیراهن و شلوار لی
  9. پیراهن صورتی کم رنگ به همراه شلوار پارچه­ای طوسی تیره
  10. پیراهن زرد به همراه تیشرت سفید و شلوار پارچه­­ای مشکی

 

مدل لباس پسرانه با رنگ سال

مدل لباس پسرانه با رنگ سال-آرتا پوش

اگه شما هم از آن دست افرادی هستید که اخبار مد و پوشاک رو دنبال میکنید، می دانید که استفاده از رنگ سال چقدر میتواند باعث جذابتر شدن و جهت دهی مدتان بشود و نشان دهنده این است که شما فردی به روز و مدرن می­باشید و با رعایت این نکته میتوانید توجه ها را به خود جلب کنید.

برای سال 2023 میلادی و 1402 شمسی، کمپانی Pantone، رنگ قرمز پرشین (Viva Magenta) را به عنوان رنگ سال انتخاب کرد است. این رنگ ترکیبی از رنگ قرمز تیره و بنفش با کد، 175-18 می­باشد.

شاید با خود فکر کنید که این رنگ مناسب لباس مردانه نیست ولی باید توجه کنید با اینکه این رنگ زیر مجموعه رنگ قرمز می­باشد ولی اصلا زننده نیست و میتوانید با کمی صبر، رواج این رنگ را در بین دوستان و افراد مشهور ببینید. پس پیشنهاد آرتا پوش این است که حتما از این رنگ در ترکیب لباس هایتان استفاده کنید.

 

چند نکته در رابطه با لباس پسرانه امسال چی مده

  1. اگر تمایل به استفاده از رنگ سال ندارید، سعی کنید از رنگی که با رنگ پوستتان تناسب دارد، استفاده کنید. و به عنوان توصیه به هیچ وجه از استفاده­ی رنگ های روشن دریغ نکنید.

برای اینکه انتخاب های بهتری در رابطه با رنگ لباس های خود داشته باشید، باید با چرخه رنگ که مهم ترین مسئله در ست کردن لباس است، آشنایی داشته باشید. قرمز، زرد و آبی سه رنگ اصلی هستند که با ترکیب های دو به دو این ها رنگ های فرعی(Sub-color) ایجاد میشوند. به عنوان مثال ترکیب آبی و قرمز، رنگ بنفش را ایجاد میکند، ترکیب آبی و زرد رنگ سبز را به ما میدهد و رنگ قرمز و زرد نارنجی را برای ما میسازد. بقیه رنگ ها نیز از ترکیب رنگ اصلی با رنگ فرعی مجاور خود ساخته میشود. حال با توجه به این چرخه­ای که در رنگ ها مشاهده میکنید، پیشنهاد میکنیم از ترکیب رنگ هایی استفاده کنید که هم خانواده می­باشند.

همانطور که مشاهده می­کنید، در ست لباس بالا، با ترکیب دو رنگ آبی و سفید، مدل بسیار جذابی به ارمغان آمده است.

  1. برای خرید پیراهن، ابتدا هدف تان را مشخص کنید، اگر میخواهید با کت و شلوار بپوشید، پیراهن بدون جیب بخرید ولی اگر میخواهید تیپ اسپرت بزنید، از پیراهن های جیب دار بخرید.
  2. در انتخاب شلوار، جنس پارچه بسیار مهم است. معمولا پارچه های کتان و لینن برای شلوار های بهاری و تابستانی مناسب هستند. پارچه های پشمی برای کت و شلوار مناسب هستند و پارچه هایی که چروک نمیشوند؛ مثل پارچه پلی استر و لی برای لباس های اسپرت مناسب ترند.
  3. شاید بنظرتان مدل و رنگ کفش، ربطی به اینکه لباس پسرانه امسال چی مده، نداشته باشه ولی باید بدانید که یکی از مهم ترین بخش های تیپ، استفاده از کفش مناسب با ترکیب لباس های تان است که بشدت در زیبایی و شیک پوشی اثر میگذارد. پر استفاده ترین کفش های مردانه مربوط به دو رنگ مشکی و قهوه ای می­باشد، که کفش مشکی مناسب با شلوار مشکی، سرمه­ای و آبی است و کفش قهوه­ای مناسب مناسب با شلوار قهوه­ای، طوسی، یشمی و کرمی است.

نکته: توصیه میکنم حتما یک جفت نیم بوت در کمد کفش خود داشته باشید؛ چرا که در صورت استفاده با بسیاری از مدل هایی که در قسمت های قبل گفتیم، تیپ بی نظیری را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

  1. حتما لباس هایی بپوشید که احساس راحتی کنید.
  2. . اگر دوستدار تیپ رسمی هستید، حتما ترکیب سه رنگ سفید، سیاه و آبی را تجربه کنید، مطمئنا پشیمان نمی­شوید.
  3. حتما دیدید که چند لایه پوشیدن چقدر جذابترتان میکنید، پس شما هم از این ترفند استفاده کنید.
  4. اگر میخواهید، تیپ اسپرت بزنید از تا زدن شلوارتان دریغ نکنید که تیپ تان را بسیار جدابتر میکند.

 

سخن پایانی

خیلی ممنون از همراهیتان. امیدواریم که توانسته باشیم، کمکی در شیک پوش شدنتان کرده باشیم. اگر راجب مطالب گفته شده، نکاتی و پیشنهاداتی دارید، خوشحال میشویم از اینکه با آرتا پوش در میان بگذارید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.