بلوز شلوار پسرانه پاییزه

تیم ویرایش آرتاپوش 1401/10/27
بلوز شلوار پسرانه پاییزه-آرتا پوش

برای خرید بلوز شلوار پسرانه پاییزه به دسته بندی سایت آرتا پوش مراجعه کنید. همیشه با فرا رسیدن فصل سرما اولین دغدغه هر پدر و مادری، مطمئن شدن از گرم بودن فرزندانشان چه در منزل و چه در بیرون از آن است. در این مقاله سعی را برآن داشته ایم تا با معرفی لباس های گرم بچگانه مانند بلوز شلوار پسرانه پاییزه، انواع لباس های گرم پسرانه و مدل های به روز آن، قیمت، اندازه و…تا حدودی در حل این دغدغه یارای شما باشیم، اما قبل از آنکه به معرفی لباس مناسب کودکتان بپردازیم لازم میدانیم نکاتی را در مورد کودکان و روحیاتشان یادآور شویم تا هم خود و هم فرزندتان از خرید لذت ببرید:

وقتی حرف از لباس کودکان می شود اکثرا یاد عروسک های زیبای زنده ای می افتیم که به سلیقه والدین و متناسب با روحیات خودشان او را پوشانده اند. آیا می دانستید حدود دویست و پنجاه سال قبل چیزی به نام لباس کودک وجود نداشت و کودکان همان سبک های بزرگسال را می پوشیدند، تا زمانیکه در سال 1870 اولین مدل های جدید مخصوص کودکان ظاهر شد! این دلپذیر است که کودکمان لباسی مانند لباس خودمان یعنی یک مدل و یک رنگ بپوشد اما سلیقه و نظر کودک چه می شود؟

استایل کودک مهم است اما راحتی او مهم تر است. آیا یک کودک با لباس راحت و مناسب سن خودش می تواند راحت ورجه وورجه کند و از لحظات خویش لذت ببرد یا یک کودک با لباس رسمی و چسبان همراه یک گردن آویز زینتی (کروات) که باعث می شود کودک بیشتر نگران خراب شدن استایلش باشد تا به فکر یک بازی مهیج با دوستانش؟!

والدین آگاه این موضوع را به خوبی می دانند که توجه به روحیات و علایق کودک حتی در خرید لباس تاثیر بسزائی در رشد فردی و شکل گیری شخصیت او دارد.

تاثیر نوع لباس و پوشش کودکان در نوع شکل گیری شخصیت آینده آن ها

 لباس فرزندان چه از لحاظ رنگ، چه کیفیت و اندازه و حتی نوع طرح روی لباس، نشان دهنده نکات مهمی است مانند:

1- دقت و توجه والدین به فرزندشان که باعث شکل گیری حس  قدردانی، احترام و اعتماد به والدین توسط فرزند می گردد. پس به هنگام خرید لباس پسرانه با دقت بیشتری آن را انجام دهید

2- وقتی شما به ظاهر فرزند خود اهمیت می دهید و به او و نظرش احترام می گذارید، در واقع شخصیت فرزندتان را می سازید.

3-  زمانی که شما برای فرزندتان احترام قائل می شوید به دیگران نیز این طور نمایانده می شود که آنها هم به فرزندتان احترام بگذارند.

با رعایت این نکته های هر چند کوچک اما بسیار مهم، فرزندتان از همان کودکی می آموزد که اعتماد به نفس داشته باشد و خواسته‌ها و نیازهای خود را بر توقعات و نظرات دیگران ترجیح دهد.

درادامه شما را با انواع لباس های پسرانه پاییزه که هم مطابق سلیقه شما و فرزندتان است و هم از لحاظ کیفیت و قیمت، از انواع پر فروش بازار است، آشنا می کنیم:

انواع بلوز شلوار پسرانه پاییزه شامل بلوز شلوارهای راحتی، اسپرت و مجلسی است. این لباس ها از پارچه هایی نظیر مخمل کبریتی، مخمل براق، دورس کشی، دورس پنبه و… تهیه شده اند. از دیگر ویژگی های این لباس ها، رنگبندی های مختلف، بدون آبرفت بودن پارچه ها و دوخت صنعتی آن هاست.

بلوز شلوار پسرانه پاییزه راحتی

 

این لباس مطابق با طرح های به روز که مورد علاقه اکثر کودکان است طراحی شده و به خاطر جنس نرم و لطیفی که دارد از بروز حساسیت پوستی در کودکان مانند خارش جلوگیری می کند. این لباس به قدری راحت است که کودکتان به تنهایی می تواند آن را بپوشد یا درآورد که این خود یک مزیت برای والدین به شمار می رود. کشباف نرم در قسمت یقه و سرآستین بلوزها و در قسمت دمپای شلوارها، کش پهن و مناسب در قسمت کمرشلوار و گرم و ضخیم بودن پارچه لباس از دیگر مزایای این لباس گرم در منزل است.

بلوز شلوار پسرانه پاییزه اسپرت

بلوز شلوار پسرانه پاییزه اسپرت

بلوز شلوار پسرانه پاییزه اسپرت

این بلوز و شلوار که بیشتر از جنس مخمل کبریتی یا پارچه های ضخیم که داخل آن از کرک پوشیده شده است، مناسب فرزندتان در بیرون از منزل و گشت و گذارهای روزانه یا دورهمی های دوستانه است. بلوزهای جلوبسته یا جلوباز با طرح های خاص به علاوه یک شلوار ست بلوز و یا یک هودی کلاهدار تدی و شلوار همرنگش، بر شیرینی کودک شما افزوده و او را از گزند سرما مصون می دارد.

بلوز شلوارپسرانه پاییزه مجلسی

بلوز شلوارپسرانه پاییزه مجلسی

بلوز شلوارپسرانه پاییزه مجلسی

 

 

بلوز شلوارپسرانه مجلسی

بلوز شلوار پسرانه مجلسی

در طراحی این لباس پسرانه سعی نموده ایم از پارچه های ضخیمی استفاده کنیم که علاوه بر گرم بودن، دارای طراحی های یونیک باشد که در شان یک مجلس رسمی است. قطعا یک پیراهن یا بلوز ازجنس مخمل کبریتی با یک شلوار از جنس کتان ضخیم، استایل بی نظیری از یک پسربچه بازیگوش می سازد طوری که مانع شیطنت هایش هم نشود!

قیمت بلوز شلوار پسرانه پاییزه

قیمت لباس های پاییزه پسرانه یا بچگانه با توجه به جنس پارچه و سایز و اندازه کودک تغییر می یابد، به خصوص لباس کودکان که به خاطر پوست حساس شان، باید جنس مرغوبی داشته باشد تا کودک دچار آزردگی نشود. با این اوصاف فروشگاه آرتا پوش سعی کرده است تا لباس هایی با کیفیت مرغوب و قیمتی منصفانه را در قبال اعتماد مشتریان خود، به آن ها عرضه دارد.

توصیه هایی برای داشتن یک خرید بی نقص

برای داشتن یک خرید خوب، از قبل هدف تان از خرید را مشخص کنید؛ برای مثال لباس گرم برای خانه می خواهید یا بیرون؟ بودجه تان چقدر است؟ ست کامل بلوز شلوار پاییزه پسرانه می خواهید یا یک ست کامل خواهر برادری؟(ست خواهر برادری، ستی جدید است که به جای ست مادر دختری یا پدر پسری پیشنهاد می گردد زیرا کودک را از دنیای کودکانه اش بیرون نمی کشد.) در نظر گرفتن این نکات به شما در یک خرید آسان کمک می کند.

 

توجه کردن به تیپ فرزندتان به هنگام خرید نیز از عناصری است که یک خرید رضایت بخش را رقم می زند. اگر کودک شما لاغر است  می توانید از بلوزهایی با طرح های درشت و برجسته استفاده کنید. همچنین برای یک کودک توپر، حتما از لباسی با طرح های ریز استفاده کنید. شلوار با خطوط عمودی یا شلوار با رنگی نسبتا تیره برای کودکان درشت اندام و شلوار های جیب دار و رنگ روشن برای کودکان لاغر، انتخاب مناسبی است. همرنگ بودن بلوز و شلوار نیز در کشیده نشان دادن کودکان درشت اندام موثر خواهد بود. رعایت این نکات به خصوص در مورد بلوز شلوار پسرانه پاییزه مجلسی اهمیت ویژه ای پیدا می کند.

چگونه اندازه گیری را درست انجام دهیم؟

چگونه اندازه گیری را درست انجام دهیم؟

چگونه اندازه گیری را درست انجام دهیم؟

یکی از دغدغه هایی که همه ما به هنگام خرید اینترنتی داریم نگران بودن در مورد اندازه یا سایز لباس مورد نظر است. قطعا یک بلوز با آستین های بلند و شلواری که تا گردن کودک بالا آمده، شاید اطرافیان را از خنده روده بر کند اما در کودک یک حس ناخوشایند به وجود می آورد که ممکن است تا مدت ها در ذهنش باقی بماند. برای جلوگیری از بروز چنین مشکلی، فقط به کمی حوصله، یک متر و یک جدول سایزبندی نیاز داریم. ابتدا با کودک خود چالش مانکن بازی کنید تا تکان نخورد سپس اندازه هایش را گرفته و بعد آن ها را با جدول سایزبندی وفق دهید تا سایز واقعی او به دست آید. چنانچه کودک شما نوزاد و یا بازیگوش است و تن به اندازه گیری شما نمی دهد می توانید از روی یکی از لباس هایش اندازه گیری را با خطای یک سانت انجام دهید یعنی هر اندازه که متر نشان داد شما یک سانت بزرگتر در نظر بگیرید.

اگر کودک شما دو تا سه سال و نیم دارد، سایز ۴۰ را تهیه کنید.

سایز 40

قد بلوز از سرشانه: 38cm

عرض بلوز: 27cm

قد استین از سرشانه: 30cm

قد شلوار: 50cm

 

برای کودکان چهار و پنج ساله، سایز ۴۵

سایز 45

قد بلوز از سرشانه: 45cm

عرض بلوز: 31cm

قد استین از سرشانه: 36cm

قد شلوار: 60cm

 

و برای سنین شش و هفت سال، سایز ۵۰ مناسب است.

سایز 50

قد بلوز از سرشانه: 49cm

عرض بلوز: 35cm

قد استین از سرشانه: 38cm

قد شلوار: 65cm

 

ملاحظاتی برای نگهداری و شستشوی لباس کودکان

 

اگر لباس پاییزه فرزند شما از جنس مخمل است، بهترین روش، شستشو با دست است، اما اگر این امر مقدور نبود می توانید آن را در ماشین لباسشویی با درجه الیاف مصنوعی بشوئید. برای این کارابتدا آن را پشت و رو کنید. اگر لکه ای بر روی لباس وجود داشت، آن را با یک اسفنج آغشته به مایع لباسشویی بردارید، سپس لباس را در ماشین بیندازید.

برای شستن لباسی با جنس مخمل کبریتی، ابتدا آن را پشت و رو کنید سپس داخل ماشین لباسشویی قرار دهید. مخمل کبریتی به خودی خود نیازی به اتو ندارد به شرط آن که اصولی پهن شده باشد در غیر این صورت به اتو نیاز خواهید داشت. برای اتوی مخمل کبریتی حتما از درجه کم اتو استفاده کنید.

 

از پارچه دورس بیشتر دردوخت هودی ها و بلوزهای گرم استفاده می شود. این پارچه ها مقاوم هستند اما اگر با آب داغ شسته شوند ممکن است تغییر سایز بدهند پس حتما با آب سرد شستشو دهید.

امیدواریم مطالب و راهنمایی های لازم برای یک خرید رضایت بخش، مورد استفاده شما دوستان گرامی قرار بگیرد.

فروشگاه آرتاپوش با سابقه درخشان در فروش انواع لباس های پسرانه، فصلی باکیفیت  با قیمت مناسب و امکان فروش حضوری برای اطمینان بیشتر مشتریان عزیز، در خدمت شما عزیزان می باشد.

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.